Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Lean - Procesy - Zarządzanie   Lean Management dla usług

Lean Management & ToC
Certyfikacja Green Belt - Black Belt 

Program dla menedżerów firm usługowych

Start programu: 26 kwietnia! Zapisy trwają!

Program obejmuje

  • 12 dni intensywnych warsztatów
  • 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services dla każdego uczestnika
  • Realizacja i obrona projektu oszczędnościowego (na podstawie ćwiczeń indywidualnych), egzamin pisemny

Dla kogo

Program kierujemy do:
  • kadry menedżerskiej i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie procesami usługowymi 
  • osób odpowiedzialnych za realizację i doskonalenie procesów usługowych (m.in. kierownicy procesów, kierownicy obszarów, menedżerowie jakości, liderzy Lean, liderzy Six Sigma)
  • osób wdrażających lub planujących wdrożenie Lean w obszarze usług

Korzyści

  • zdobędziesz wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do wdrożenia efektywnego zarządzania procesami
  • poznasz ponad 30 narzędzi oraz  technik eksperta LEAN in Services, które pomogą Ci zwiększać efektywność operacyjną i usuwać ograniczenia
  • będziesz wiedział, jak budować kulturę ciągłego doskonalenia i skutecznie zarządzać zmianami
  • przyniesiesz wymierne oszczędności swojej organizacji, co zachęci także innych pracowników do takich działań
  • otrzymasz 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services
  • uzyskasz dyplom Expert Lean in Services 
  • poznasz najlepsze praktyki z wdrożeń  realizowanych zgodnie z filozofią Lean Management oraz Teoria Ograniczeń dla procesów usługowych i procesów wsparcia

Program

  • Moduł 1: Wprowadzenie do Lean w Procesach Usługowych
  • Moduł 2 Oczekiwania klienta - zrozumienie wartości i wspólne cele
  • Moduł 3: Kompleksowa analiza procesów biznesowych
  • Moduł 4: Jakość procesów i kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Moduł 5: Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych
  • Moduł 6: Przywództwo i zaangażowanie pracowników

Gra symulacyjna

Symulacja realizowana podczas pierwszego  modułu jest odzwierciedleniem rzeczywistego procesu usługowego. W trakcie warsztatu uczestnicy będą podejmować działania związane z poprawą zadanego procesu z wykorzystaniem wiedzy zdobywanej między rundami. Symulacja składa się z 3 rund. Każda z rund to symulacja procesu usługowego z zastosowaniem kolejnych usprawnień dzięki podejściu Lean, kończąca się analizą wyników i wpływu podjętych działań na ostateczny wynik wskazanych KPI symulowanej organizacji.

Struktura programu i trenerzy

Program prowadzony jest przez wysoko wykwalifikowanych trenerów, Black Beltów, ekspertów EY, posiadających wieloletnie doświadczenie biznesowe we wdrażaniu projektów Lean w obszarach usługowych.
Cały program ma formułę interaktywnych warsztatów, wizyt w Gemba i intensywnej współpracy z trenerami przy realizacji projektów oszczędnościowych.

Certyfikacja

  • Warunkiem uzyskania Dyplomu Expert LEAN in Services jest:
    • ukończenie 6 modułów programu
    • realizacja własnego projektu pozytywnie oceniona przez EY Academy of Business
    • zdanie pisemnego egzaminu końcowego
  • Warunkiem uzyskania Dyplomu LEAN Six Sigma GREEN BELT jest:
    • ukończenie wszystkich modułów programu
    • realizacja własnego projektu przynoszącego oszczędności organizacji, minimum 25 000 zł w skali roku, udokumentowana przez uczestnika i pozytywnie oceniona przez EY
    • zdanie pisemnego egzaminu
  • Warunkiem uzyskania Dyplomu LEAN Six Sigma BLACK BELT jest:
    • ukończenie wszystkich modułów programu
    • realizacja własnego projektu przynoszącego oszczędności organizacji, minimum 100 000 zł w skali roku, udokumentowana przez uczestnika i pozytywnie oceniona przez EY
    • zdanie pisemnego egzaminu końcowego

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.