Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Wystąpienia publiczne | Kontakty z mediami   Storytelling. Umiejętność wykorzystywania opowieści do zarządzania biznesem

Storytelling

Umiejętność wykorzystywania opowieści do zarządzania i realizowania konkretnych celów biznesowych

Termin szkolenia: 1 kwietnia 2019 r.

Celem jest rozwijanie umiejętności w zakresie wykorzystywania opowieści jako narzędzia do budowania wartości marki (corporate brand), transmisji celów i wartości organizacji.

Storytelling stał się dzisiaj istotną formą przekazywania i utrwalania treści w środowisku biznesowym. Dzieje się tak ze względu na niezaprzeczalną skuteczność tego narzędzia.

Wystąpienie biznesowe, nawet najlepiej opanowane i wzbogacone różnorodnymi technikami prezentacyjnymi, lecz niepoparte trafiającymi do danej grupy przykładami nie zapisze się w sposób trwały w pamięci odbiorców.

Storytelling, wbrew temu, co sugerowałaby sama jego nazwa, nie jest jedynie opowiadaniem historii. Bardzo istotną rolę odgrywa tutaj zarówno cel opowieści, motywacja, z którą się ją prezentuje, jak również precyzyjne trzymanie się przygotowanej wcześniej struktury wypowiedzi.

Ten warsztat jest praktycznym przygotowaniem do zastosowania w praktyce mechanizmów storytellingowych. Uczy nie tylko kwestii narzędziowych, lecz również wskazuje miejsce tego narzędzia wśród innych aktywności biznesowych i menedżerskich oraz wyjaśnia, w jakich proporcjach i z jaką siłą przekazu należy storytelling stosować, tak, aby był on skuteczny i nie był odbierany jako płytka forma manipulowania odbiorcami.

Warsztaty uczą wykorzystywania opowieści na wielu płaszczyznach do realizowania różnych celów biznesowych. Do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych,
urzędników państwowych, liderów, handlowców, ale nie tylko. Zapraszamy też osoby, którzy chcieliby poznać zasady wykorzystania opowiadania dla zwiększenia swojej siły perswazji oraz dla wszystkich, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniej historii ma znaczący wpływ na skuteczność komunikacji. 

Program:

Podniesienie sprawności komunikacyjnej uczestników w kreowaniu wizerunku firmy poprzez opowieści.

  • Jak stworzyć atrakcyjną opowieść: kluczowe elementy i struktura.
  • Storytelling w organizacji:
  • Bohater opowieści (pracownik, CEO, zespół, klient).
  • Misja, wizja i tożsamość marki w opowieściach.
  • Historia jako nośnik wartości i celów organizacji.
  • Lider jako opowiadacz historii.
  • Przesłanie, czyli morał.
  • Typy opowieści biznesowych i ich zastosowanie.
  • Źródła opowieści:
  • Wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz ich wykorzystanie.
  • Storytelling jako narzędzie skutecznego komunikowania
  • Praktyczne zastosowania storytellingu
  • Rola historii w budowaniu wiarygodności liderów
  • Znaczenie przykładów i personifikacji w storytellingu
  • Motywacyjna siła opowieści
  • Struktura i tematyka skutecznych opowieści biznesowych

Więcej informacji w broszurze na dole strony.

Cena 1250,00 PLN (+ 23% VAT)

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.