Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta – EY Academy of Business

Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Dobre zarządzanie sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta wymaga mierzenia działań i ich skuteczności we wszystkich tych obszarach. Na szkoleniu przedstawiamy najczęściej stosowane wskaźniki, a także metody kalkulacji ceny i zarządzania prowizjami.

Szkolenie jest częścią Akademii Controllingu.

Szkolenie polecamy szczególnie:

  • Pracownikom zajmującym się oceną skuteczności w działach sprzedażowych, marketingowych i obsługi klienta
  • Analitykom planującym sprzedaż w kanałach offline i online
  • Dyrektorom sprzedaży i marketingu
  • Osobom przygotowującym się do pracy w działach analiz sprzedażowych, controllingu

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • W jaki sposób planować koszt i rentowność działań performance marketingu?
  • W jaki sposób planować zapotrzebowanie na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego?
  • W jaki sposób planować sprzedaż sezonową?
  • Jakie są miary i wskaźniki w obszarach marketingu online, sprzedaży, obsługi klienta?
  • W jaki sposób kalkulować jednostkowy koszt pozyskania klienta lub sprzedaży usług?

to szkolenie jest dla Ciebie!

Po ukończeniu szkolenia:

  • Będziesz umiał przygotować budżet działań marketingowych w kanałach cyfrowych
  • Będziesz w stanie określić zapotrzebowanie na telemarketerów w oparciu o plan sprzedaży
  • Będziesz umiał skalkulować cenę sprzedaży
  • Będziesz wiedział, jak przygotować system premiowy dla sprzedawców
  • Nauczysz się planować sprzedaż sezonową
  1. Controlling działań sprzedażowych, marketingu i obsługi klienta – funkcja i zadania
  2. Ocena skuteczności działań performance marketingu w poszczególnych kanałach cyfrowych – wskaźniki i miary (finansowe i operacyjne)
  3. Przygotowanie budżetu na działania marketingowe w podziale na kanały cyfrowe
  4. Ocena skuteczności działań komunikacyjnych i PR.
  5. Podstawowe miary i wskaźniki oceny skuteczności działań sprzedażowych w kanale offline i online
  6. Planowanie zapotrzebowania na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego
  7. Główne miary i wskaźniki obsługi klienta
  8. Model rozliczania efektywności działania call center – kalkulacja kosztu pozyskania klienta i sprzedaży usługi
  9. Metody kalkulacji ceny sprzedaży usługi lub produktu
  10. Zasady i metody budowania prowizji dla handlowców
  11. Planowanie sprzedaży sezonowej

Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Cena

2650 zł netto

Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Dobre zarządzanie sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta wymaga mierzenia działań i ich skuteczności we wszystkich tych obszarach. Na szkoleniu przedstawiamy najczęściej stosowane wskaźniki, a także metody kalkulacji ceny i zarządzania prowizjami.

Szkolenie jest częścią Akademii Controllingu.

Dla kogo?

Szkolenie polecamy szczególnie:

  • Pracownikom zajmującym się oceną skuteczności w działach sprzedażowych, marketingowych i obsługi klienta
  • Analitykom planującym sprzedaż w kanałach offline i online
  • Dyrektorom sprzedaży i marketingu
  • Osobom przygotowującym się do pracy w działach analiz sprzedażowych, controllingu
Cele i korzyści

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • W jaki sposób planować koszt i rentowność działań performance marketingu?
  • W jaki sposób planować zapotrzebowanie na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego?
  • W jaki sposób planować sprzedaż sezonową?
  • Jakie są miary i wskaźniki w obszarach marketingu online, sprzedaży, obsługi klienta?
  • W jaki sposób kalkulować jednostkowy koszt pozyskania klienta lub sprzedaży usług?

to szkolenie jest dla Ciebie!

Po ukończeniu szkolenia:

  • Będziesz umiał przygotować budżet działań marketingowych w kanałach cyfrowych
  • Będziesz w stanie określić zapotrzebowanie na telemarketerów w oparciu o plan sprzedaży
  • Będziesz umiał skalkulować cenę sprzedaży
  • Będziesz wiedział, jak przygotować system premiowy dla sprzedawców
  • Nauczysz się planować sprzedaż sezonową
Program
  1. Controlling działań sprzedażowych, marketingu i obsługi klienta – funkcja i zadania
  2. Ocena skuteczności działań performance marketingu w poszczególnych kanałach cyfrowych – wskaźniki i miary (finansowe i operacyjne)
  3. Przygotowanie budżetu na działania marketingowe w podziale na kanały cyfrowe
  4. Ocena skuteczności działań komunikacyjnych i PR.
  5. Podstawowe miary i wskaźniki oceny skuteczności działań sprzedażowych w kanale offline i online
  6. Planowanie zapotrzebowania na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego
  7. Główne miary i wskaźniki obsługi klienta
  8. Model rozliczania efektywności działania call center – kalkulacja kosztu pozyskania klienta i sprzedaży usługi
  9. Metody kalkulacji ceny sprzedaży usługi lub produktu
  10. Zasady i metody budowania prowizji dla handlowców
  11. Planowanie sprzedaży sezonowej

Cena

2650 zł netto

149 zł netto - dostęp do nagrania szkolenia (1 dzień)

298 zł netto - dostęp do nagrania szkolenia (2 dni)

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

14-15 października 2024

 

Możliwość organizacji szkolenia zamkniętego

Kontakt

Katarzyna Wielgat

Koordynator kursu

  • +48 573 005 707
  • katarzyna.wielgat@pl.ey.com