Marcin Szczur – EY Academy of Business

Marcin Szczur

Deputy Head of Sales w Blue Media, trener EY Academy of Business

Najlepsze płatności online to takie, które nie przeszkadzają klientom w zakupach.

W Blue Media pracuje od 2010 roku. Jako Deputy Head of Sales jest odpowiedzialny za strategię rozwoju firmy oraz współpracę z partnerami biznesowymi z sektora e-commerce i handlu detalicznego.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie systemów płatniczych, user experience, e-commerce oraz płatności mobilnych. Przed dołączeniem do Blue Media pracował m.in. w Polskapresse. Był również współpracownikiem „Rzeczpospolitej”. Swój pierwszy sklep internetowy założył w 2003 roku. W Grupie Blue Media od 12 lat jest odpowiedzialny za projekty z zakresu obsługi płatności online dla e-commerce.

Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Poznaniu (WSUS) na kierunku media i promocja. Ukończył także Szkołę Zarządzania Sprzedażą (School of Sales Management).

Przywiązuje dużą wagę do ekologii — inwestowanie w ochronę środowiska uważa za globalny priorytet. Prywatnie pasjonat turniejów pokerowych oraz pszczelarz. W swojej pasiece zarządza pracą ponad 500 tys. pszczół.


 

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane