Krzysztof Swacha – EY Academy of Business

Krzysztof Swacha

Praktyk biznesu, doświadczony trener.

Krzysztof współpracuje z EY Academy of Business nieprzerwanie od 2009 roku.

Z wykształcenia jest prawnikiem. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji UMCS, Wyższej Szkoły Działalności Gospodarczej – kierunek Zarządzanie Menedżerskie oraz Polsko–Amerykańskiego Centrum Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Ma ponad 18 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu sprzedaży, negocjacji i zarządzania procesowego. Pełnił funkcję likwidatora w spółkach prawa handlowego, dyrektora handlowego, członka zarządu, trenera oraz coacha. Od 2010 roku posiada doświadczenie w pracy za granicą w krajach Europy oraz Bliskiego Wschodu. W latach 2009 – 2017 przeszkolił ponad 2 000 uczestników, w tym członków zarządów, dyrektorów zarządzających, dyrektorów działów, kierowników w branży produkcyjnej, przemysłowej, sprzedażowej, administracyjnej, bankowej, informatycznej, a także pracowników jednostek administracji państwowej i samorządowej w Polce i za granicą.

W EY Academy of Business Krzysztof odpowiada za przygotowanie i prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania procesami.

Celem przygotowywanych przez Krzysztofa warsztatów jest przedstawienie systemowego podejścia do zarządzania procesami oraz tworzenie kultury zarządzania procesami w ramach struktury organizacji. Ukończenie zajęć pomaga usprawnić istniejące w organizacjach procesy i poprawić ich efektywność.

Dodatkowym atutem – poza właściwym wykorzystaniem narzędzi – jest nauka prawidłowej analizy informacji zbieranych podczas mapowania, tak aby korzyść dla firmy była jak największa. Krzysztof prowadzi również kierunkowe warsztaty dla wybranych osób – liderów procesów biorących udział w mapowaniu i optymalizacji. Zajmuje się też audytem zmapowanych procesów. Doradza przy tworzeniu profili osobowych dla właścicieli procesów oraz opracowuje ścieżki rozwoju w kulturze zarządzania procesami.


 

Przykładowe projekty:

1. Mapowanie procesów windykacyjnych.

2. Redesign (tj. przeprojektowanie) aktualnych procesów dla działów obsługi klienta – skrócenie czasu realizacji, w tym zmniejszenie nadgodzin.

3. Audyt procesów dedykowanych dla BCM (Plan Ciągłości Działania).

4. Optymalizacja procesów dla działów serwisowych.

5. Opracowanie działań wspierających dla krytycznych procesów w działach handlowych w obszarach sprzedaży, marketingu, obsługi posprzedażowej.

Co mówią uczestnicy szkoleń?

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane