Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych – EY Academy of Business

Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych

Szkolenie jest interaktywną metodą nauczania i doskonalenia umiejętności wystąpień publicznych, budowania relacji z mediami oraz wizerunku.
Zarezerwuj miejsce
Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest:

  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
  • do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
  • do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
  • również do pracowników startupów.
Cel szkolenia
  • Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu
  • Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami
  • Poznanie podstawowych zasad savoir vivre’u
  • Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
  • Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium
  • Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała
  • Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
  • Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
  • Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych
Program szkolenia

Sztuka wystąpień publicznych

  • Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
  • Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
  • Praktyczne sposoby walki z tremą
  • Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Podstawy media relations

  • Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
  • Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
  • Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
  • Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
  • Sposoby panowania nad informacją
  • Dodatkowo ćwiczenia!
Trenerzy
Radosław Jacek Miler
Doświadczony doradca biznesowy i trener (ponad 900 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzie kamerę i mikrofon.
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane