Iwona Nalbach – EY Academy of Business

Iwona Nalbach

Business Development Manager w Sales Intelligence, trenerka EY Academy of Business

Customer Experience, czyli doświadczenie klienta podczas wizyty na stronie internetowej, jest jednym z ważniejszych elementów rozwoju biznesu w ramach e-commerce. Warto zatem zadbać, aby serwis był zaprojektowany w taki sposób, żeby klienci z przyjemnością pozostawali na stronie e-sklepu i dokonywali zakupów, a także regularnie do niego wracali.

Doświadczony specjalista z zakresu e-commerce i digital marketingu. Od wielu lat pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego od pierwszych pomysłów, przez implementacje najlepszych rozwiązań, po skalowanie wyników sprzedaży.

Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu dużych projektów e-commerce sklepów internetowych B2C oraz platform sprzedażowych B2B. Współpracowała z wieloma czołowymi markami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi takimi jak: Vistula, W.Kruk, Wólczanka, Ceramika Paradyż, Archeton, Unitop, Budmech, Darco, Frogum, Kospel czy Galeon.


 

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane