Zarządzanie pokoleniem Z – EY Academy of Business

Zarządzanie pokoleniem Z

Budowanie efektywnych zespołów w nowoczesnym środowisku pracy.
Zapisz się
Szkolenie „Zarządzanie generacją Z” koncentruje się na rozwijaniu umiejętności liderów i menedżerów w pracy z młodymi pracownikami należącymi do pokolenia Z, które obejmuje osoby urodzone od około 1997 do 2012 roku. To pokolenie różni się od wcześniejszych generacji pod wieloma względami, w tym oczekiwaniami wobec pracy, czynnikami motywacji, podejściem do technologii, wartościami i stylem komunikacji. Warto być na bieżąco i poznać specyfikę osób, które szturmem podbijają rynek pracy w celu efektywnego zarządzania ich potencjałem.
Dla kogo?

Menedżerowie, liderzy zespołów, HR, osoby zarządzające różnorodnymi grupami wiekowymi.

Cel szkolenia

Wyposażenie uczestników w narzędzia i wiedzę pozwalające skutecznie zarządzać pracownikami generacji Z, motywować oraz stymulować ich rozwój.

Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Poprawa komunikacji z młodszymi pracownikami.
  • Zwiększenie zaangażowania i produktywności zespołu.
  • Budowanie motywacji wśród pracowników generacji Z.
  • Dostosowanie leadershipu do potrzeb generacji Z.
Program szkolenia

1: Wprowadzenie do pokolenia Z

  • Kim jest generacja Z? – demografia, wartości, oczekiwania.
  • Różnice między pokoleniem Z a wcześniejszymi generacjami.

2: Wyzwania w zarządzaniu generacją Z

  • Analiza codziennych wyzwań – praca na przykładach uczestników – wypracowanie rozwiązań.

3: Komunikacja z generacją Z

  • Preferencje komunikacyjne młodszych pracowników: dobre i złe praktyki.
  • Feedback dopasowany do potrzeb generacji Z – feedback WRAP & NVC.
  • Jak zrozumieć Z-etkę, czyli nowomowa w praktyce – quiz słownictwa charakterystycznego dla generacji Z.

4: Motywowanie generacji Z

  • Co motywuje młode pokolenie do pracy.
  • Zwinne motywowanie pracowników z generacji Z – karty motywowania.
  • Siła doceniania – dlaczego generacja Z potrzebuje stałego wzmacniania i uznania oraz dlaczego warto im je dać! Kudosy oraz algorytm doceniania PUMA.
Trenerzy
Anna Selwakowska-Domańska
Praktyk w zakresie zarządzania międzypokoleniowego, manager z doświadczeniem w pracy z najmłodszymi generacjami zdobytym m.in. jako Learning & Development Manager w Starbucks. Certyfikowany trener, coach, wykładowca oraz akredytowany facylitator Agile - Management 3.0. Propagatorka stylu zarządzania preferowanego zwłaszcza przez generację Y oraz Z, czyli Servant Leadership.