Akademia Trade Marketingu – EY Academy of Business

Akademia Trade Marketingu

Wszyscy słyszeli o trade marketingu (TM), ale niewiele osób naprawdę wie, czym w istocie jest i jak bardzo wiedza trade marketingowa jest ważna dla skutecznej sprzedaży. Zastosowanie skutecznych i sprawdzonych rozwiązań TM pomoże osobom pracującym w handlu detalicznym, chcącym poprawić wyniki finansowe swojego sklepu, a także zdobyć i utrzymać coraz więcej klientów. Pomoże też producentom i dystrybutorom, poszukującym skutecznych rozwiązań wspierających sprzedaż ich produktów w punkcie handlowym.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom stworzyliśmy Akademię Trade Marketingu – cykl 4 eksperckich spotkań, który zapewni uczestnikom wiedzę i dostęp do nowoczesnych rozwiązań w zakresie TM, komunikacji i sprzedaży na poziomie detalisty.

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w godz. 09.00-15.00.

Istnieje możliwość zgłoszenia się na wybrane moduły.

Akademię Trade Marketingu polecamy szczególnie:

  • Właścicielom i kierownikom sklepów detalicznych
  • Koordynatorom i przedstawicielom sieci handlowych
  • Pracownikom działów sprzedaży producentów sektora FMCG, DIY, Elektro
  • Specjalistom ds. trade marketingu i zarządzania kategorią

Dzięki Akademii Trade Marketingu:

  • Poznasz czynniki określające decyzje zakupowe w poszczególnych kanałach dystrybucji, dzięki czemu będziesz w stanie zwiększyć rentowność swoich biznesów
  • Zyskasz dostęp do narzędzi i metod działania trade marketingu na liniach różnych kanałów, co da możliwość podniesienia poziomu sprzedaży
  • Przećwiczysz best practice, co pozwoli w szybkim tempie wdrożyć rozwiązania zwiększające przewagę konkurencyjną, bez straty czasu na niepotrzebne i kosztowne eksperymenty
  • Przećwiczysz w praktyce poznane metody i narzędzia dzięki pracy na autorskich ćwiczeniach, case study, wizytach w sklepie, scenkach
  • Poznasz najnowocześniejsze technologie wykorzystywane w planowaniu działań trade marketingowych – digitalizacja w handlu

Program „Akademia Trade Marketingu” składa się z 4 modułów: Zarządzanie kategorią, Merchandising, Pricing oraz Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne.

Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 4 szkoleń (wybierz Akademia Trade Marketingu), lub, w przypadku wyboru pojedynczych modułów, wybierz Akademia Trade Marketingu – wybrane moduły.

Jeżeli decydujesz się na zapis na jeden wybrany moduł przejdź do strony wybranego szkolenia – kliknij na tytuł modułu poniżej, żeby przejść do podstrony.

Moduł 1. Zarządzanie kategorią

Szkolenie poświęcone zarządzaniu kategorią produktów. W programie m.in.: motywy zakupowe klientów, elementy i proces zarządzania kategorią, drzewko asortymentowe klienta i analiza potencjału w kategorii asortymentowej. Liczne ćwiczenia, w tym budowanie drzewka decyzyjnego wybranych kategorii, ustalenie strategii poszczególnych kategorii w drzewku i wyliczenie rentowności.

Moduł 2. Merchandising

Szkolenie wyjaśnia, czym jest merchandising i na czym polega efektywne zarządzanie dodatkami. W programie również zasady organizacji, techniki ekspozycji produktów oraz wyróżnienie produktów. Uczestnicy będą mieli możliwość przećwiczenia na makiecie organizacji handlu w różnych układach i wielkościach powierzchni sprzedaży. Nauczą się także budować planogram kategorii.

Moduł 3. Pricing

Pricing, czyli strategia cenowa, jest jednym z elementów pozycjonowania produktów. Szkolenie wyjaśnia, jakie czynniki wpływają na cenę, czym jest dźwignia pricingowa i jak postrzegane są ceny. Przedstawia również techniki maksymalizowania marży i zasady budowania przewagi marżowej.

Moduł 4. Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne

Szkolenie pokazuje, jak zbudować skuteczną promocję, jak ją pokazać i jakich błędów unikać. Omówione są zarówno promocje cenowe, jak i niecenowe. W programie również wyniki autorskich badan dotyczących postrzegania ceny przez klientów i sposoby pokazywania produktów w materiałach reklamowych.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Zarządzanie kategorią

Strategie, taktyki i narzędzia związane z zarządzaniem asortymentem w detalu. Nagranie z webinaru

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Dostępne opcje

Akademia Trade Marketingu

Cena obejmuje udział w czterech modułach (6 dni szkoleniowych)

Cena

4520 zł netto

Akademia Trade Marketingu - wybrane moduły

Wybierz dowolne moduły

Cena

W zależności od wybranych modułów

Akademia Trade Marketingu

Wszyscy słyszeli o trade marketingu (TM), ale niewiele osób naprawdę wie, czym w istocie jest i jak bardzo wiedza trade marketingowa jest ważna dla skutecznej sprzedaży. Zastosowanie skutecznych i sprawdzonych rozwiązań TM pomoże osobom pracującym w handlu detalicznym, chcącym poprawić wyniki finansowe swojego sklepu, a także zdobyć i utrzymać coraz więcej klientów. Pomoże też producentom i dystrybutorom, poszukującym skutecznych rozwiązań wspierających sprzedaż ich produktów w punkcie handlowym.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom stworzyliśmy Akademię Trade Marketingu – cykl 4 eksperckich spotkań, który zapewni uczestnikom wiedzę i dostęp do nowoczesnych rozwiązań w zakresie TM, komunikacji i sprzedaży na poziomie detalisty.

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w godz. 09.00-15.00.

Istnieje możliwość zgłoszenia się na wybrane moduły.

Dla kogo?

Akademię Trade Marketingu polecamy szczególnie:

  • Właścicielom i kierownikom sklepów detalicznych
  • Koordynatorom i przedstawicielom sieci handlowych
  • Pracownikom działów sprzedaży producentów sektora FMCG, DIY, Elektro
  • Specjalistom ds. trade marketingu i zarządzania kategorią
Cele i korzyści

Dzięki Akademii Trade Marketingu:

  • Poznasz czynniki określające decyzje zakupowe w poszczególnych kanałach dystrybucji, dzięki czemu będziesz w stanie zwiększyć rentowność swoich biznesów
  • Zyskasz dostęp do narzędzi i metod działania trade marketingu na liniach różnych kanałów, co da możliwość podniesienia poziomu sprzedaży
  • Przećwiczysz best practice, co pozwoli w szybkim tempie wdrożyć rozwiązania zwiększające przewagę konkurencyjną, bez straty czasu na niepotrzebne i kosztowne eksperymenty
  • Przećwiczysz w praktyce poznane metody i narzędzia dzięki pracy na autorskich ćwiczeniach, case study, wizytach w sklepie, scenkach
  • Poznasz najnowocześniejsze technologie wykorzystywane w planowaniu działań trade marketingowych – digitalizacja w handlu
Szczegóły programu modułowego

Program „Akademia Trade Marketingu” składa się z 4 modułów: Zarządzanie kategorią, Merchandising, Pricing oraz Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne.

Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 4 szkoleń (wybierz Akademia Trade Marketingu), lub, w przypadku wyboru pojedynczych modułów, wybierz Akademia Trade Marketingu – wybrane moduły.

Jeżeli decydujesz się na zapis na jeden wybrany moduł przejdź do strony wybranego szkolenia – kliknij na tytuł modułu poniżej, żeby przejść do podstrony.

Moduł 1. Zarządzanie kategorią

Szkolenie poświęcone zarządzaniu kategorią produktów. W programie m.in.: motywy zakupowe klientów, elementy i proces zarządzania kategorią, drzewko asortymentowe klienta i analiza potencjału w kategorii asortymentowej. Liczne ćwiczenia, w tym budowanie drzewka decyzyjnego wybranych kategorii, ustalenie strategii poszczególnych kategorii w drzewku i wyliczenie rentowności.

Moduł 2. Merchandising

Szkolenie wyjaśnia, czym jest merchandising i na czym polega efektywne zarządzanie dodatkami. W programie również zasady organizacji, techniki ekspozycji produktów oraz wyróżnienie produktów. Uczestnicy będą mieli możliwość przećwiczenia na makiecie organizacji handlu w różnych układach i wielkościach powierzchni sprzedaży. Nauczą się także budować planogram kategorii.

Moduł 3. Pricing

Pricing, czyli strategia cenowa, jest jednym z elementów pozycjonowania produktów. Szkolenie wyjaśnia, jakie czynniki wpływają na cenę, czym jest dźwignia pricingowa i jak postrzegane są ceny. Przedstawia również techniki maksymalizowania marży i zasady budowania przewagi marżowej.

Moduł 4. Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne

Szkolenie pokazuje, jak zbudować skuteczną promocję, jak ją pokazać i jakich błędów unikać. Omówione są zarówno promocje cenowe, jak i niecenowe. W programie również wyniki autorskich badan dotyczących postrzegania ceny przez klientów i sposoby pokazywania produktów w materiałach reklamowych.

Cena

4520 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Start programu:

5 września 2022

 

Terminy programu:

Moduł 1. Zarządzanie kategorią – 5-6 września 2022

 

Moduł 2. Merchandising – 3-4 października 2022

 

Moduł 3. Pricing – 7 listopada 2022

 

Moduł 4. Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne – 8 listopada 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • zuzanna.stepien@pl.ey.com