Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce? – case study – EY Academy of Business

Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce? – case study

Nagranie

Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce? – case study

Niezależnie od tego, czy dopiero planujesz rozpocząć handel w Internecie, czy robisz to z powodzeniem już od kilku lat, zawsze możesz sprzedawać więcej.

Webinar w formule case study wskaże Ci kluczowe obszary w rozwoju biznesu online i wyposaży Cię w praktyczną wiedzę, jak poprawić ich efektywność. W trakcie analizy kolejnych etapów cyklu życia e-commerce, prowadzący zdradzi konkretne wskazówki i przykłady dobrych praktyk, wypracowane na podstawie realnych danych z rynku i ponad 10-letniego doświadczenia w branży.

Podczas webinaru dowiesz się m.in.:

  • Jakich błędów nie popełnić na poszczególnych etapach rozwijania e-commerce?
  • Które kroki podjęte na późniejszych etapach warto było podjąć już na początku drogi?
  • Jak działać skutecznie w każdym z aspektów prowadzenia e-biznesu?
  • Jakie decyzje pozwolą Ci poprawić wyniki w takich obszarach, jak generowanie ruchu, optymalizacja konwersji czy walka z porzuconymi koszykami?
  • Jak patrzeć na rozwój sklepu internetowego w sposób holistyczny?
  • Kiedy warto skalować biznes online na rynkach zagranicznych?

To spotkanie jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • Poznać kluczowe obszary decyzyjne, które powinien przeanalizować każdy manager sprzedaży w Internecie,
  • Skutecznie zarządzać obszarem e-commerce w swojej organizacji,
  • Podejmować optymalne decyzje biznesowe w odpowiednim czasie,
  • Poprawiać efektywność działań,
  • Zwiększać przychody z e-handlu.

Jeżeli interesuje Cię powyższa tematyka i chcesz dowiedzieć się więcej sprawdź nasze szkolenie: Akademia E-Commerce.

Prowadzący:
Paweł Borowik – Vice President of Business Development w Grupa iCEA, jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO. W 2018 roku stał na czele projektu, jaki Grupa iCEA realizowała wspólnie z Orange Polska.

Masz pytania? Skontaktuj się:
Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.