Mateusz Jeżyk – EY Academy of Business

Mateusz Jeżyk

Group Head of Customer Success w Sales Intelligence, trener EY Academy of Business

Konwersja to nie tylko sprzedaż, a ostatni punkt styku klienta z produktem, nie jest najistotniejszym elementem w całej ścieżce zakupowej. Dobierając media oraz badając kaloryczność ruchu w naszym e-sklepie, myślmy holistycznie, a nie traktujmy niezależnie poszczególnych zagadnień. Wówczas najlepiej zrozumiemy, co najmocniej wpływa na poziom konwersji.

Specjalista e-commerce i performance z 12-letnim stażem. Kieruje zespołem sprzedażowo-accounckim w Sales Intelligence oraz w Digiitree Group jako Group Head of Customer Success.

Wcześniej związany między innymi z siecią reklamową Inis, Agencją JU: i Mediami Regionalnymi. Odpowiada za rozwój biznesu w projektach e-commerce i lead generation. Osobiście zarządza współpracą z czołowymi sklepami internetowymi w Polsce, doradzając im w zakresie doboru najefektywniejszych mediów.

Uczestnik licznych konferencji z zakresu digital marketingu, autor artykułów branżowych.


 

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane