Modelowanie procesów biznesowych – EY Academy of Business

Modelowanie procesów biznesowych

Przy rosnącym znaczeniu jakości usług w Polsce, kluczowe staje się zarządzanie uwzględniające złożoność i różnorodność procesów funkcjonujących w organizacji. Akademia Zarządzania Procesowego to intensywne, trzymodułowe szkolenie zakończone certyfikacją na dwóch poziomach: KAIZEN Facilitator (dla absolwentów dwóch modułów szkolenia) oraz Lidera Procesów (dla uczestników, którzy ukończą całą Akademię).

Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania Procesowego.

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Menedżerów średniego i wyższego szczebla
  • Menedżerów projektów
  • Menedżerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością (ISO)
  • Konsultantom odpowiedzialnym za tworzenie procesów biznesowych

Po zakończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili:

  • Prawidłowo opisać proces biznesowy
  • Zastosować poznaną koncepcję zarządzania procesami w praktyce
  • Stosować narzędzia do mapowania i mierzenia procesów
  • Zidentyfikować procesy w ramach działania swojej firmy
  • Ocenić i poprawić istniejące procesy

Czym jest zarządzanie procesami

  • Koncepcja zarządzania procesami
  • Przegląd systemów związanych z zarządzaniem procesami – słownik (TQM, Kaizen, Kanban, Lean, Six Sigma, Poka-Yoke, Process Reengineering)

Jak mapować proces biznesowy

  • Ćwiczenia z narzędziami do mapowania procesów: SIPOC – dostawca, wejście, proces, wyjście, klient; FLOWCHART – diagram przepływu (wersja „macro” i wersja „funkcjonalna”)
  • Ćwiczenia z tworzeniem architektury procesów biznesowych dla firmy

Jak mierzyć proces biznesowy

  • Ćwiczenia z drzewem CTQ – jak zarządzać zadowoleniem klienta
  • Ćwiczenia z kalkulatorem SixSigma

Jak sprawdzić, czy proces będzie funkcjonował

  • Diagnozowanie procesu biznesowego
  • Ćwiczenia z szablonem KPI
  • Ćwiczenia z narzędziem RTY – ilościowy wskaźnik wczesnego ostrzegania
  • Ćwiczenia z Zegarem Diagnostyki Procesowej (PDC) – jakościowy wskaźnik wczesnego ostrzegania

Wartość dodana warsztatu – symulacja modelowania procesowego na przykładzie ASTER Insurance

Gra symulacyjna rozgrywana w trakcie dwudniowego warsztatu w czterech rundach dotycząca jednego z ważniejszych procesów firmy nieprodukcyjnej:

  • W pierwszej rundzie uczestnicy doświadczają trzech zjawisk źle zarządzanego procesu: MUDA, MURI, MURA
  • W drugiej rundzie opracowują mapę procesu oraz mierzą jego efektywność i sprawność wg koncepcji Y = f(x1, x2, x3, … xn)
  • W trzeciej rundzie uczestnicy obliczają Koszt Złej Jakości (COPQ – Cost of Poor Quality)
  • W rundzie finałowej, stosując poprawę procesu (KAIZEN), obserwują jego poprawę za pomocą wskaźnika wczesnego ostrzegania RTY (Rollout Throuput Yield) – wskaźnika monitorującego jakość całego procesu

Podsumowanie

  • Prezentacja symulacji grupowych
  • Podsumowanie szkolenia

Krzysztof Swacha - ma ponad 18-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu sprzedaży, negocjacji i zarządzania procesowego. W EY Academy of Business Krzysztof odpowiada za przygotowanie i prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania procesami.

Modelowanie procesów biznesowych - Warszawa

Cena

2300 zł netto ( 2829 zł brutto )

Modelowanie procesów biznesowych - Online Live

Cena

2300 zł netto ( 2829 zł brutto )

Modelowanie procesów biznesowych

Przy rosnącym znaczeniu jakości usług w Polsce, kluczowe staje się zarządzanie uwzględniające złożoność i różnorodność procesów funkcjonujących w organizacji. Akademia Zarządzania Procesowego to intensywne, trzymodułowe szkolenie zakończone certyfikacją na dwóch poziomach: KAIZEN Facilitator (dla absolwentów dwóch modułów szkolenia) oraz Lidera Procesów (dla uczestników, którzy ukończą całą Akademię).

Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania Procesowego.

Dla kogo?

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Menedżerów średniego i wyższego szczebla
  • Menedżerów projektów
  • Menedżerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością (ISO)
  • Konsultantom odpowiedzialnym za tworzenie procesów biznesowych
Cele i korzyści

Po zakończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili:

  • Prawidłowo opisać proces biznesowy
  • Zastosować poznaną koncepcję zarządzania procesami w praktyce
  • Stosować narzędzia do mapowania i mierzenia procesów
  • Zidentyfikować procesy w ramach działania swojej firmy
  • Ocenić i poprawić istniejące procesy
Program

Czym jest zarządzanie procesami

  • Koncepcja zarządzania procesami
  • Przegląd systemów związanych z zarządzaniem procesami – słownik (TQM, Kaizen, Kanban, Lean, Six Sigma, Poka-Yoke, Process Reengineering)

Jak mapować proces biznesowy

  • Ćwiczenia z narzędziami do mapowania procesów: SIPOC – dostawca, wejście, proces, wyjście, klient; FLOWCHART – diagram przepływu (wersja „macro” i wersja „funkcjonalna”)
  • Ćwiczenia z tworzeniem architektury procesów biznesowych dla firmy

Jak mierzyć proces biznesowy

  • Ćwiczenia z drzewem CTQ – jak zarządzać zadowoleniem klienta
  • Ćwiczenia z kalkulatorem SixSigma

Jak sprawdzić, czy proces będzie funkcjonował

  • Diagnozowanie procesu biznesowego
  • Ćwiczenia z szablonem KPI
  • Ćwiczenia z narzędziem RTY – ilościowy wskaźnik wczesnego ostrzegania
  • Ćwiczenia z Zegarem Diagnostyki Procesowej (PDC) – jakościowy wskaźnik wczesnego ostrzegania

Wartość dodana warsztatu – symulacja modelowania procesowego na przykładzie ASTER Insurance

Gra symulacyjna rozgrywana w trakcie dwudniowego warsztatu w czterech rundach dotycząca jednego z ważniejszych procesów firmy nieprodukcyjnej:

  • W pierwszej rundzie uczestnicy doświadczają trzech zjawisk źle zarządzanego procesu: MUDA, MURI, MURA
  • W drugiej rundzie opracowują mapę procesu oraz mierzą jego efektywność i sprawność wg koncepcji Y = f(x1, x2, x3, … xn)
  • W trzeciej rundzie uczestnicy obliczają Koszt Złej Jakości (COPQ – Cost of Poor Quality)
  • W rundzie finałowej, stosując poprawę procesu (KAIZEN), obserwują jego poprawę za pomocą wskaźnika wczesnego ostrzegania RTY (Rollout Throuput Yield) – wskaźnika monitorującego jakość całego procesu

Podsumowanie

  • Prezentacja symulacji grupowych
  • Podsumowanie szkolenia

Cena

2300 zł netto ( 2829 zł brutto )

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

Warszawa:

23-24 września 2024

 

Online Live:

14-15 października 2024

Kontakt

Karina Rogalska

Koordynator kursu

  • +48 572 002 706
  • karina.kumanikina@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane