Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele – EY Academy of Business

Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele

W Lean management kluczowe znaczenie ma określenie, co klient postrzega jako wartość w danej usłudze. Takie podejście pozwala wyeliminować z procesu działania, które nie dodają wartości. Szkolenie poświęcone jest właśnie tworzeniu propozycji wartości dla klienta.

Szkolenie jest częścią programu „Lean Management & ToC dla usług”.

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i specjalistów, kierowników procesów oraz liderów, którym zależy na dobrym zrozumieniu zarządzania procesowego i budowaniu wartości dla klienta.

Cele:

  • Praca indywidualna: Ustalenie wspólnych celów oraz stanu przyszłego dla wybranego procesu biznesowego
  • Zrozumienie wagi całościowego podejścia do zarządzania procesowego w organizacji w przekroju procesów powiązanych (proces End-to-End)
  • Spojrzenie na proces i wartość oczami klienta
  • Zrozumienie wagi zarządzania procesami za pomocą zestawu wspólnych celów
  • Jak tworzyć propozycję wartości – metodyczne podejście do nowych przedsięwzięć, projektów i start-up’ów
  • Pionowe wdrażanie – przedstawienie uczestnikom metod, jak wdrażać skutecznie i efektywnie nowe projekty, produkty, rozwiązania
  • Inspirowanie do poszukiwania innowacji w branży usługowej
  • Czego dziś rynek oczekuje od firm usługowych, szanse, zagrożenia, budowanie przewag konkurencyjnych
  • Głos klienta VOC i głos procesu VOP jako kluczowe elementy dla budowania świadomości organizacji
  • Przećwiczenie przez zespół narzędzi badania głosu klienta na przykładzie dobrze znanej ogółowi firmy i zderzenie z obecnymi wynikami
  • Jak przełożyć głos klienta na budowę wartości usługi
  • Realizacja strategii firmy a doskonalenie procesów – od czego zacząć, na czym się koncentrować w kontekście wymogów rynku
  • Czy doskonalisz to, na czym chcesz budować przewagę konkurencyjną? Ćwiczenia, jak badać potencjał własnych zasobów
  • Przedstawienie jednej z metodyk – model Kano identyfikacji wartości dla klienta
  • Budowa modelu Kano na przykładzie zaadoptowanego etapu gry sytuacyjnej: zwiększona liczba klientów, uczestnicy muszą zidentyfikować wartość dla każdego klienta według modelu Kano
  • Przygotowanie propozycji wartości modelu biznesowego – przedstawienie praktycznych wskazówek do przeprowadzenia warsztatu Business Model Canvas
  • Omówienie sposobów pomiaru i mierniki efektywności procesów biurowych i usługowych (KPI, benchmark i inne)
  • Prezentacja przełożenia oczekiwań klienta na procesy usługowe systemu Performance Management (zarządzanie przez cele, systemy motywacyjne) – podejście „Operacja się udała, ale pacjent zmarł”
  • Budowa wspólnych celów i strumień wartości procesu: cele strategiczne, proces, wspólne cele procesu, krytyczne czynniki sukcesu, wskaźniki KPI, cele indywidualne, efektywny zespół

Rafał Płotnicki - ekspert w zakresie budowania doskonałości operacyjnej, poprawy wydajności procesów, transformacji biznesu, eliminacji ograniczeń w organizacjach oraz rozwoju strategii wzrostu.

Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele - Online Live

Cena

1980 zł netto ( 2435 zł brutto )

Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele - Warszawa

Cena

1980 zł netto ( 2435 zł brutto )

Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele

W Lean management kluczowe znaczenie ma określenie, co klient postrzega jako wartość w danej usłudze. Takie podejście pozwala wyeliminować z procesu działania, które nie dodają wartości. Szkolenie poświęcone jest właśnie tworzeniu propozycji wartości dla klienta.

Szkolenie jest częścią programu „Lean Management & ToC dla usług”.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i specjalistów, kierowników procesów oraz liderów, którym zależy na dobrym zrozumieniu zarządzania procesowego i budowaniu wartości dla klienta.

Cele i korzyści

Cele:

  • Praca indywidualna: Ustalenie wspólnych celów oraz stanu przyszłego dla wybranego procesu biznesowego
  • Zrozumienie wagi całościowego podejścia do zarządzania procesowego w organizacji w przekroju procesów powiązanych (proces End-to-End)
  • Spojrzenie na proces i wartość oczami klienta
  • Zrozumienie wagi zarządzania procesami za pomocą zestawu wspólnych celów
  • Jak tworzyć propozycję wartości – metodyczne podejście do nowych przedsięwzięć, projektów i start-up’ów
  • Pionowe wdrażanie – przedstawienie uczestnikom metod, jak wdrażać skutecznie i efektywnie nowe projekty, produkty, rozwiązania
  • Inspirowanie do poszukiwania innowacji w branży usługowej
Program
  • Czego dziś rynek oczekuje od firm usługowych, szanse, zagrożenia, budowanie przewag konkurencyjnych
  • Głos klienta VOC i głos procesu VOP jako kluczowe elementy dla budowania świadomości organizacji
  • Przećwiczenie przez zespół narzędzi badania głosu klienta na przykładzie dobrze znanej ogółowi firmy i zderzenie z obecnymi wynikami
  • Jak przełożyć głos klienta na budowę wartości usługi
  • Realizacja strategii firmy a doskonalenie procesów – od czego zacząć, na czym się koncentrować w kontekście wymogów rynku
  • Czy doskonalisz to, na czym chcesz budować przewagę konkurencyjną? Ćwiczenia, jak badać potencjał własnych zasobów
  • Przedstawienie jednej z metodyk – model Kano identyfikacji wartości dla klienta
  • Budowa modelu Kano na przykładzie zaadoptowanego etapu gry sytuacyjnej: zwiększona liczba klientów, uczestnicy muszą zidentyfikować wartość dla każdego klienta według modelu Kano
  • Przygotowanie propozycji wartości modelu biznesowego – przedstawienie praktycznych wskazówek do przeprowadzenia warsztatu Business Model Canvas
  • Omówienie sposobów pomiaru i mierniki efektywności procesów biurowych i usługowych (KPI, benchmark i inne)
  • Prezentacja przełożenia oczekiwań klienta na procesy usługowe systemu Performance Management (zarządzanie przez cele, systemy motywacyjne) – podejście „Operacja się udała, ale pacjent zmarł”
  • Budowa wspólnych celów i strumień wartości procesu: cele strategiczne, proces, wspólne cele procesu, krytyczne czynniki sukcesu, wskaźniki KPI, cele indywidualne, efektywny zespół

Cena

1980 zł netto ( 2435 zł brutto )

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

21-22 listopada 2024

Kontakt

Karina Rogalska

Koordynator kursu

  • +48 572 002 706
  • karina.kumanikina@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane