Storytelling oparty na danych – EY Academy of Business

Storytelling oparty na danych

Nagranie

Storytelling oparty na danych

Jednym z głównych zadań stojących przed działem controllingu jest przedstawianie rekomendacji działań wspierających lub wynikających z przyjętej strategii przedsiębiorstwa. Rekomendacje te muszą oparte być o wszelkie dostępne dane. Muszą one być również skonstruowane w taki sposób, aby osoby do których są skierowane nie miały wątpliwości co należy zrobić.
Jednym z narzędzi, które uprawdopodabniają taki scenariusz, jest storytelling oparty na danych. Jest to sposób prowadzenia narracji od danych, przez wyniki analiz, po rekomendację działania. Wykorzystuje on w tym celu różnorodne techniki wizualizacji. Zarejestruj się na bezpłatny webinar, podczas którego szeroko poruszymy ten wątek.

Cele i korzyści:
Celem webinarium jest wyposażenie uczestników w podstawową wiedzę z zakresu storytellingu opartego na danych – solidnego fundamentu dla dalszego zgłębiania tematu.

W trakcie webinaru:

  • Zaprezentujemy podstawowe zasady skutecznego storytellingu opartego na danych
  • Omówimy wybrane techniki skutecznej wizualizacji
  • Wskażemy korzyści ze stosowania tego mechanizmu
  • Przedstawimy ryzyka związane z jej nieprawidłowym stosowaniem

Prowadzący:
Michał Szudejko – Menedżer controllingu i finansów. Obecnie dyrektor działu planowania i analiz finansowych dla biznesu online. Pełni rolę biznes partnera dla liderów poszczególnych segmentów, doradcy zarządu w kreowaniu i egzekucji strategii, dostawcy wysokiej jakości danych oraz analiz. Odpowiada także za budżetowanie i raportowanie.

Zainteresował Cię temat? Sprawdź organizowane szkolenie: Storytelling oparty na danych: praktyczny warsztat

Masz pytania? Skontaktuj się z:
Katarzyna Wielgat | +48 573 005 707 | katarzyna.wielgat@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii we wskazanej formie.

Powiązane wpisy
Akademia GPW Growth – nowa edycja

Już niebawem rozpocznie się kolejna edycja unikalnego programu, który prowadzimy wspólnie z Giełd...