Zwiększanie konwersji - szkolenie z cyklu Akademia E-commerce – EY Academy of Business

Zwiększanie konwersji – szkolenie z cyklu Akademia E-commerce

Przyciągnięcie wartościowego ruchu to nie wszystko. Jak sprawić, by sklep rzeczywiście sprzedawał? Zwiększaj ROI dzięki najnowszym metodom optymalizacji konwersji.

Szkolenie jest częścią Akademii E-commerce.

Kurs kierujemy do:

  • specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym;
  • e-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie;
  • właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce.

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się:

  • jak nie tylko pozyskać, ale też zatrzymać klienta;
  • dlaczego warto łączyć pozycjonowanie z User Experience;
  • czym jest SXO i jakie przynosi korzyści;
  • jak działa system reklamowy Programmatic.

Zobaczysz:

  • dobre praktyki optymalizacji konwersji w e-commerce;
  • zabiegi, które sprawiają, że klient wraca na stronę sklepu;
  • przykłady intuicyjnych stron zaprojektowanych z myślą o wygodzie użytkownika;
  • najczęstsze błędy UX na stronach internetowych;
  • przykłady udanych wdrożeń SXO;
  • kreatywne przykłady wykorzystania marketing automation.

Poznasz:

  • różne formy optymalizacji konwersji w sklepie internetowym;
  • aspekty techniczne wpływające na użyteczność strony internetowej;
  • kluczowe elementy audytu UX;
  • obszary wykorzystania marketing automation;
  • najskuteczniejszy program marketing automation;
  • sposoby na podniesienie efektywności sprzedaży.

Nauczysz się:

  • korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zwiększyć konwersję;
  • budować doświadczenie klienta w e-commerce;
  • patrzeć na stronę internetową przez pryzmat potrzeb klienta;
  • analizować i poprawiać użyteczność strony;
  • wykorzystywać marketing automation do zwiększania konwersji.

Dzień I

Konwersja w e-commerce

  1. Konwersja w sklepie internetowym — co na nią wpływa?
  2. Nie tylko sprzedaż. Rodzaje konwersji w sklepie internetowym
  3. Na czym polega optymalizacja współczynnika konwersji (CRO)?
  4. Gdy ruch nie przekłada się na sprzedaż. Metody poprawy wskaźnika konwersji

Budowanie doświadczenia klienta (CX) w sklepie internetowym

  1. Co składa się na Customer Experience?
  2. Jak analizować doświadczenie klienta? Najpopularniejsze wskaźniki
  3. Najskuteczniejsze metody poprawy doświadczenia klienta
  4. Narzędzia wspierające budowanie doświadczeń

Jak wdrażać zasady użyteczności (UX) z myślą o kliencie?

  1. Użyteczna strona, czyli jaka? Doświadczenie użytkownika na stronie internetowej
  2. User Experience i User Interface — różnice i podobieństwa
  3. Najpopularniejsze metodologie analizy UX
  4. Testy użyteczności — rodzaje i zastosowanie
  5. Najczęstsze błędy UX na stronach internetowych

SXO — optymalizacja doświadczenia klienta

  1. SXO czy CRO? Różne formy optymalizacji konwersji
  2. SXO i efekt synergii, czyli jakie korzyści niesie połączenie SEO, UX i CRO?
  3. SXO w praktyce. Przykłady udanych wdrożeń
  4. Audyt SXO krok po kroku

Dzień II

Automatyzacja procesów z wykorzystaniem narzędzi marketing automation

  1. Czym jest marketing automation i jak wykorzystać go w e-commerce?
  2. Jak wygląda ścieżka automatyzacji?
  3. Jakie obszary marketingu można i warto zautomatyzować?
  4. Przegląd rozwiązań marketing automation

Marketing automation w praktyce

  1. Zastosowanie różnych rozwiązań marketing automation
  • Sprytne sposoby zachęcenia użytkownika do sfinalizowania transakcji
  • Jak uratować porzucony koszyk dzięki marketing automation?
  • Chatboty, live chaty i inne automatyczne metody usprawnienia obsługi klienta
  • Marketing automation w zarządzaniu bazą klientów
  • Kampanie omnichannel z wykorzystaniem powiadomień web push
  • Z klientem na Ty. Siła personalizowanych komunikatów reklamowych
  • Retargeting. Jak dotrzeć do klienta, który już wszedł w interakcję z e-sklepem?
  • Automatyzacja reklamy. Programmatic i inne formy automatycznych form reklamowych

2. Konfiguracja kampanii marketing automation w narzędziu User.com

Mateusz Jeżyk - Group Head of Customer Success w Sales Intelligence. Specjalista e-commerce i performance z 12-letnim stażem. Odpowiada za rozwój biznesu w projektach e-commerce i lead generation. Zarządza współpracą z czołowymi sklepami internetowymi w Polsce.

