Nowoczesny Customer Success Manager – EY Academy of Business

Nowoczesny Customer Success Manager

Procesowe zarządzanie relacją sprzedażową z klientem opartą na miernikach.

Szkolenie Nowoczesny Customer Success Manager skierowane jest dla specjalistów i menedżerów z działów Sprzedaży, Marketingu, PMO, PR, Obsługi Klienta, Zarządów firm. Szkolenie dzięki uniwersalnej formule dopasowane jest do potrzeb każdej branży.

 

Szkolenie łączy wiedzę mentorską z interaktywną komunikacją oraz pracą warsztatową. Praca ze mną pozwoli każdemu uczestnikowi zbudować strategię działania wzmacniającą sprzedaż opartą o relacje, procesy i mierniki.

 

Kluczowym aspektem szkolenia są ćwiczenia i warsztaty, podczas których uczestnicy sprawdzą pozyskaną wiedzę na rzeczywistych scenariuszach, symulujących realne sytuacje biznesowe. W efekcie każdy uczestnik szkolenia będzie gotowy, aby pełnić rolę Partnera i zaufanego doradcy dla swoich obecnych i przyszłych klientów.

 

Szkolenie jest idealną propozycją dla osób, które:

  • Szukają praktycznych technik wspierających umiejętności sprzedaży
  • Chcą stosować narzędzia wspierające sprzedaż i proces pracy z klientem
  • Stawiają na budowanie relacji na każdym poziomie (C-level, Management, Specjaliści)
  • Potrzebują nabyć praktyczne umiejętności prowadzenia warsztatów, strategii komunikacji, planowania pracy z klientem, określenia celów strategicznych
  • Chcą zwiększyć umiejętności interpersonalne i pewność siebie w komunikacji z wymagającym klientem

Umiejętności, które nabędziesz:

  • Skuteczna komunikacja personalna oparta na zaufaniu i wiedzy mentorskiej
  • Techniki sprzedaży oparte o konsulting, podejście procesowe i definiowanie mierników
  • Mapowanie procesów sprzedażowych, budowa map decyzyjnych, analiza strategii sprzedaży
  • Przygotowanie planu biznesowego, umiejętność organizacji warsztatów strategicznych
  • Znajomość i stosowanie w praktyce procesów zarządzania kryzysem w projekcie

Korzyści, które osiągniesz dzięki szkoleniu:

  • Zwiększenie wartości sprzedaży, pozyskanie nowych projektów dzięki podejściu procesowemu
  • Pewność w komunikacji z osobami na poziomie Management, C-level
  • Poszerzenie sieci kontaktów o osoby, które „kupią” Twoją wartość jako Customer Success Managera
  • Automatyzacja pracy i skrócenie czasu dotarcia do nowych klientów dzięki konkretnym narzędziom
  • Mierzalność sprzedaży poprzez mierniki i narzędzia AI wspierające decyzje biznesowe

Dzień I

Moduł I: Skuteczny Customer Success Management

  1. Moduł wprowadzający do szkolenia, podczas którego uczestnik poznaje podstawowe pojęcia definiujące rolę Customer Success Managera, profil pracy, oraz w jaki sposób ta rola wpisuje się w codzienną pracę z klientem.

Moduł II: Discovery & Account Planning

  1. Moduł uczący, w jaki sposób przeprowadzić warsztaty z klientem, mające na celu zbudowanie umiejętności tworzenia map myśli, analitycznego myślenia, mapowania kluczowych person w projekcie, budowy strategii pracy z klientem. Składowe modułu: „biały wywiad”, mapy zależności, mapy decyzyjne, mapowanie person („Key Persona”), narzędzia kreatywne wspomagające budowę Account Planu.

Moduł III: QBR vs EBR

  1. Moduł uczący, jak przygotować strategię cyklicznych spotkań z klientem na poziomie operacyjnym (Qauarterly Business Review) i strategicznym (Executive Business Review. Składowe modułu: przygotowanie narzędzi (plan pracy, checklisty, propozycje wartości, analiza mierników), które posłużą do przygotowania strategii rozmowy z klientem na poziomie C-level.

Dzień II

Moduł IV: Mierniki sukcesu pracy z klientem

  1. Moduł uczący definiowania mierników/ rezultatów pracy w projektach (KPI, Churn Rate, NPS, NRR) wspomagający budowanie wymagań w oparciu o mierzalne kryteria, przy wsparciu analityki AI.

Moduł V: Ostatnia deska ratunku Success Managera

  1. Moduł uczący pracy w warunkach kryzysu w projektach, dający narzędzia do zarządzania w kryzysie wraz z odpornością psychologiczną oraz praktycznymi wskazówkami jak zbudować wewnętrzny mechanizm zarzadzania relacją w kryzysie („przycisk alarmowy”)

Warsztat końcowy – ćwiczenie zespołowe

  • Przygotowanie strategii współpracy z klientem w oparciu o poznane narzędzia: Account Planning, QBR/EBR, KYC, Discovery
  • Praca i prezentacja w grupach
  • Omówienie & feedback
  • Podsumowanie szkolenia & pro tips „na drogę”

Grzegorz Wilk - od ponad 15 lat pracuje jako konsultant w branży IT z największymi firmami z sektora prywatnego i publicznego. Praktyk sprzedaży opartej o relacje, procesową obsługą klienta i mierniki sukcesu. Doświadczony Customer Success Manager.

Nowoczesny Customer Success Manager

Cena

2 600 zł netto (3 198,00 zł brutto)

Nowoczesny Customer Success Manager

Procesowe zarządzanie relacją sprzedażową z klientem opartą na miernikach.

Dla kogo?

Szkolenie Nowoczesny Customer Success Manager skierowane jest dla specjalistów i menedżerów z działów Sprzedaży, Marketingu, PMO, PR, Obsługi Klienta, Zarządów firm. Szkolenie dzięki uniwersalnej formule dopasowane jest do potrzeb każdej branży.

 

Szkolenie łączy wiedzę mentorską z interaktywną komunikacją oraz pracą warsztatową. Praca ze mną pozwoli każdemu uczestnikowi zbudować strategię działania wzmacniającą sprzedaż opartą o relacje, procesy i mierniki.

 

Kluczowym aspektem szkolenia są ćwiczenia i warsztaty, podczas których uczestnicy sprawdzą pozyskaną wiedzę na rzeczywistych scenariuszach, symulujących realne sytuacje biznesowe. W efekcie każdy uczestnik szkolenia będzie gotowy, aby pełnić rolę Partnera i zaufanego doradcy dla swoich obecnych i przyszłych klientów.

 

Szkolenie jest idealną propozycją dla osób, które:

  • Szukają praktycznych technik wspierających umiejętności sprzedaży
  • Chcą stosować narzędzia wspierające sprzedaż i proces pracy z klientem
  • Stawiają na budowanie relacji na każdym poziomie (C-level, Management, Specjaliści)
  • Potrzebują nabyć praktyczne umiejętności prowadzenia warsztatów, strategii komunikacji, planowania pracy z klientem, określenia celów strategicznych
  • Chcą zwiększyć umiejętności interpersonalne i pewność siebie w komunikacji z wymagającym klientem
Cele i korzyści

Umiejętności, które nabędziesz:

  • Skuteczna komunikacja personalna oparta na zaufaniu i wiedzy mentorskiej
  • Techniki sprzedaży oparte o konsulting, podejście procesowe i definiowanie mierników
  • Mapowanie procesów sprzedażowych, budowa map decyzyjnych, analiza strategii sprzedaży
  • Przygotowanie planu biznesowego, umiejętność organizacji warsztatów strategicznych
  • Znajomość i stosowanie w praktyce procesów zarządzania kryzysem w projekcie

Korzyści, które osiągniesz dzięki szkoleniu:

  • Zwiększenie wartości sprzedaży, pozyskanie nowych projektów dzięki podejściu procesowemu
  • Pewność w komunikacji z osobami na poziomie Management, C-level
  • Poszerzenie sieci kontaktów o osoby, które „kupią” Twoją wartość jako Customer Success Managera
  • Automatyzacja pracy i skrócenie czasu dotarcia do nowych klientów dzięki konkretnym narzędziom
  • Mierzalność sprzedaży poprzez mierniki i narzędzia AI wspierające decyzje biznesowe
Program

Dzień I

Moduł I: Skuteczny Customer Success Management

  1. Moduł wprowadzający do szkolenia, podczas którego uczestnik poznaje podstawowe pojęcia definiujące rolę Customer Success Managera, profil pracy, oraz w jaki sposób ta rola wpisuje się w codzienną pracę z klientem.

Moduł II: Discovery & Account Planning

  1. Moduł uczący, w jaki sposób przeprowadzić warsztaty z klientem, mające na celu zbudowanie umiejętności tworzenia map myśli, analitycznego myślenia, mapowania kluczowych person w projekcie, budowy strategii pracy z klientem. Składowe modułu: „biały wywiad”, mapy zależności, mapy decyzyjne, mapowanie person („Key Persona”), narzędzia kreatywne wspomagające budowę Account Planu.

Moduł III: QBR vs EBR

  1. Moduł uczący, jak przygotować strategię cyklicznych spotkań z klientem na poziomie operacyjnym (Qauarterly Business Review) i strategicznym (Executive Business Review. Składowe modułu: przygotowanie narzędzi (plan pracy, checklisty, propozycje wartości, analiza mierników), które posłużą do przygotowania strategii rozmowy z klientem na poziomie C-level.

Dzień II

Moduł IV: Mierniki sukcesu pracy z klientem

  1. Moduł uczący definiowania mierników/ rezultatów pracy w projektach (KPI, Churn Rate, NPS, NRR) wspomagający budowanie wymagań w oparciu o mierzalne kryteria, przy wsparciu analityki AI.

Moduł V: Ostatnia deska ratunku Success Managera

  1. Moduł uczący pracy w warunkach kryzysu w projektach, dający narzędzia do zarządzania w kryzysie wraz z odpornością psychologiczną oraz praktycznymi wskazówkami jak zbudować wewnętrzny mechanizm zarzadzania relacją w kryzysie („przycisk alarmowy”)

Warsztat końcowy – ćwiczenie zespołowe

  • Przygotowanie strategii współpracy z klientem w oparciu o poznane narzędzia: Account Planning, QBR/EBR, KYC, Discovery
  • Praca i prezentacja w grupach
  • Omówienie & feedback
  • Podsumowanie szkolenia & pro tips „na drogę”

Cena

2 600 zł netto (3 198,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

23-24 kwietnia 2026

Kontakt

Zuzanna Stępień

Starszy koordynator ds. Projektów Szkoleniowych

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com