Przez 22 lata zarządzałam zespołami liczącymi od kilkunastu do blisko stu osób. Zdobyłam solidne doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijałam swój warsztat managerski oraz zbudowałam sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Z własnej praktyki znam specyfikę pracy średniej i wysokiej kadry managerskiej. Rozumiem wyzwania, problemy i potrzeby osób na takich stanowiskach.
Od 2012r. działam na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzę programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączę cenne, praktyczne doświadczenie własne w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jestem autorką metody rozwojowej EFFECTÒ:
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to moja pasja.
Lider blisko człowieka – to podejście, które przekazuję w moich szkoleniach, programach rozwojowych i sesjach coachingowych oraz mentoringowych.
Pracuję w oparciu o następujące podejścia:
- w szkoleniach – model efektywnego treningu Model SET, model aktywizujący uczestników, cykl D.Kolba, szkolenia warsztatowe, stacjonarne oraz online
- w coachingu – model kompetencji coacha NOVO, model kompetencji coacha ICF, podejście skoncentrowane na człowieku, praca na potencjale klienta, sesje coachingowe, coachingowo-mentoringowe (business coaching), executive, 90 min / sesja, 8 sesji / proces
- w mentoringu – przywództwo wyższego stopnia, podejście partnerskie, shadowing, on the job training, sparing partner
Obszary mojej specjalizacji:
- Leadership (przywództwo), styl zarządzania ludźmi, postawa
- Motywowanie zespołu, budowanie zaangażowania pracowników
- Komunikacja
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Prowadzenie trudnych rozmów, rozwiązywanie konfliktów, asertywność
- Informacja zwrotna
- Proaktywność lidera, zespołu
- Empatyczne zarządzanie
- Kreatywne myślenie
- Strategiczne, perspektywiczne podejście w zarządzaniu
- Rozumienie potrzeb i oczekiwań otoczenia biznesowego
- Budowanie wartości własnej i motywacji, budowanie autorytetu
- executive coaching – zarządzanie strategiczne, zarządzanie zespołem, osobista efektywność managera, kompetencje lidera, transformujące przywództwo
- rozwój inteligencji emocjonalnej, samoświadomości, automotywacji, budowania własnej wartości, pewności siebie
- budowanie profesjonalnego działu zakupów, zespołu profesjonalnych kupców (procesy, kompetencje, metody i narzędzia)
- negocjacje
- ocena 360⁰
Przygotowanie merytoryczne:
- Szkoła Trenerów Biznesu Akademii SET
- Pracownia Coachingu NOVO Profesjonalny Coach
- Pracownia Coachingu NOVO – Studium Zawodowe Coacha Biznesu
- Provocare, Coaching Prowokatywny
- Inspira, szkolenie certyfikacyjne myView360
- Leadership Trust w Wielkiej Brytanii
- Decision Base, Planowanie Strategiczne, Wywieranie Wpływu, Motywowanie, Negocjacje, Zarządzanie Zmianą, Przywództwo Zespołowe
- Menedżerskie Studium Podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
- Magisterium w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie