do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
również do pracowników startupów.
Cel szkolenia
Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu
Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami
Poznanie podstawowych zasad savoir vivre’u
Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku
Korzyści z udziału w szkoleniu
Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium
Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała
Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych
Doświadczony doradca biznesowy i trener (ponad 900 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzie kamerę i mikrofon.
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Pobranie broszury
Wypełnij poniższy formularz, aby otrzymać broszurę szkolenia. Na Twój adres e-mail zostanie ona wysłana w załaczniku.
Dziękujemy!
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Na Twój adres e-mail został wysłany link do pobrania broszury.Jeżeli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder spam.