Cele sprzedażowe a system motywacyjny – EY Academy of Business

Cele sprzedażowe a system motywacyjny

Od standardowego modelu wynagrodzeń do technologii behawioralnych i performance management.

W trakcie szkolenia przekażemy praktyczną wiedzę z zakresu dopasowywania rozwiązań opartych o systemy motywacyjne do aktualnej strategii sprzedaży i planowanych procesów transformacji.

Skupimy się na tym, jak:

  • realnie budować efektywność pracowników w osiąganiu konkretnych wyników (focus),
  • skrócić czas od decyzji menedżera do realizacji przez pracowników rozproszonej sieci (management gap),
  • lepiej wykorzystać doświadczenia i wiedzę zespołu (quick feedback & social learning)
  • zbudować system dopasowany do pracowników na każdym poziomie kompetencji i wyników (performance).

W trakcie szkolenia:

  • opieramy się na najnowszej wiedzy psychologicznej i socjologicznej oraz własnych badaniach,
  • prezentujemy rzeczywiste case study z firm na polskim rynku (m.in. branża retail, telekomunikacja, farma, finansowa) – jesteśmy praktykami,
  • pokazujemy możliwości wykorzystania dostępnych na polskim rynku technologii, które zoptymalizują obsługę systemu (ale nie są niezbędne do jego wdrożenia).

Poznasz funkcjonujące modele wynagradzania, które wychodzą znacznie poza systemy premiowe, prowizyjne i MBO oraz możliwe optymalizacje prawno-podatkowe.

Szkolenie prowadzone jest przez zespół dwóch trenerów, praktyków w tworzeniu systemów motywacyjnych.

Szkolenie skierowane jest do: menedżerów sprzedaży i wsparcia sprzedaży, CEO, menedżerów zarządzających sieciami zewnętrznymi. Polecamy je również pracownikom startupów.

Uczestnicy dowiedzą się, jak:

  • korzystać z istniejących w organizacji systemów motywacyjnych, aby działały bardziej efektywnie
  • zoptymalizować istniejący w organizacji system/systemy motywacyjne pod kątem ich efektywności i kosztów (metodą ewolucji, a nie rewolucji)
  • zaplanować kryteria oceny systemu motywacyjnego i samodzielnie oraz regularnie tej oceny dokonywać

Każdy etap szkolenia zawiera:

  • wkład merytoryczny z odniesieniami do rzetelnej wiedzy naukowej
  • rzeczywiste przykłady zastosowania przez organizacje
  • ćwiczenia praktyczne
  • wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Poza szkoleniem każdy uczestnik może skorzystać z 1 indywidualnej sesji mentoringowej z trenerem (do 2h).

  • Jaka jest rola systemu motywacyjnego w organizacji? Powiązania systemu motywacyjnego z innymi procesami w organizacji. Zagadnienie elastyczności systemu
  • Czego oczekuję od systemu motywacyjnego w mojej organizacji?
  • Podejście behawioralne do motywowania – praktyczna nauka zmiany celów na oczekiwane zachowania. Projektowanie i wdrażanie zachowań w sieci sprzedaży
  • Schematy nagradzania – rodzaje i mechanika działania
  • System motywacyjny a performance management
  • Analiza rzeczywistych systemów motywacyjnych funkcjonujących w polskich firmach
  • Sieć sprzedaży: przyspieszenie możliwości reagowania na zmiany i wdrażania nowych działań/produktów
  • Sieć sprzedaży: synergia procesów szkoleniowych z wynikami
  • Okres zmian organizacyjnych i transformacja cyfrowa wśród ponad 5000 pracowników
  • Podnoszenie jakości pracy w działach wsparcia i IT
  • Wdrożenie nowego modelu kompetencji dla całej organizacji po fuzji
  • Kryteria oceny efektywności systemu motywacyjnego

- Wojciech Ozimek - prezes i założyciel one2tribe, lider w dostarczaniu technologii do systemów performance w organizacjach, od lat związany z branżą gier i nowych technologii. Odpowiada za tworzenie systemów motywacyjnych.

- Urszula Rudzka-Stankiewicz - psycholog, ekonomista i doświadczony HRowiec, odpowiada za współpracę z klientami i ciągły rozwój metody one2tribe.

Cele sprzedażowe a system motywacyjny

Od standardowego modelu wynagrodzeń do technologii behawioralnych i performance management.

W trakcie szkolenia przekażemy praktyczną wiedzę z zakresu dopasowywania rozwiązań opartych o systemy motywacyjne do aktualnej strategii sprzedaży i planowanych procesów transformacji.

Skupimy się na tym, jak:

  • realnie budować efektywność pracowników w osiąganiu konkretnych wyników (focus),
  • skrócić czas od decyzji menedżera do realizacji przez pracowników rozproszonej sieci (management gap),
  • lepiej wykorzystać doświadczenia i wiedzę zespołu (quick feedback & social learning)
  • zbudować system dopasowany do pracowników na każdym poziomie kompetencji i wyników (performance).

W trakcie szkolenia:

  • opieramy się na najnowszej wiedzy psychologicznej i socjologicznej oraz własnych badaniach,
  • prezentujemy rzeczywiste case study z firm na polskim rynku (m.in. branża retail, telekomunikacja, farma, finansowa) – jesteśmy praktykami,
  • pokazujemy możliwości wykorzystania dostępnych na polskim rynku technologii, które zoptymalizują obsługę systemu (ale nie są niezbędne do jego wdrożenia).

Poznasz funkcjonujące modele wynagradzania, które wychodzą znacznie poza systemy premiowe, prowizyjne i MBO oraz możliwe optymalizacje prawno-podatkowe.

Szkolenie prowadzone jest przez zespół dwóch trenerów, praktyków w tworzeniu systemów motywacyjnych.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do: menedżerów sprzedaży i wsparcia sprzedaży, CEO, menedżerów zarządzających sieciami zewnętrznymi. Polecamy je również pracownikom startupów.

Cele i korzyści

Uczestnicy dowiedzą się, jak:

  • korzystać z istniejących w organizacji systemów motywacyjnych, aby działały bardziej efektywnie
  • zoptymalizować istniejący w organizacji system/systemy motywacyjne pod kątem ich efektywności i kosztów (metodą ewolucji, a nie rewolucji)
  • zaplanować kryteria oceny systemu motywacyjnego i samodzielnie oraz regularnie tej oceny dokonywać

Każdy etap szkolenia zawiera:

  • wkład merytoryczny z odniesieniami do rzetelnej wiedzy naukowej
  • rzeczywiste przykłady zastosowania przez organizacje
  • ćwiczenia praktyczne
  • wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Poza szkoleniem każdy uczestnik może skorzystać z 1 indywidualnej sesji mentoringowej z trenerem (do 2h).

Program
  • Jaka jest rola systemu motywacyjnego w organizacji? Powiązania systemu motywacyjnego z innymi procesami w organizacji. Zagadnienie elastyczności systemu
  • Czego oczekuję od systemu motywacyjnego w mojej organizacji?
  • Podejście behawioralne do motywowania – praktyczna nauka zmiany celów na oczekiwane zachowania. Projektowanie i wdrażanie zachowań w sieci sprzedaży
  • Schematy nagradzania – rodzaje i mechanika działania
  • System motywacyjny a performance management
  • Analiza rzeczywistych systemów motywacyjnych funkcjonujących w polskich firmach
  • Sieć sprzedaży: przyspieszenie możliwości reagowania na zmiany i wdrażania nowych działań/produktów
  • Sieć sprzedaży: synergia procesów szkoleniowych z wynikami
  • Okres zmian organizacyjnych i transformacja cyfrowa wśród ponad 5000 pracowników
  • Podnoszenie jakości pracy w działach wsparcia i IT
  • Wdrożenie nowego modelu kompetencji dla całej organizacji po fuzji
  • Kryteria oceny efektywności systemu motywacyjnego

Cena

2100 zł netto

Lokalizacja

Online

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com