Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu – EY Academy of Business

Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu

Nagranie

Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu

W obecnych dynamicznych czasach nawet bardzo starannie budowany wizerunek może błyskawicznie lec w gruzach. Aby go uratować, należy jak najszybciej podjąć działania. PR kryzysowy to skuteczne narzędzie, którego zdecydowanie można się nauczyć. W trakcie spotkania nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą, związaną z zarządzaniem sytuacją kryzysową w mediach.

Podczas webinaru:

  • objaśnimy kilka definicji kryzysu
  • opowiemy o kryzysie medialnym
  • zobrazujemy jak rozwija się kryzys medialny na podstawie materiału filmowego TV
  • odpowiemy na pytania naszych uczestników.

Z naszego spotkania skorzystasz, jeżeli jesteś: 

  • osobą publiczną, menedżerem, rzecznikiem prasowym, urzędnikiem państwowym, a Twoja praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach
  • menedżerem, osobą „narażoną” na kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych
  • członkiem sztabu kryzysowego

Prowadzący: 

Bogdan Szczesiak, ekspert w obszarze marketingu medialnego i public relations. Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej. Pracuje z małymi grupami oraz indywidualnie na warsztatach z użyciem kamery.

Jacek Czarnecki – dziennikarz radiowo-telewizyjny, reporter sejmowy, korespondent wojenny, komentator mediów. Od 20 lat prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji medialnej i kryzysowej. Dziennikarz radiowy i TV.

Jeżeli jesteś szczególnie zainteresowany tematyką zarządzania sytuacją kryzysową polecamy Ci nasze szkolenie z tej tematyki. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Masz pytania? Skontaktuj się:
Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.