Iwona Nalbach – EY Academy of Business

Iwona Nalbach

Business Development Manager w Sales Intelligence, trenerka EY Academy of Business

Customer Experience, czyli doświadczenie klienta podczas wizyty na stronie internetowej, jest jednym z ważniejszych elementów rozwoju biznesu w ramach e-commerce. Warto zatem zadbać, aby serwis był zaprojektowany w taki sposób, żeby klienci z przyjemnością pozostawali na stronie e-sklepu i dokonywali zakupów, a także regularnie do niego wracali.

Doświadczony specjalista z zakresu e-commerce i digital marketingu. Od wielu lat pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego od pierwszych pomysłów, przez implementacje najlepszych rozwiązań, po skalowanie wyników sprzedaży.

Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu dużych projektów e-commerce sklepów internetowych B2C oraz platform sprzedażowych B2B. Współpracowała z wieloma czołowymi markami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi takimi jak: Vistula, W.Kruk, Wólczanka, Ceramika Paradyż, Archeton, Unitop, Budmech, Darco, Frogum, Kospel czy Galeon.