Rola menedżera i narzędzia wspierające pracę menedżera sprzedaży – EY Academy of Business

Rola menedżera i narzędzia wspierające pracę menedżera sprzedaży

Podczas szkolenia dowiesz się, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży i poznasz praktyczne narzędzia wspierające jego pracę.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą budować zwycięski zespół sprzedaży.
  • Właścicieli firmy, którzy odpowiadają za zarządzanie sprzedażą.
  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji.
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą się doskonalić i rozwijać sprzedaż.
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli.
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży.

Cele:

  • Zrozumienie, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży.
  • Poznanie sposobów na odciążenie handlowców i zautomatyzowanie pracy.
  • Przećwiczenie technik udzielania informacji zwrotnej, delegowania zadań i sprawnego komunikowania.
  • Poznanie narzędzi do planowania prac w sprzedaży i prowadzenia spotkań 1 na 1 oraz zespołowych.

Korzyści dla uczestnika:

  • Zobaczysz, jak wygląda praca menedżera sprzedaży od kulis w takich firmach jak Hilti Polska czy InPost.
  • Zrozumiesz, jaka jest rola dobrego menedżera w organizacji.
  • Dowiesz się, w jaki sposób menedżer może uwolnić czas handlowców na właściwą sprzedaż.
  • Odkryjesz, które procesy w sprzedaży są krytyczne i jak można je zautomatyzować.
  • Przećwiczysz, w jaki sposób sprawnie komunikować się ze swoim zespołem, delegować zadania i udzielać informacji zwrotnej.
  • Nauczysz się skutecznie znajdować czas na wszystkie obowiązki i poprawisz efektywność osobistą.
  • Dowiesz się, jak zwinnie zarządzać pracą zespołu i poprowadzić spotkania, dzięki czemu poprawisz monitorowanie i raportowanie prac.

Program szkolenia:

Rola menedżera

  • Historia dwóch wektorów. O co walczy zespół sprzedaży?
  • Lider, przywódca czy może reżyser rzemieślnik? Rola dobrego menedżera.
  • Tworzenie krytycznych procesów biznesowych.
  • 11% czasu antenowego to czas, jaki poświęcają na właściwą sprzedaż Twoi handlowcy. Jak uwolnić czas pracy sprzedawców?
  • Dziś mentalność handlowca etatowca, jutro mentalność przedsiębiorcy. Jak tego dokonać?
  • Rola automatyzacji krytycznych procesów.
  • Zarządzanie w czasach covid.

Narzędzia wspierające pracę menedżera

  • Udzielanie feedbacku.
  • Sprawna komunikacja z ludźmi.
  • Delegowanie zadań.
  • Efektywność menedżera (osobista).

Zwinne zarządzanie

  • Co możesz zaczerpnąć ze świata IT? Best practices.
  • Spotkania z zespołem. Jak nie palić czasu i energii?
  • Spotkania 1 na 1. Jak prowadzić?
  • Sprinty menedżerskie.

Arkadiusz Chludziński - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Łączy wiedzę praktyczną zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Rola menedżera i narzędzia wspierające pracę menedżera sprzedaży

Podczas szkolenia dowiesz się, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży i poznasz praktyczne narzędzia wspierające jego pracę.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą budować zwycięski zespół sprzedaży.
  • Właścicieli firmy, którzy odpowiadają za zarządzanie sprzedażą.
  • Zarządzających sprzedażą i zespołem sprzedaży w organizacji.
  • Doświadczonych kierowników sprzedaży, którzy chcą się doskonalić i rozwijać sprzedaż.
  • Liderów sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowej roli.
  • Handlowców, którzy właśnie awansowali na menedżera sprzedaży.
Cele i korzyści

Cele:

  • Zrozumienie, na czym polega rola skutecznego menedżera sprzedaży.
  • Poznanie sposobów na odciążenie handlowców i zautomatyzowanie pracy.
  • Przećwiczenie technik udzielania informacji zwrotnej, delegowania zadań i sprawnego komunikowania.
  • Poznanie narzędzi do planowania prac w sprzedaży i prowadzenia spotkań 1 na 1 oraz zespołowych.

Korzyści dla uczestnika:

  • Zobaczysz, jak wygląda praca menedżera sprzedaży od kulis w takich firmach jak Hilti Polska czy InPost.
  • Zrozumiesz, jaka jest rola dobrego menedżera w organizacji.
  • Dowiesz się, w jaki sposób menedżer może uwolnić czas handlowców na właściwą sprzedaż.
  • Odkryjesz, które procesy w sprzedaży są krytyczne i jak można je zautomatyzować.
  • Przećwiczysz, w jaki sposób sprawnie komunikować się ze swoim zespołem, delegować zadania i udzielać informacji zwrotnej.
  • Nauczysz się skutecznie znajdować czas na wszystkie obowiązki i poprawisz efektywność osobistą.
  • Dowiesz się, jak zwinnie zarządzać pracą zespołu i poprowadzić spotkania, dzięki czemu poprawisz monitorowanie i raportowanie prac.
Program

Program szkolenia:

Rola menedżera

  • Historia dwóch wektorów. O co walczy zespół sprzedaży?
  • Lider, przywódca czy może reżyser rzemieślnik? Rola dobrego menedżera.
  • Tworzenie krytycznych procesów biznesowych.
  • 11% czasu antenowego to czas, jaki poświęcają na właściwą sprzedaż Twoi handlowcy. Jak uwolnić czas pracy sprzedawców?
  • Dziś mentalność handlowca etatowca, jutro mentalność przedsiębiorcy. Jak tego dokonać?
  • Rola automatyzacji krytycznych procesów.
  • Zarządzanie w czasach covid.

Narzędzia wspierające pracę menedżera

  • Udzielanie feedbacku.
  • Sprawna komunikacja z ludźmi.
  • Delegowanie zadań.
  • Efektywność menedżera (osobista).

Zwinne zarządzanie

  • Co możesz zaczerpnąć ze świata IT? Best practices.
  • Spotkania z zespołem. Jak nie palić czasu i energii?
  • Spotkania 1 na 1. Jak prowadzić?
  • Sprinty menedżerskie.

Cena

2350 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com