AI, automatyzacja i inne rozwiązania.
Co naprawdę działa w nowoczesnej obsłudze klienta?
Do udziału w konferencji zapraszamy Dyrektorów i menedżerów działów obsługi klienta (Customer Service / Contact Center), ds. doświadczeń klienta (Customer Experience, CX), transformacji cyfrowej i innowacji, zespołów operacyjnych i wsparcia klienta. Dedykujemy je też osobom chcącym pogłębić swoją wiedzę w obszarze obsługi klienta w dobie zmieniających się technologii.
#AIwObsłudzeKlienta
#AgentAI
#PredictiveCustomerService
#AutomatyzacjaProcesów
#Omnichannel
#VoiceTech
#NowoczesnyCRM
#ZespółHybrydowy
#DaneKlienta
#KPIstrategy
Co wyróżnia to wydarzenie?
Konkretne narzędzia, modele i wdrożenia, które możesz od razu zastosować
Połączenie perspektywy strategii, technologii i ludzi
Ekspercka wiedza od organizacji o globalnym zasięgu
Interakcja z uznanymi ekspertami i praktykami rynkowymi
Agenda
Tomasz Jakubiak, EY Academy of Business
Technologie jako niezbędny element strategii obsługi klienta
Jak efektywnie pracować ze sztuczną inteligencją w zespołach?
Konkretne narzędzia, integracje i wdrożenia
Zgłoś się już dziś