Nagranie
Development Centre i ocena 360 w systemowych rozwiązaniach HR – case studies
Zapraszamy na bezpłatny webinar, w trakcie którego podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem ze stosowania systemowych rozwiązań HR, proponowanych w odpowiedzi na zgłaszane przez firmy aktualne biznesowe problemy w organizacji.
Nasze spotkanie będzie dla Ciebie wartościowe, jeśli chcesz się dowiedzieć:
Spotkanie poprowadzą:
Anetta Krukowska – Od 1998 roku pracuje jako trenerka, konsultantka i coach w zakresie rekrutacji, szkoleń, ocen kompetencji, diagnozy organizacyjnej oraz interwencji w trudnych sytuacjach zespołowych. Od 2016 roku jest propagatorką nowego nurtu, którym jest wellness w biznesie.
Agnieszka Mayilov – Przez 17 lat pracowała na stanowiskach kierowniczych i specjalistycznych (Rozwój, HR, Sprzedaż) w międzynarodowej korporacji finansowej, zdobywając praktyczną wiedzę z zakresu biznesu i zarządzania. Zajmowała się koordynowaniem pracy zespołu oraz współpracą z innymi działami biznesu w zakresie wspierania rozwoju pracowników (szkolenia dla menedżerów, coaching, budowanie indywidulanych planów rozwoju, ocena pracowników, tworzenie i prowadzenie programów rozwojowych.
Maria Jamróz – Prowadzi projekty rekrutacyjne dla organizacji, głównie z obszaru IT. W pracy trenerskiej i coachingowej stosuje narzędzia NLP, Transteoretyczny Model Zmiany, Points of You, narzędzia Ruchu Autentycznego, Building High Performance team, Managing and Leading through the Performance Lifecycle. Absolwentka Bankowości i Finansów SGH, certyfikowany Coach ICC (ICF) oraz certyfikowany Asesor Akademii EY Academy of Business.
Sprawdź polecane rozwiązania dla firm: Development Centre oraz Ocena 360°.
Masz pytania? Skontaktuj się z:
Renata Michalak | +48 508 018 460 | renata.michalak@pl.ey.com
Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii we wskazanej formie.