Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Wystąpienia publiczne | Kontakty z mediami   Storytelling. Umiejętność wykorzystywania opowieści do zarządzania biznesem

Storytelling

Umiejętność wykorzystywania opowieści do zarządzania i realizowania konkretnych celów biznesowych

Sprawdź też ofertę e-kursów - pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Storytelling w biznesie i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Termin: 28 sierpnia 2020 r. Warszawa

Cena: 1250 zł plus VAT

Celem programu jest rozwijanie umiejętności w zakresie wykorzystywania opowieści jako narzędzia do budowania wartości marki (corporate brand), transmisji celów i wartości organizacji. Warsztaty uczą wykorzystywania opowieści na wielu płaszczyznach do realizowania różnych celów biznesowych.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Dla kogo

Szkolenie kierujemy:
  • Do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, liderów, handlowców
  • Do tych, którzy chcieliby poznać zasady wykorzystania opowiadania dla zwiększenia siły perswazji
  • Do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego story mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności w komunikacji. 

Cele i korzyści

Umiejętności po szkoleniu:
  • Motywowanie historiami.
  • Popkultura i mity jako potencjalny ambasador marki.
  • Dystrybucja opowieści: kanały komunikacji.
  • Zwiększenie świadomości w zakresie wpływu opowieści na tożsamość i wizerunek firmy.
  • Rozwinięcie praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania storytellingu w zarządzaniu i realizowaniu konkretnych celów biznesowych.
  • Wzmocnienie kompetencji przywódczych, pozyskanie narzędzi kreowania wizerunku lidera w organizacji.

Umiejętności zdobyte podczas szkolenia NATYCHMIAST mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do WSZYSTKIICH TYPÓW WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH.

Program

Podniesienie sprawności komunikacyjnej uczestników w kreowaniu wizerunku firmy poprzez opowieści
  • Jak stworzyć atrakcyjną opowieść: kluczowe elementy i struktura.
  • Storytelling w organizacji:
    • Bohater opowieści (pracownik, CEO, zespół, klient).
    • Misja, wizja i tożsamość marki w opowieściach.
    • Historia jako nośnik wartości i celów organizacji.
    • Lider jako opowiadacz historii.
  • Przesłanie, czyli morał.
  • Typy opowieści biznesowych i ich zastosowanie.
  • Źródła opowieści:
    • Wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz ich wykorzystanie.
  • Storytelling jako narzędzie skutecznego komunikowania
    • Praktyczne zastosowania storytellingu
    • Rola historii w budowaniu wiarygodności liderów
    • Znaczenie przykładów i personifikacji w storytellingu
    • Motywacyjna siła opowieści
    • Struktura i tematyka skutecznych opowieści biznesowych

Data i miejsce

 28 sierpnia 2020 r. Warszawa

Cena 1250,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Sylwia Kacprzak
tel. +48 508 018 327

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.