Narracja w przywództwie Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem – EY Academy of Business

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Nagranie

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu autorskim z Markiem Kochanem, autorem książki „Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców”, które poświęcimy kreacji narracji w biznesie.

Podczas spotkania, na podstawie książki opowiemy o:

  • Rozwoju przywództwa poprzez opowiadanie historii
  • Roli, jaką pełnią opowieści
  • Budowaniu wizerunku lidera i firmy oraz jej kultury organizacyjnej przez narrację i storytelling

Przeczytaj, co o książce Marka Kochana mówi prof. Jerzy Bralczyk:

„Książkę Kochana nie tylko świetnie się czyta, ale można się z niej paru rzeczy dowiedzieć, a niektóre z nich nawet zastosować – w mówieniu i w życiu.”

Moderatorem spotkania będzie Ewa Opolska, wieloletnia trenerka EY Academy of Business. Zarejestruj się już dziś, nie przegap tego spotkania!

O autorze:
prof. Marek Kochan
jest ekspertem w dziedzinie mediów, komunikacji publicznej, perswazji, debat i kreowania wizerunku. Od blisko trzydziestu lat zajmuje się doradztwem oraz szkoleniami z zakresu komunikacji (w tym komunikacji kryzysowej), wystąpień publicznych, autoprezentacji i storytellingu dla kadry zarządzającej największych firm polskich i zagranicznych. Autor kilkudziesięciu prac naukowych.

Masz pytania? Skontaktuj się:
Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com

Szczególnie zainteresowanym tematyką narracji w biznesie polecamy szkolenie: Kreowanie narracji w biznesie oraz książkę Marka Kochana „Turban Mistrza Mansura”, która dostępna jest w naszym serwisie e-learningowym.

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.