Wprowadzenie do świata Metaverse – EY Academy of Business

Wprowadzenie do świata Metaverse

Szkolenie rozpoczyna się od wprowadzenia do pojęcia Metaverse i NFT (non-fungible token). Metaverse to wirtualny świat, w którym użytkownicy mogą interaktywnie komunikować się z innymi użytkownikami i obiektami. NFT to specjalny rodzaj kryptowaluty, który jest wykorzystywany do reprezentowania unikalnych i niepowtarzalnych przedmiotów w wirtualnym świecie, takich jak obrazy, muzyka, filmy, gry i wiele innych.

Wprowadzanie rozwiązań Metaverse i NFT do biznesu to aktualnie bardzo ważny temat, ponieważ te technologie pozwalają na stworzenie nowych sposobów komunikacji z klientami oraz generowanie nowych źródeł przychodów. Dzięki Metaverse przedsiębiorstwa mogą tworzyć wirtualne światy, w których klienci mogą swobodnie się poruszać i interaktywnie komunikować z produktami i usługami. Natomiast NFT pozwalają na reprezentowanie i handlowanie cyfrowymi dziełami sztuki, muzyką, filmami, ubraniami i innymi niematerialnymi zasobami.

Wprowadzanie Metaverse i NFT do biznesu to także korzyść z perspektywy budowania marki, ponieważ przedsiębiorstwa, które korzystają z tych technologii, zyskują wizerunek nowoczesnego i innowacyjnego biznesu, który otwarcie podąża za najnowszymi trendami i zmianami na rynku.

Przyszłość Metaverse i NFT wydaje się bardzo obiecująca, ponieważ to technologie, które cały czas rozwijają się i ewoluują. Z jednej strony pojawiają się nowe wirtualne światy, które oferują jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania i interakcje, a z drugiej strony rozwijają się nowe sposoby wykorzystywania NFT, np. w dziedzinie gamingu, muzyki czy też marek odzieżowych. Warto także zwrócić uwagę na fakt, że niektórzy eksperci twierdzą, że Metaverse w przyszłości może zastąpić Internet i stać się główną platformą, na której będą działać wszystkie cyfrowe biznesy i interakcje społeczne.

Szkolenie dotyczące wprowadzania rozwiązań Metaverse i NFT do biznesu jest skierowane do przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów ds. marketingu i wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem nowych technologii w biznesie.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Szkolenie jest interaktywne i składa się z prezentacji, dyskusji  i studiów przypadków. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą mieli podstawową wiedzę i umiejętności potrzebne do wprowadzenia Metaverse i NFT do swojego biznesu.

Czym jest Metaverse — wprowadzenie 

  • Dlaczego marki powinny już dziś zacząć budować swoją obecność w metaverse
  • Dane z rynku w oparciu o wizję Facebooka oraz ich przyszłe plany, które będą napędzać całą branżę
  • Metaverse dziś (zarys rynku oraz zarys obecnych możliwości)
  • Metaverse jutro (wizje przyszłości oraz zarys przyszłych use case tej przestrzeni)

Obecność światowych marek w metaverse

  • Dane z rynku z podziałem na marki
  • Studium przypadku marek (success story)
  • Studium przypadku marek (zła praktyka)

NFT jako element Metaverse 

  • Czym jest NFT
  • Dlaczego NFT będzie kluczowym elementem Metaverse
  • Wirtualne dobra jako wartość dodana dla klienta (w oparciu o case study NFT Plus)

Strategia wejścia w rynek na najbliższe lata 

  • Jak marka powinna zacząć budować swoją obecność w tej przestrzeni (ogólny zarys)

Wprowadzenie do świata Metaverse

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

Wprowadzenie do świata Metaverse

Szkolenie rozpoczyna się od wprowadzenia do pojęcia Metaverse i NFT (non-fungible token). Metaverse to wirtualny świat, w którym użytkownicy mogą interaktywnie komunikować się z innymi użytkownikami i obiektami. NFT to specjalny rodzaj kryptowaluty, który jest wykorzystywany do reprezentowania unikalnych i niepowtarzalnych przedmiotów w wirtualnym świecie, takich jak obrazy, muzyka, filmy, gry i wiele innych.

Wprowadzanie rozwiązań Metaverse i NFT do biznesu to aktualnie bardzo ważny temat, ponieważ te technologie pozwalają na stworzenie nowych sposobów komunikacji z klientami oraz generowanie nowych źródeł przychodów. Dzięki Metaverse przedsiębiorstwa mogą tworzyć wirtualne światy, w których klienci mogą swobodnie się poruszać i interaktywnie komunikować z produktami i usługami. Natomiast NFT pozwalają na reprezentowanie i handlowanie cyfrowymi dziełami sztuki, muzyką, filmami, ubraniami i innymi niematerialnymi zasobami.

Wprowadzanie Metaverse i NFT do biznesu to także korzyść z perspektywy budowania marki, ponieważ przedsiębiorstwa, które korzystają z tych technologii, zyskują wizerunek nowoczesnego i innowacyjnego biznesu, który otwarcie podąża za najnowszymi trendami i zmianami na rynku.

Przyszłość Metaverse i NFT wydaje się bardzo obiecująca, ponieważ to technologie, które cały czas rozwijają się i ewoluują. Z jednej strony pojawiają się nowe wirtualne światy, które oferują jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania i interakcje, a z drugiej strony rozwijają się nowe sposoby wykorzystywania NFT, np. w dziedzinie gamingu, muzyki czy też marek odzieżowych. Warto także zwrócić uwagę na fakt, że niektórzy eksperci twierdzą, że Metaverse w przyszłości może zastąpić Internet i stać się główną platformą, na której będą działać wszystkie cyfrowe biznesy i interakcje społeczne.

Dla kogo?

Szkolenie dotyczące wprowadzania rozwiązań Metaverse i NFT do biznesu jest skierowane do przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów ds. marketingu i wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem nowych technologii w biznesie.

Cele i korzyści

Korzyści z udziału w szkoleniu

Szkolenie jest interaktywne i składa się z prezentacji, dyskusji  i studiów przypadków. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą mieli podstawową wiedzę i umiejętności potrzebne do wprowadzenia Metaverse i NFT do swojego biznesu.

Program

Czym jest Metaverse — wprowadzenie 

  • Dlaczego marki powinny już dziś zacząć budować swoją obecność w metaverse
  • Dane z rynku w oparciu o wizję Facebooka oraz ich przyszłe plany, które będą napędzać całą branżę
  • Metaverse dziś (zarys rynku oraz zarys obecnych możliwości)
  • Metaverse jutro (wizje przyszłości oraz zarys przyszłych use case tej przestrzeni)

Obecność światowych marek w metaverse

  • Dane z rynku z podziałem na marki
  • Studium przypadku marek (success story)
  • Studium przypadku marek (zła praktyka)

NFT jako element Metaverse 

  • Czym jest NFT
  • Dlaczego NFT będzie kluczowym elementem Metaverse
  • Wirtualne dobra jako wartość dodana dla klienta (w oparciu o case study NFT Plus)

Strategia wejścia w rynek na najbliższe lata 

  • Jak marka powinna zacząć budować swoją obecność w tej przestrzeni (ogólny zarys)

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany

Kontakt

Mateusz Banasiak

Koordynator kursu

  • +48 453 712 759
  • Mateusz.Banasiak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane