Nowoczesny market research w zakupach – unikaj pułapek i optymalizuj badania – EY Academy of Business

Nowoczesny market research w zakupach – unikaj pułapek i optymalizuj badania

13

marca 2024

Zapraszamy Cię na inspirującą podróż przez nowoczesny świat market research w zakupach.

W trakcie tego wyjątkowego wydarzenia zgłębimy najnowsze trendy i innowacyjne podejścia w dziedzinie badań rynkowych, w tym: sztuczną inteligencję, analizę big data oraz technologie noszone.

Agenda webinaru – sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

  • Przegląd najnowszych trendów w badaniach rynkowych dotyczących zakupów. Odkryj, jakie są najgorętsze trendy w dziedzinie badań rynkowych związanych z zakupami. Poznaj najnowsze innowacje, które mogą rewolucjonizować podejście do analizy rynku.
  • Sposoby wykorzystania sztucznej inteligencji w Analizie Preferencji Konsumentów – dowiedz się, jak sztuczna inteligencja może być wykorzystana do głębszego zrozumienia i analizy preferencji konsumentów.
  • Korzyści wynikające z analizy ogromnych zbiorów danych w kontekście Zakupów – zobacz, jak analiza big data może wpłynąć na podejmowanie lepszych decyzji zakupowych.
  • Skuteczne monitorowanie zachowań i preferencji klientów za pomocą technologii noszonych – przykłady zastosowań technologii noszonych w praktyce biznesowej.
  • Automatyzacja procesów zbierania danych, w tym Web Scraping i analiza sentymentu online.

Ten webinar dedykujemy przede wszystkim:

  • Specjalistom ds. zakupów i badań rynkowych.
  • Przedsiębiorcom, poszukującym nowoczesnych narzędzi analizy rynku.
  • Analitykom rynkowym i osobom odpowiedzialnym za strategie zakupowe.
  • Osobom zainteresowanym wykorzystaniem sztucznej inteligencji w badaniach rynkowych.
  • Wszystkim zainteresowanym innowacjami w dziedzinie „market research” w zakupach.

Kto poprowadzi szkolenie?

Emilia Sędziak – związana z działem zakupów od 2008 roku. Pełniła kluczową rolę w koordynacji dostaw zagranicznych, procesów zakupowych i budowania relacji z dostawcami. Posiada dogłębną wiedzę na temat procesu zakupowego, dokumentacji zakupowej oraz doświadczenie w zarządzaniu 20-osobowym zespołem administracji zakupów. Jako menedżer skupiała się nie tylko na nadzorze procesów zakupowych, ale także efektywnej koordynacji zespołu, rozwiązywaniu problemów, budżetowaniu, oraz zapewnianiu skutecznej komunikacji wewnętrznej. Jej umiejętności kierownicze były kluczowe dla efektywnego funkcjonowania działu.

Weź udział w webianarze „na żywo” będziesz mieć okazję zadać dowolne pytanie i uzyskać odpowiedź bezpośrednio od prowadzącej.

Dołącz do nas, aby w pełni zrozumieć nowoczesne podejścia do badań rynkowych w obszarze zakupów i optymalizować swoje strategie biznesowe, zdobywając przewagę konkurencyjną!

Szukasz szkoleń dla działu zakupów?

Odkryj nasze szkolenia:

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii we wskazanej formie.

Kontakt

Zuzanna Stępień

Starszy specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń

Telefon: +48 510 201 314

Webinar

Nowoczesny market research w zakupach – unikaj pułapek i optymalizuj badania

Czas

12:00 - 13:00