Techniki skutecznej windykacji – EY Academy of Business

Techniki skutecznej windykacji

Aspekty prawne i narzędzia

Liczba osób i podmiotów, które nie regulują na czas swoich zobowiązań stale rośnie. Tylko i wyłącznie od znajomości odpowiednich przepisów i umiejętności stosowania skutecznych technik windykacyjnych zależy pomyślność całkowitego odzyskania należności. To właśnie filar naszego szkolenia. Przedstawienie strategii postępowania z dłużnikami oraz analiza odpowiednich narzędzi spowoduje, że nasz kurs będzie miał walor niezwykle praktyczny i będzie nastawiony na wynik!

Zapraszamy do udziału – liczba miejsc jest ograniczona.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
  • Konsultantów pracujących w działach obsługi klienta
  • Pracowników pionów sprzedaży i windykacji
  • Dyrektorów Handlowych/Sprzedaży/Windykacji
  • Pracowników księgowości i biur rachunkowych
  • Kontrolerów i audytorów finansowych
  • Pracowników działów prawnych i dochodzenia należności
  • Wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu windykacji należności

Uczestnicząc w szkoleniu, dowiesz się m.in.:

  • Jakie są ograniczenia prawne hamujące proces windykacji?
  • Jak nie dać się zmylić wymówkami o RODO pochodzącymi od dłużników?
  • Czego należy unikać w rozmowie z dłużnikiem?
  • Jakie są techniki komunikacyjne pozwalające kontrolować rozmowę windykacyjną?
  • Windykator czy psycholog? Jak można podświadomie zmusić do spłaty zadłużenia?

ZAGADNIENIA PRAWNE

  • Strategia windykacyjna w organizacji – czemu służy i czy warto ją budować?
  • Czego unikać w polityce handlowej, aby minimalizować powstawanie niezapłaconych wierzytelności?
  • Prawo windykacyjne, czyli wg jakich przepisów odbywa się odzyskiwanie należności?
  • Ograniczenia prawne hamujące proces windykacji
  • Rozpoczęcie windykacji – czy potrzeba wezwania do zapłaty?
  • Prawne formy prowadzenia windykacji
  • Jak wygląda poszukiwanie majątku dłużnika?
  • Finał windykacji miękkiej (ugoda, oświadczenie, wezwanie do zapłaty)
  • Czy istnieją praktyki niedozwolone w windykacji?
  • Możliwość windykowania długów przedawnionych
  • Koszty postępowania windykacyjnego
  • Jak nie dać się zmylić wymówkami o RODO pochodzącymi od dłużników?
  • Nieskuteczna windykacja – czy pomoże pozew do sądu i komornik sądowy?

NARZĘDZIA SKUTECZNEJ WINDYKACJI

  • Czy każdego dłużnika warto windykować?
  • Sposoby pracy z „trudnymi” dłużnikami
  • Emocje w pracy windykatora – czyli czego unikać, aby nie dać się sprowokować?
  • Techniki skutecznej windykacji – korespondencja, mail, telefon, czynności w terenie
  • Czego należy unikać w rozmowie z dłużnikiem?
  • Techniki komunikacyjne pozwalające kontrolować rozmowę windykacyjną
  • Jak powinny wyglądać prawidłowe negocjacje warunków spłaty długu?
  • Komunikacja niewerbalna w windykacji – czy ma znaczenie?
  • Jak ukazywać dłużnikowi konsekwencje braku spłaty zadłużenia?
  • Windykator czy psycholog? Jak można podświadomie zmusić do spłaty zadłużenia?
  • O czym windykator nie może zapomnieć po spłacie należności przez dłużnika?

Kamil Miśtal - dyrektor ds. ochrony danych osobowych, Inspektor Ochrony Danych (IOD), prawnik, wykładowca. Specjalista prawa ochrony danych osobowych, postępowania administracyjnego, sądowego i administracyjnego postępowania egzekucyjnego oraz prawa socjalnego.

