AI dla menedżerów – EY Academy of Business

AI dla menedżerów

Współczesne technologie sztucznej inteligencji oferują menedżerom zróżnicowane narzędzia, które mogą skutecznie wspierać codzienne decyzje biznesowe. Stosując AI w pracy menedżera, organizacje zyskują dynamiczne rozwiązania umożliwiające optymalizację działań.
Zapisz się
Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów z różnych branż, którzy chcą zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji. Nie jest wymagana zaawansowana wiedza z zakresu sztucznej inteligencji.

Cel szkolenia

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania technologii sztucznej inteligencji
  • Poznanie najpopularniejszych narzędzi AI
  • Rozwinięcie umiejętności tworzenia skutecznych promptów, czyli poleceń zadawanych narzędziom AI
  • Zapoznanie z podstawowymi wytycznymi prawnymi i wyzwaniami etycznymi przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji
  • Przećwiczenie zdobytej wiedzy w praktyce podczas realizacji case studies
Program szkolenia

Dzień 1: Biznes i technologia

Moduł 1: Podstawy AI i przedstawienie narzędzi
  • Wprowadzenie do narzędzi AI
  • Jak zbudować dobry prompt?
Moduł 2: Generowanie treści z wykorzystaniem chatbotów AI
  • Wprowadzenie do wykorzystania chatbotów (ChatGPT, Copilot, Gemini)
  • Ćwiczenie praktyczne: Tworzenie treści i szukanie informacji
  • Dyskusja: Jakie są możliwości i ograniczenia tych narzędzi?
Moduł 3: Jak budować strategię wdrożenia AI?
  • Omówienie typowych wyzwań biznesowych, które AI może rozwiązać
  • Benefity wynikające z wdrożenia AI
  • Warsztat: Na czym skupić się tworząc plan wdrożenia?
Moduł 4: Wyzwania operacyjne przy wdrażaniu technologii
  • Jak nawigować pomiędzy dynamicznym rynkiem a celami biznesowymi?
  • Zmiany w modelach biznesowych i operacyjnych
  • Warsztat: Jak odpowiadać na ryzyka związane z AI?
Moduł 5: Droga naprzód – key takeaways
  • Dalsze możliwości rozwoju w zakresie AI (e-learningi, podcasty, publikacje)
  • Sesja Q&A

Dzień 2: AI, zmiana i emocje

Moduł 1: AI – Co i jak się zmienia? 
  • Na co wpływa sztuczna inteligencja? 
  • Na co mamy wpływ, a na co nie?
  • Jakie są konsekwencje wejścia AI do naszej codzienności
Moduł 2: Przykłady dobrze i źle wdrożonych zmian technologicznych
  • Przykłady zmian wdrożonych w innych firmach
  • Z życia wzięte, doświadczeniem pisane, czyli jakich wniosków dostarczyły Wam zmiany, w których braliście udział
  • Jakie lekcje z doświadczeń innych firm i własnych możemy wykorzystać przy wdrażaniu AI w organizacjach czy też w życiu osobistym
Moduł 3: AI i emocje
  • Zmiana i emocje, duet, który nam ciągle towarzyszy
  • Neuroplastyczność – nie tylko AI potrafi się adaptować
  • Jakie emocje budzi w nas AI?
  • Jak przezwyciężyć obawy, jakie budzi w nas AI?
Moduł 4: Wpływ AI na psychikę człowieka
  • Jak AI wpływ na człowieka?
  • Przykłady pozytywnych i negatywnych konsekwencji
  • Metody radzenia sobie z negatywnymi skutkami wpływu sztucznej inteligencji na psychikę człowieka
  • Na kim spoczywa odpowiedzialność za wpływ AI na ludzką psychikę
Moduł 5: Człowiek w obliczu zmiany – wykorzystanie znanych narzędzi do wdrażania AI w organizacjach
  • Przekonania na temat siebie w zmianie
  • Fazy, przez jakie przechodzi pracownik podczas zmiany
  • Typowe zachowania pracowników i ich postawy w ramach z każdej z faz
  • Jak menedżer może reagować w każdej z faz, adekwatnie adresując potrzeby projektu i emocje pracownika
Moduł 6: Podróż w czasie