Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Finanse   Wskaźniki efektywności w przedsiębiorstwie (KPI)

Kluczowe wskaźniki efektywności w przedsiębiorstwie

Czyli czemu świat biznesu kręci się wokół KPI

Terminy:
30 września 2021 | Online Live
Cena: 980 zł netto
"Cena światła jest mniejsza niż koszt ciemności" - Arthur C. Nielsen
Pozostawanie w niewiedzy wiąże się z ogromnym kosztem. Nie jest tajemnicą, że nie można poprawić efektywności organizacji bez jej mierzenia. Systemy pomiarowe tworzą więc podstawę skutecznego zarządzania. Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) umożliwiają zrozumienie, czy organizacja znajduje się na dobrej drodze, a przez to przyczyniają się do podejmowania właściwych decyzji.
Celem szkolenia jest przedstawienie kluczowych zasad, które pozwolą na uniknięcie błędów w nowych wdrożeniach lub poprawne zidentyfikowanie dysfunkcji w działających systemach. Po tym szkoleniu łatwiejsze będzie zrozumienie i wdrożenie systemu KPI w organizacji, w tym określenie adresatów KPI, analiza obecnej sytuacji, wybór właściwych KPI, dokumentacja, zbieranie danych i ich wizualizacja, analiza danych i raportowanie. 
  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz program w PDF

Dla kogo?

Jeżeli jesteś:

  • menedżerem, dyrektorem, członkiem kadry zarządzającej
  • osobą szukającą wiedzy o zarządzaniu efektywnością

Jeżeli chcesz:

  • zrozumieć schemat działania KPI w Twojej organizacji
  • zidentyfikować problemy, przez jakie KPI w Twojej organizacji nie funkcjonują lub mogłyby funkcjonować lepiej

Jeżeli planujesz:

  • wdrożyć/poprawić istniejące KPI
  • przekonać do drożenia KPI osoby decyzyjne

to szkolenie jest dla Ciebie!

Korzyści

Ukończenie szkolenia pozwoli na poznanie procesu wdrażania KPI w organizacji, w sposób pozwalający uniknąć najczęstszych błędów psujących oczekiwany efekt. 
  • Jako Nieprzekonany do wdrożenia, dowiesz się czy warto. 
  • Jako Wdrażający dowiesz się jak to zrobić. 
  • A jako Niezadowolony Użytkownik dowiesz się, że KPI zyskują przy bliższym poznaniu i zrozumiesz jak przeprowadzić proces naprawczy.

Program

"Mówią, że pożytecznie jest umieć uczyć się na własnych błędach, o ile przyjemniej jednak jest uczyć się na cudzych" - Agnieszka Lisak
  • Dlaczego system KPI nie działa?
  • Jakie problemy pojawiają się w pracy z KPI?
  • Jakie są źródła tych kłopotów?
  • Jak ich uniknąć/ naprawić istniejące?
„Jestem zwolennikiem efektu motyla. Mała pozytywna wibracja może zmienić cały kosmos” - Amit Ray
  • Studia przypadków pokazujące siłę pojedynczych KPI
„Najważniejszy w każdym działaniu jest początek” – Platon
  • Jak zacząć?
  • Kto i dlaczego powinien uwierzyć w KPI?
  • Jak stworzyć zespół KPI?
  • Gdzie jesteśmy z systemem miar - jak ustalić punkt startu?
„Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć” – Napoleon Hill
  • Jak zdefiniować kluczowe czynniki sukcesu (CSF) organizacji?
  • Jak określić, czy wybrane CSF są właściwe?
  • Określenie potencjalnych KPI
  • Zdefiniowanie miar i źródeł
  • Budowa systemu raportowania
  • Analiza i wizualizacja danych
„Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują” – William Feather
  • Co dalej z wynikami?
  • Dopracowanie KPI, aby utrzymać ich użyteczność
  • Ciągłe doskonalenie systemu miar

Data i miejsce

30 września 2021 | Online Live

Cena 980,00 PLN (+ 23% VAT)
E-mail do koordynatora szkolenia

Kontakt

Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.