Małgorzata Biczyńska – EY Academy of Business

Małgorzata Biczyńska

Trenerka i konsultantka EY Academy of Business od 2000 roku

Realizuje szkolenia z zakresu zarzadzania sobą w czasie, efektywnej komunikacji, asertywności, rekrutacji i selekcji personelu, przywództwa, motywowania i treningu kreatywnego myślenia.

Posiada dyplom magistra psychologii, który uzyskała na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2005 roku jest także certyfikowaną trenerką Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W latach 1994 – 1998 pracowała jako konsultantka Zespołu Doradztwa Kadrowego EY. W tym czasie była odpowiedzialna za tworzenie i przeprowadzenie programów i projektów szkoleniowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, a także za doradztwo szkoleniowe oraz współpracę z trenerami zewnętrznymi Ernst & Young.

Od 1998 do 2000 roku pełniła funkcję konsultantki doradztwa personalnego w Idea Test, tworząc i prowadząc Development Centre i Assessment Centre.

Od 2009 roku Małgorzata pracuje indywidualnie jako psycholog, towarzysząc innym w odkrywaniu i wypracowywaniu tego, co w nich wyjątkowe.

Głównym celem zawodowym Małgorzaty jest pomoc w rozwoju poprzez pracę indywidualną i zespołową. Poza kilkunastoletnim doświadczeniem w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych, Małgorzata posiada również wieloletnie doświadczenie w roli coacha.

W ramach współpracy z EY Academy of Business, współtworzy i prowadzi m.in.: Akademię Menedżera, Metody i techniki pracy z zespołem, Budowanie autorytetu przez rozwój kompetencji.


 

Przykładowe projekty:

1. Przygotowanie i prowadzenie Audytu Personalnego dla TP SA – przygotowanie metodologii oceny kompetencji związanych z zarządzaniem ludźmi, ocena kompetencji poprzez wywiad i assessment centre.

2. Przygotowanie Systemu Ocen dla Banku Handlowego – przygotowanie definicji podstawowych kompetencji, opracowanie metodologii oceny.

3. Przygotowanie i prowadzenie Assessment Centre i Development Centre dla różnych firm i różnych stanowisk, a także prowadzenie i tworzenie szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych w zarządzaniu.

4. Prowadzenie szkoleń otwartych i zamkniętych z zakresu: zarządzania sobą w czasie, efektywnej komunikacji, treningu asertywności, przywództwa, motywowania, treningów kreatywnego myślenia, zarządzania zespołem.

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane