Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu – EY Academy of Business

Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu

Nagranie

Jak zabezpieczyć wizerunek swojej marki, czyli PR w dobie kryzysu

W obecnych dynamicznych czasach nawet bardzo starannie budowany wizerunek może błyskawicznie lec w gruzach. Aby go uratować, należy jak najszybciej podjąć działania. PR kryzysowy to skuteczne narzędzie, którego zdecydowanie można się nauczyć. W trakcie spotkania nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą, związaną z zarządzaniem sytuacją kryzysową w mediach.

Podczas webinaru:

  • objaśnimy kilka definicji kryzysu
  • opowiemy o kryzysie medialnym
  • zobrazujemy jak rozwija się kryzys medialny na podstawie materiału filmowego TV
  • odpowiemy na pytania naszych uczestników.

Z naszego spotkania skorzystasz, jeżeli jesteś: 

  • osobą publiczną, menedżerem, rzecznikiem prasowym, urzędnikiem państwowym, a Twoja praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach
  • menedżerem, osobą „narażoną” na kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych
  • członkiem sztabu kryzysowego

Prowadzący: 

Bogdan Szczesiak, ekspert w obszarze marketingu medialnego i public relations. Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej. Pracuje z małymi grupami oraz indywidualnie na warsztatach z użyciem kamery.

Jacek Czarnecki – dziennikarz radiowo-telewizyjny, reporter sejmowy, korespondent wojenny, komentator mediów. Od 20 lat prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji medialnej i kryzysowej. Dziennikarz radiowy i TV.

Jeżeli jesteś szczególnie zainteresowany tematyką zarządzania sytuacją kryzysową polecamy Ci nasze szkolenie z tej tematyki. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Masz pytania? Skontaktuj się:
Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.

Powiązane wpisy
Premiera raportu ,,Między zespołem a zarządem. Młoda kadra menedżerska o wyzwaniach i potrzebach”

Już 1 października EY Academy of Business zaprezentuje najnowszy raport poświęcony młodej kadrze ...

HomoTech Leadership® – Dlaczego świat potrzebuje nowego modelu przywództwa?

Sztuczna inteligencja to temat, który wzbudza zarówno ekscytację, jak i obawy.

Dzień Otwarty 2025: Ścieżki rozwoju – od specjalistów do liderów

Premiera najnowszego raportu EY o młodej kadrze menedżerskiej - ,,Między zespołem a zarządem. Mło...