Mateusz Jeżyk – EY Academy of Business

Mateusz Jeżyk

Group Head of Customer Success w Sales Intelligence, trener EY Academy of Business

Konwersja to nie tylko sprzedaż, a ostatni punkt styku klienta z produktem, nie jest najistotniejszym elementem w całej ścieżce zakupowej. Dobierając media oraz badając kaloryczność ruchu w naszym e-sklepie, myślmy holistycznie, a nie traktujmy niezależnie poszczególnych zagadnień. Wówczas najlepiej zrozumiemy, co najmocniej wpływa na poziom konwersji.

Specjalista e-commerce i performance z 12-letnim stażem. Kieruje zespołem sprzedażowo-accounckim w Sales Intelligence oraz w Digiitree Group jako Group Head of Customer Success.

Wcześniej związany między innymi z siecią reklamową Inis, Agencją JU: i Mediami Regionalnymi. Odpowiada za rozwój biznesu w projektach e-commerce i lead generation. Osobiście zarządza współpracą z czołowymi sklepami internetowymi w Polsce, doradzając im w zakresie doboru najefektywniejszych mediów.

Uczestnik licznych konferencji z zakresu digital marketingu, autor artykułów branżowych.