Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Kompetencje menedżerskie   Trening medialny i zarządzanie sytuacją kryzysową

Media – dobre relacje, sprawna komunikacja

Budowanie pozytywnego wizerunku oraz zarządzanie sytuacją kryzysową.

Aktulanie przyjmujemy zgłoszenia do grupy 27-30 sierpnia 2018 r.

Szkolenie odbędzie się w formie treningów medialnych z udziałem kamery i poprowadzone będzie przez dwóch trenerów: eksperta, specjalistę ds. komunikacji z mediami i dziennikarza radiowo-telewizyjnego.

Trening skierowany jest do:
  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach
  • menedżerów, osób „narażonych” na kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych  oraz osób potencjalnie wchodzących w skład sztabu kryzysowego
  • wszystkich, którzy w dobie konwergencji mediów oraz przenikania tych ostatnich do coraz szerszych obszarów życia, chcieliby się nauczyć jak skutecznie działać w nowej rzeczywistości medialnej
Korzyści z udziału w szkoleniu:
  • Nowa, warsztatowa metoda oswajania się ze światem współczesnych mediów oraz praktyczne przygotowanie do skutecznego przekazywania swojego komunikatu i budowania zawodowego wizerunku w mediach
  • Uczestnicy uczą się spojrzenia na elementy swojego wizerunku, komunikacji niewerbalnej i przesłania z perspektywy widza, słuchacza, odbiorcy mediów elektronicznych. Dzięki temu mogą świadomie dopasowywać używane środki wyrazu do konkretnego zadania i tym samym zwiększać skuteczność perswazyjną przekazu
  • Uczestnicy ćwiczą używanie krótkiej formy wypowiedzi eksperckiej - „setki TV”, która jest podstawą skutecznej wypowiedzi medialnej. Sprawność w używaniu tej formy przekazu przekłada się na podniesienie skuteczności we wszystkich formach wystąpień publicznych
  • Uczestnicy uczą się rozpoznawać manipulacje i bronić się przed nimi. Nabywają umiejętność rozmowy z mediami w sytuacjach kryzysowych oraz dobrego odpowiadania (lub nie) na trudne pytania.
  • Uczestnicy nabywają wiedzę o podstawach komunikacji kryzysowej
  • Nabywają umiejętność organizowania się w sztabie kryzysowym i znajomość ról poszczególnych członków takiego sztabu
  • Poznają reguły komunikacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz wiedza na temat tworzenia stosownych komunikatów (do załogi, zewnętrznych interesariuszy firmy oraz mediów) w sytuacji kryzysowej
  • Umiejętność rozmowy z mediami w sytuacji kryzysu, odpowiadania (lub nie) na trudne pytania, techniki retoryczne pozwalające na dobre odpowiedzi na trudne i zaskakujące pytania, zgodnie z ustaleniami sztabu kryzysowego
Cena 3950,00 PLN (+ 23% VAT)

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.