Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Wystąpienia publiczne | Kontakty z mediami   Sprawne zarządzanie sytuacją kryzysową w mediach

Sprawne zarządzanie sytuacją kryzysową w mediach

Korzystasz z home office, jesteś na urlopie? Zrealizuj ten kurs ONLINE i rozwiń swoje kompetencje.
Z dowolnego miejsca, w każdej sytuacji.

Termin: 9-10 czerwca 2020 r., Warszawa

  

Szkolenie odbędzie się w formie treningów medialnych z udziałem kamery i poprowadzone będzie przez dwóch trenerów: eksperta, specjalistę ds. komunikacji z mediami i dziennikarza radiowo-telewizyjnego.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Dla kogo

Trening skierowany jest do:
  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach
  • menedżerów, osób „narażonych” na kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych  oraz osób potencjalnie wchodzących w skład sztabu kryzysowego
  • wszystkich, którzy w dobie konwergencji mediów oraz przenikania tych ostatnich do coraz szerszych obszarów życia, chcieliby się nauczyć jak skutecznie działać w nowej rzeczywistości medialnej

Korzyści

  • Nowa, warsztatowa metoda oswajania się ze światem współczesnych mediów oraz praktyczne przygotowanie przygotowanie do skutecznego przekazywania swojego swojego komunikatu i budowania zawodowego wizerunku w mediach.  
  • Uczestnicy uczą się spojrzenia na elementy swojego wizerunku, komunikacji niewerbalnej i przesłania z perspektywy widza, słuchacza, odbiorcy mediów elektronicznych. Dzięki temu mogą świadomie dopasowywać używane środki wyrazu do konkretnego zadania i tym samym zwiększać skuteczność perswazyjną przekazu.
  • Uczestnicy ćwiczą używanie krótkiej formy wypowiedzi wypowiedzi eksperckiej - „setki TV”, która jest podstawą skutecznej wypowiedzi medialnej. Sprawność w używaniu tej formy przekazu przekłada się na podniesienie skuteczności we wszystkich formach wystąpień publicznych.
  • Uczestnicy uczą się rozpoznawać manipulacje i bronić się przed nimi. Nabywają umiejętność rozmowy z mediami w sytuacjach kryzysowych oraz dobrego odpowiadania (lub nie) na trudne pytania.
  • Umiejętności zdobyte podczas szkolenia mogą być NATYCHMIAST wykorzystane w codziennej praktyce zawodowej.

Program

  • Studium przypadku oparte na rozwijającym się w czasie kryzysie. 
  • Gra sytuacyjna podczas której uczestnicy przyjmują role członków komórki kryzysowej i podejmują działania wobec rozwijającego się w czasie kryzysu. 
  • Co robić, kiedy kryzys przedostaje się do mediów i staje się faktem medialnym? Ich działania są rejestrowane a następnie odtwarzane i omawiane przez prowadzących. 
Uczestnicy nabywają:
  • Wiedzę o podstawach komunikacji kryzysowej. 
  • Umiejętność organizowania się w sztabie kryzysowym i znajomość ról poszczególnych członków takiego sztabu.
  • Znajomość reguł komunikacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz wiedza na temat tworzenia stosownych komunikatów (do załogi, zewnętrznych interesariuszy firmy oraz mediów) w sytuacji kryzysowej.
  • Umiejętność rozmowy z mediami w sytuacji kryzysu, odpowiadania (lub nie) na trudne pytania, techniki retoryczne pozwalające na dobre odpowiedzi na trudne i zaskakujące pytania, zgodnie z ustaleniami sztabu kryzysowego.

Data i miejsce

9-10 czerwca 2020r., Warszawa

Cena 3250,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Sylwia Kacprzak
tel. +48 508 018 327

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.