Rola lidera w zarządzaniu procesowym – EY Academy of Business

Rola lidera w zarządzaniu procesowym

Czy wiesz, że samo planowanie poprawy procesu nie jest równoznaczne z wdrożeniem tego planu w życie? Dowiedz się, jaka jest rola lidera w zarządzaniu procesowym i zwiększ efektywność Twoją i Twojego zespołu.

Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania Procesowego.

Do udziału w warsztatach zapraszamy osoby, które mają doświadczenie w modelowaniu procesów i chcą udoskonalić swój warsztat menedżerski w dziedzinie zarządzania procesami, a w szczególności:

  • menedżerów średniego i wyższego szczebla,
  • menedżerów projektów,
  • menedżerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością (ISO),
  • konsultantów odpowiedzialnych za tworzenie procesów biznesowych.

Celem warsztatu jest pokazanie, że samo planowanie poprawy procesu to za mało. To właśnie rolą lidera jest analizowanie zdarzeń i dostępnych środków w procesie. Dzięki temu może on przewidzieć spodziewane efekty i przekonać się, czy planowana zmiana przyniesie oczekiwany rezultat.

Korzyści z udziału w warsztacie:

  • Zapoznanie uczestników z zasadami obowiązującymi lidera w każdym procesie
  • Nabycie umiejętności czytania map procesowych
  • Zdobycie umiejętności grupowania występujących defektów, ustawienia kolejności/priorytetu w poprawie tak, aby skupić się w pierwszej kolejności na efektywności wprowadzanych zmian
  • Nauczenie budowania argumentacji dla pozostałych uczestników w procesie

Rozpoczniemy od gry dla uczestników

  • Dzięki grze, grupa dostanie materiał do analizy i na podstawie własnych obserwacji podejmie decyzję o poprawie
  • W przypadku braku poprawy, wejdziemy do systemowej analizy defektów za pomocą map procesowych. Ideą zajęć jest stosowanie narzędzi takich ja SIPOC, Flowchart i CTQ w praktyce
  • Materiał będzie służył do wejścia do kolejnego obszaru, jakim jest higiena procesowa – z czego się składa, jak ją stosować w praktyce. Rola lidera w higienie
  • Omówienie zasad
  • Omówienie każdej z nich na przykładach z gry oraz materiałach praktycznych

Jak pracować z defektami jednorodnymi, a jak z niejednorodnymi

  • W grze zaobserwujemy różne defekty. Skupimy się na właściwej ich identyfikacji i grupowaniu. Zaznaczymy też, jaka w tej części jest rola lidera. Przekonamy się, czy rola lidera wspiera higienę procesową
  • Siłę właściwego grupowania defektów poznamy na tym, jak bardzo scenariusze poprawy (zastosowane w grze) zmienią mapy procesowe. Będzie to doskonała okazja do czytania przez lidera, jak zmiana korelacji na mapach wpływa na zmiany w procesie

Jak oznaczać w praktyce czynności i działania kontrolujące jakość w procesie, wejście do GEMBA KAIZEN

GEMBA WALK

  • Omówienie zasad i roli lidera w GEMBA – czym się zajmuje, za co odpowiada
  • Omówienie czy i jak GEMBA wpływa na higienę procesową

Identyfikacja obszarów utrudniających wprowadzanie zmian – rola lidera, wizualizacja, pozytywna komunikacja

Krzysztof Swacha - ma ponad 18-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu sprzedaży, negocjacji i zarządzania procesowego. W EY Academy of Business Krzysztof odpowiada za przygotowanie i prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania procesami.

Rola lidera w zarządzaniu procesowym - Warszawa

Cena

2300 zł netto ( 2829 zł brutto )

Rola lidera w zarządzaniu procesowym - Online Live

Cena

2300 zł netto ( 2829 zł brutto )

Rola lidera w zarządzaniu procesowym

Czy wiesz, że samo planowanie poprawy procesu nie jest równoznaczne z wdrożeniem tego planu w życie? Dowiedz się, jaka jest rola lidera w zarządzaniu procesowym i zwiększ efektywność Twoją i Twojego zespołu.

Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania Procesowego.

Dla kogo?

Do udziału w warsztatach zapraszamy osoby, które mają doświadczenie w modelowaniu procesów i chcą udoskonalić swój warsztat menedżerski w dziedzinie zarządzania procesami, a w szczególności:

  • menedżerów średniego i wyższego szczebla,
  • menedżerów projektów,
  • menedżerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością (ISO),
  • konsultantów odpowiedzialnych za tworzenie procesów biznesowych.
Cele i korzyści

Celem warsztatu jest pokazanie, że samo planowanie poprawy procesu to za mało. To właśnie rolą lidera jest analizowanie zdarzeń i dostępnych środków w procesie. Dzięki temu może on przewidzieć spodziewane efekty i przekonać się, czy planowana zmiana przyniesie oczekiwany rezultat.

Korzyści z udziału w warsztacie:

  • Zapoznanie uczestników z zasadami obowiązującymi lidera w każdym procesie
  • Nabycie umiejętności czytania map procesowych
  • Zdobycie umiejętności grupowania występujących defektów, ustawienia kolejności/priorytetu w poprawie tak, aby skupić się w pierwszej kolejności na efektywności wprowadzanych zmian
  • Nauczenie budowania argumentacji dla pozostałych uczestników w procesie
Program

Rozpoczniemy od gry dla uczestników

  • Dzięki grze, grupa dostanie materiał do analizy i na podstawie własnych obserwacji podejmie decyzję o poprawie
  • W przypadku braku poprawy, wejdziemy do systemowej analizy defektów za pomocą map procesowych. Ideą zajęć jest stosowanie narzędzi takich ja SIPOC, Flowchart i CTQ w praktyce
  • Materiał będzie służył do wejścia do kolejnego obszaru, jakim jest higiena procesowa – z czego się składa, jak ją stosować w praktyce. Rola lidera w higienie
  • Omówienie zasad
  • Omówienie każdej z nich na przykładach z gry oraz materiałach praktycznych

Jak pracować z defektami jednorodnymi, a jak z niejednorodnymi

  • W grze zaobserwujemy różne defekty. Skupimy się na właściwej ich identyfikacji i grupowaniu. Zaznaczymy też, jaka w tej części jest rola lidera. Przekonamy się, czy rola lidera wspiera higienę procesową
  • Siłę właściwego grupowania defektów poznamy na tym, jak bardzo scenariusze poprawy (zastosowane w grze) zmienią mapy procesowe. Będzie to doskonała okazja do czytania przez lidera, jak zmiana korelacji na mapach wpływa na zmiany w procesie

Jak oznaczać w praktyce czynności i działania kontrolujące jakość w procesie, wejście do GEMBA KAIZEN

GEMBA WALK

  • Omówienie zasad i roli lidera w GEMBA – czym się zajmuje, za co odpowiada
  • Omówienie czy i jak GEMBA wpływa na higienę procesową

Identyfikacja obszarów utrudniających wprowadzanie zmian – rola lidera, wizualizacja, pozytywna komunikacja

Cena

2300 zł netto ( 2829 zł brutto )

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

Warszawa:

7-8 listopada 2024

 

Online Live:

2-3 grudnia 2024

Kontakt

Karina Rogalska

Koordynator kursu

  • +48 572 002 706
  • karina.kumanikina@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane