Akademia Zarządzania Procesowego
Już w czerwcu zapraszamy na Letnią Akademię Zarządzania Procesowego.
To wyjątkowa okazja do pogłębienia wiedzy z process managementu w krótkim okresie czasu: wszystkie moduły Akademii realizujemy bowiem w jednym miesiącu.
Przy rosnącym znaczeniu jakości usług w Polsce kluczowe staje się zarządzanie uwzględniające złożoność i różnorodność procesów funkcjonujących w organizacji. Akademia Zarządzania Procesowego to intensywne, trzymodułowe szkolenie zakończone certyfikacją na dwóch poziomach: KAIZEN Facilitator (dla absolwentów dwóch modułów szkolenia) oraz Lidera Procesów (dla uczestników, którzy ukończą całą Akademię).
Akademię Zarządzania Procesowego polecamy szczególnie:
- Menedżerom średniego i wyższego szczebla
- Menedżerom projektów
- Menedżerom, pełnomocnikom ds. zarządzania jakością (ISO)
- Konsultantom odpowiedzialnym za tworzenie procesów biznesowych
- Osobom, które są zaangażowane we wdrażanie nowych lub monitorowanie istniejących procesów w swojej firmie
Cel szkolenia
Celem Akademii Zarządzania Procesowego jest nauczenie uczestników, jak:
- Zidentyfikować i prawidłowo opisać proces biznesowy
- Zastosować poznaną koncepcję zarządzania procesami w praktyce
- Stosować narzędzia do mapowania i mierzenia procesów
- Ocenić i poprawić istniejące procesy
- Wdrożyć i zastosować cykl PDCA wg Deminga
- Ulepszyć istniejące procesy w swojej organizacji
- Skoncentrować się na wartości, redukując lub eliminując wszystko, co wydłuża, utrudnia lub podraża proces wytwarzania wartości
- Przestrzegać zasad obowiązujących lidera w każdym procesie
- Czytać mapy procesów
- Grupować występujące defekty i ustalać priorytety, aby skupić się w pierwszej kolejności na efektywności wprowadzanych zmian
- Budować argumentację dla pozostałych uczestników procesu
Program „Akademia Zarządzania Procesowego” składa się z 3 modułów: Modelowania procesów, Optymalizacji procesów oraz Roli lidera w zarządzaniu procesowym.
Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 3 szkoleń (wybierz Akademia Zarządzania Procesowego — pakiet ALL) lub, w przypadku wyboru dwóch dowolnych modułów, zapisz się na Pakiet KAIZEN.
Jeżeli decydujesz się na zapis na jeden wybrany moduł przejdź do strony wybranego szkolenia — kliknij tytuł modułu poniżej, żeby przejść do podstrony.
Czym jest zarządzanie procesami. Jak mapować proces biznesowy. Jak mierzyć proces biznesowy. Jak sprawdzić, czy proces będzie funkcjonował. Wartość dodana warsztatu – symulacja modelowania procesowego na przykładzie ASTER Insurance. Gra symulacyjna.
Cykl Deminga (PDCA) – koncepcja cyklu skutecznego zarządzania. Analiza i planowanie działań. Jak wybrać scenariusz działania i wdrażać w organizacji. Jak sprawdzać, czy osiągamy plan. Korygowanie planów i działań na przyszłość.
Rola lidera w zarządzaniu procesowym
Higiena procesowa – z czego się składa, jak ją stosować w praktyce. Rola lidera w higienie procesowej. Jak pracować z defektami jednorodnymi, a jak z niejednorodnymi. Jak oznaczać w praktyce czynności i działania kontrolujące jakość w procesie. Wejście do GEMBA KAIZEN. Identyfikacja obszarów utrudniających wprowadzanie zmian – rola lidera, wizualizacja, pozytywna komunikacja.
Krzysztof Swacha - ma ponad 18-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu sprzedaży, negocjacji i zarządzania procesowego. W EY Academy of Business Krzysztof odpowiada za przygotowanie i prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania procesami.