Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu – EY Academy of Business

Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu

Nagranie

Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu

W obecnych dynamicznych czasach nawet bardzo starannie budowany wizerunek może błyskawicznie lec w gruzach. Aby go uratować, należy jak najszybciej podjąć działania. PR kryzysowy to skuteczne narzędzie, którego zdecydowanie można się nauczyć. W trakcie spotkania nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą, związaną z zarządzaniem sytuacją kryzysową w mediach.

Podczas webinaru:

  • objaśnimy kilka definicji kryzysu
  • opowiemy o kryzysie medialnym
  • zobrazujemy jak rozwija się kryzys medialny na podstawie materiału filmowego TV
  • odpowiemy na pytania naszych uczestników.

Z naszego spotkania skorzystasz, jeżeli jesteś: 

  • osobą publiczną, menedżerem, rzecznikiem prasowym, urzędnikiem państwowym, a Twoja praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach
  • menedżerem, osobą „narażoną” na kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych
  • członkiem sztabu kryzysowego

Prowadzący: 

Bogdan Szczesiak, ekspert w obszarze marketingu medialnego i public relations. Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej. Pracuje z małymi grupami oraz indywidualnie na warsztatach z użyciem kamery.

Jacek Czarnecki – dziennikarz radiowo-telewizyjny, reporter sejmowy, korespondent wojenny, komentator mediów. Od 20 lat prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji medialnej i kryzysowej. Dziennikarz radiowy i TV.

Jeżeli jesteś szczególnie zainteresowany tematyką zarządzania sytuacją kryzysową polecamy Ci nasze szkolenie z tej tematyki. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Masz pytania? Skontaktuj się:
Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.

Powiązane wpisy
Testowy raport

Testowa zajawka

Raport: Jutro zaczyna się dziś. Przewodnik po szkoleniach przyszłości.

Odkryj kluczowe trendy, wyzwania i przyszłość programów szkoleniowych.

Jak pracować w Excelu 4 razy szybciej i zaoszczędzić swój czas?

Dowiesz się, jak w kilka minut przygotować raporty, wykresy i zestawienia, które do tej pory zajm...

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane