Budowanie marki własnej – ekspercki profil na LinkedIn
Dzięki temu szkoleniu poznasz kluczowe elementy decydujące o dobrze sprofilowanym koncie na platformie LinkedIn.
- Początkujący oraz obecni już na LinkedIn, którzy chcą poprawić swoje zasięgi
- Eksperci, którzy szukają odbiorców oraz sposobów na promocję siebie, swoich branż, projektów
- Osoby zainteresowane docieraniem do otoczenia biznesowego
- Również polecamy dla pracowników startupów
- Poznanie kluczowych elementów decydujących o dobrze sprofilowanym koncie na platformie Linkedin
- Zapoznanie się z tajnikami zmiany algorytmu
- Poznanie technik zwiększających zasięgi na LinkedIn
- Opanowanie umiejętności pisania postów, które wyróżniają się ekspercko na tle innych
- Poznanie sposobów na różnicowanie formatów
- Nauczenie się tworzenia komunikacji we własnej branży
Moduł I. LinkedIn: po co go mieć?
- Specyfika platformy
- Uczestnicy i grupy odbiorców
- Profil prywatny czy firmowy?
Moduł II. Optymalizacja profilu
- Najważniejsze elementy profilu
- Budowanie sieci kontaktów
- Rekomendacje i komentarze
Moduł III. Co i jak pisać, żeby się wyróżnić
- Jak zdefiniować własne cele na LinkedIn
- Pisanie eksperckie, dzielenie się wiedzą… w praktyce – szukanie własnych wyróżników
- 12 przykładów postów eksperckich
Moduł IV. Strategie na LinkedIn
- Promocja książki i podcastu
- Profil szkoleniowca
- Posty menedżera w dużej firmie: ile informacji o firmie, co pisać o sobie
Moduł V. Zwiększanie zasięgów. Zmiany w algorytmie
- Co wpływa na zasięgi
- Różnicowanie treści i formatów
- Praktyki wpływające na zwiększanie zasięgów na profilach prywatnych i firmowych
Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.