Iwona Nalbach - Business Development Manager w Sales Intelligence. Doświadczony specjalista e-commerce i digital marketingu. Pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego. Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu projektów e-commerce.

Michał Ziach - Head of Polish Executive Department w Grupie iCEA. Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi wyciągać wnioski z twardych danych, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Mike Korba - Co-founder w User.com, Chief Commercial Officer. Ekspert marketing automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH.

Zwiększanie konwersji – szkolenie z cyklu Akademia E-commerce

Przyciągnięcie wartościowego ruchu to nie wszystko. Jak sprawić, by sklep rzeczywiście sprzedawał? Zwiększaj ROI dzięki najnowszym metodom optymalizacji konwersji.

Szkolenie jest częścią Akademii E-commerce.

Dla kogo?

Kurs kierujemy do:

  • specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym;
  • e-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie;
  • właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce.
Cele i korzyści

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się:

  • jak nie tylko pozyskać, ale też zatrzymać klienta;
  • dlaczego warto łączyć pozycjonowanie z User Experience;
  • czym jest SXO i jakie przynosi korzyści;
  • jak działa system reklamowy Programmatic.

Zobaczysz:

  • dobre praktyki optymalizacji konwersji w e-commerce;
  • zabiegi, które sprawiają, że klient wraca na stronę sklepu;
  • przykłady intuicyjnych stron zaprojektowanych z myślą o wygodzie użytkownika;
  • najczęstsze błędy UX na stronach internetowych;
  • przykłady udanych wdrożeń SXO;
  • kreatywne przykłady wykorzystania marketing automation.

Poznasz:

  • różne formy optymalizacji konwersji w sklepie internetowym;
  • aspekty techniczne wpływające na użyteczność strony internetowej;
  • kluczowe elementy audytu UX;
  • obszary wykorzystania marketing automation;
  • najskuteczniejszy program marketing automation;
  • sposoby na podniesienie efektywności sprzedaży.

Nauczysz się:

  • korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zwiększyć konwersję;
  • budować doświadczenie klienta w e-commerce;
  • patrzeć na stronę internetową przez pryzmat potrzeb klienta;
  • analizować i poprawiać użyteczność strony;
  • wykorzystywać marketing automation do zwiększania konwersji.
Program

Dzień I

Konwersja w e-commerce

  1. Konwersja w sklepie internetowym — co na nią wpływa?
  2. Nie tylko sprzedaż. Rodzaje konwersji w sklepie internetowym
  3. Na czym polega optymalizacja współczynnika konwersji (CRO)?
  4. Gdy ruch nie przekłada się na sprzedaż. Metody poprawy wskaźnika konwersji

Budowanie doświadczenia klienta (CX) w sklepie internetowym

  1. Co składa się na Customer Experience?
  2. Jak analizować doświadczenie klienta? Najpopularniejsze wskaźniki
  3. Najskuteczniejsze metody poprawy doświadczenia klienta
  4. Narzędzia wspierające budowanie doświadczeń

Jak wdrażać zasady użyteczności (UX) z myślą o kliencie?

  1. Użyteczna strona, czyli jaka? Doświadczenie użytkownika na stronie internetowej
  2. User Experience i User Interface — różnice i podobieństwa
  3. Najpopularniejsze metodologie analizy UX
  4. Testy użyteczności — rodzaje i zastosowanie
  5. Najczęstsze błędy UX na stronach internetowych

SXO — optymalizacja doświadczenia klienta

  1. SXO czy CRO? Różne formy optymalizacji konwersji
  2. SXO i efekt synergii, czyli jakie korzyści niesie połączenie SEO, UX i CRO?
  3. SXO w praktyce. Przykłady udanych wdrożeń
  4. Audyt SXO krok po kroku

Dzień II

Automatyzacja procesów z wykorzystaniem narzędzi marketing automation

  1. Czym jest marketing automation i jak wykorzystać go w e-commerce?
  2. Jak wygląda ścieżka automatyzacji?
  3. Jakie obszary marketingu można i warto zautomatyzować?
  4. Przegląd rozwiązań marketing automation

Marketing automation w praktyce

  1. Zastosowanie różnych rozwiązań marketing automation
  • Sprytne sposoby zachęcenia użytkownika do sfinalizowania transakcji
  • Jak uratować porzucony koszyk dzięki marketing automation?
  • Chatboty, live chaty i inne automatyczne metody usprawnienia obsługi klienta
  • Marketing automation w zarządzaniu bazą klientów
  • Kampanie omnichannel z wykorzystaniem powiadomień web push
  • Z klientem na Ty. Siła personalizowanych komunikatów reklamowych
  • Retargeting. Jak dotrzeć do klienta, który już wszedł w interakcję z e-sklepem?
  • Automatyzacja reklamy. Programmatic i inne formy automatycznych form reklamowych

2. Konfiguracja kampanii marketing automation w narzędziu User.com

Cena

2500 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

10-11 maja 2023

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com