Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Finanse   Wskaźniki efektywności w przedsiębiorstwie (KPI)

Kluczowe wskaźniki efektywności w przedsiębiorstwie

Czyli czemu świat biznesu kręci się wokół KPI

Terminy szkoleń:
Warszawa: 15 lutego 2019 r. 
Wrocław: 21 stycznia 2019 r.
Ceny szkolenia: 950 zł netto

Dobrze dobrane kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) przyczyniają się do podejmowania właściwych decyzji, a przez to wpierają osiąganie celów: zarówno operacyjnych, jak i strategicznych. Pytanie, jak stworzyć „właściwe KPI”? Odpowiedź daje nasze szkolenie. Uczestnicy poznają światowe trendy i praktyki w zakresie kluczowych wskaźników efektywności. Dowiadują się też, jak uniknąć błędów w systemach mierzenia wyników.

Dla kogo?

Szkolenie adresujemy do:

  • menedżerów, dyrektorów, członków kadry zarządzającej
  • osób szukających wiedzy o zarządzaniu efektywnością

Program

  • Dlaczego system KPI nie działa?

Zainteresowani nowymi wdrożeniami zobaczą czego unikać, a próbujący naprawić system dostrzegą własne błędy. Może się wydawać zaskakujące, że zaczynamy mówić o problemach, ale o ileż łatwiej od razu wiedzieć, jak omijać dobrze znane w świecie KPI problemy niż samemu wpadać w  każdą pułapkę.

  • Studia przypadków pokazujące siłę pojedynczych KPI

Samo tylko słowo – „kluczowe” – w nazwie KPI sugeruje, że wybrane wskaźniki nie mogą występować masowo. To musi być elitarna, wąska grupa. Kilka studiów przypadku pokaże siłę pojedynczego KPI.

  • Jak zacząć?

Podejmujemy pierwsze kroki w projekcie wdrożenia/naprawy KPI w naszej organizacji. Jak w każdym projekcie – najważniejsi są ludzie. Właściwy wybór zespołu, ustalenie właściciela projektu, wskazanie punktu startu – tego się dowiemy w tej części.

  • Jak zdefiniować kluczowe czynniki sukcesu i potencjalne KPI?

Aby właściwie ustalić KPI w organizacji, musimy przede wszystkim zacząć od wyznaczenia celu. Aby mierzyć, musimy najpierw ustalić, co chcemy mierzyć. Jak już znamy cel i stworzyliśmy kompas wskazujący właściwy kierunek, czas na zdobycie umiejętności posługiwania się nowym narzędziem.

  • Co dalej z wynikami?

Czy koniec projektu wdrożenia KPI to jedynie obserwacja wskaźników? A może powinniśmy stale obserwować także sam stworzony system KPI i nie bać się podejmować odważnych decyzji?


Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.