Techniki skutecznej windykacji

Cena

1050 zł netto ( 1292 zł brutto )

Techniki skutecznej windykacji

Aspekty prawne i narzędzia

Liczba osób i podmiotów, które nie regulują na czas swoich zobowiązań stale rośnie. Tylko i wyłącznie od znajomości odpowiednich przepisów i umiejętności stosowania skutecznych technik windykacyjnych zależy pomyślność całkowitego odzyskania należności. To właśnie filar naszego szkolenia. Przedstawienie strategii postępowania z dłużnikami oraz analiza odpowiednich narzędzi spowoduje, że nasz kurs będzie miał walor niezwykle praktyczny i będzie nastawiony na wynik!

Zapraszamy do udziału – liczba miejsc jest ograniczona.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla:
  • Konsultantów pracujących w działach obsługi klienta
  • Pracowników pionów sprzedaży i windykacji
  • Dyrektorów Handlowych/Sprzedaży/Windykacji
  • Pracowników księgowości i biur rachunkowych
  • Kontrolerów i audytorów finansowych
  • Pracowników działów prawnych i dochodzenia należności
  • Wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu windykacji należności
Cele i korzyści

Uczestnicząc w szkoleniu, dowiesz się m.in.:

  • Jakie są ograniczenia prawne hamujące proces windykacji?
  • Jak nie dać się zmylić wymówkami o RODO pochodzącymi od dłużników?
  • Czego należy unikać w rozmowie z dłużnikiem?
  • Jakie są techniki komunikacyjne pozwalające kontrolować rozmowę windykacyjną?
  • Windykator czy psycholog? Jak można podświadomie zmusić do spłaty zadłużenia?
Program

ZAGADNIENIA PRAWNE

  • Strategia windykacyjna w organizacji – czemu służy i czy warto ją budować?
  • Czego unikać w polityce handlowej, aby minimalizować powstawanie niezapłaconych wierzytelności?
  • Prawo windykacyjne, czyli wg jakich przepisów odbywa się odzyskiwanie należności?
  • Ograniczenia prawne hamujące proces windykacji
  • Rozpoczęcie windykacji – czy potrzeba wezwania do zapłaty?
  • Prawne formy prowadzenia windykacji
  • Jak wygląda poszukiwanie majątku dłużnika?
  • Finał windykacji miękkiej (ugoda, oświadczenie, wezwanie do zapłaty)
  • Czy istnieją praktyki niedozwolone w windykacji?
  • Możliwość windykowania długów przedawnionych
  • Koszty postępowania windykacyjnego
  • Jak nie dać się zmylić wymówkami o RODO pochodzącymi od dłużników?
  • Nieskuteczna windykacja – czy pomoże pozew do sądu i komornik sądowy?

NARZĘDZIA SKUTECZNEJ WINDYKACJI

  • Czy każdego dłużnika warto windykować?
  • Sposoby pracy z „trudnymi” dłużnikami
  • Emocje w pracy windykatora – czyli czego unikać, aby nie dać się sprowokować?
  • Techniki skutecznej windykacji – korespondencja, mail, telefon, czynności w terenie
  • Czego należy unikać w rozmowie z dłużnikiem?
  • Techniki komunikacyjne pozwalające kontrolować rozmowę windykacyjną
  • Jak powinny wyglądać prawidłowe negocjacje warunków spłaty długu?
  • Komunikacja niewerbalna w windykacji – czy ma znaczenie?
  • Jak ukazywać dłużnikowi konsekwencje braku spłaty zadłużenia?
  • Windykator czy psycholog? Jak można podświadomie zmusić do spłaty zadłużenia?
  • O czym windykator nie może zapomnieć po spłacie należności przez dłużnika?

Cena

1050 zł netto ( 1292 zł brutto )

Lokalizacja

Online Live

Termin

4 listopada 2024

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 16:30

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane