Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce - szkolenie z cyklu Akademia E-commerce – EY Academy of Business

Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce – szkolenie z cyklu Akademia E-commerce

Jak skutecznie dotrzeć z przekazem do grupy docelowej i dostarczyć jakościowy ruch do e-sklepu?

Szkolenie jest częścią Akademii E-commerce.

Kurs kierujemy do:

  • specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym;
  • e-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie;
  • właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce.

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się:

  • jak wykorzystywać różne kanały marketingu do przyciągnięcia uwagi konsumentów;
  • jak budować widoczność sklepu w wyszukiwarce Google;
  • na czym polega optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO);
  • jak tworzyć reklamy, które sprzedają;
  • dlaczego warto przeprowadzić audyt GoogleAds;
  • jak prowadzić atrakcyjną i skuteczną komunikację e-mail i SMS;
  • jak budować program partnerski;
  • jak wykorzystać opinie klientów do generowania ruchu.

Zobaczysz:

  • raporty z audytu Google Ads;
  • udane kampanie remarketingowe.

Poznasz:

  • kluczowe kanały budowania ruchu w wyszukiwarce;
  • najlepsze narzędzia SEO;
  • formaty reklamowe w Google i social media;
  • nowoczesne techniki pozyskiwania leadów.

Nauczysz się:

  • zwiększać widoczność w sieci, wykorzystując różne kanały;
  • budować różne rodzaje reklam w Google Ads;
  • mierzyć efektywność kampanii marketingowych;
  • tworzyć mailingi niosące wartość dla klienta;
  • jak wykorzystać kanał SMS w działaniach lokalnych i globalnych;
  • budować program dla partnerów w marketingu afiliacyjnym.

Dzień I

Pozycjonowanie. Jak generować ruch organiczny za pomocą SEO?

  1. O czym trzeba pamiętać, decydując się na inwestycję w SEO?
  2. Analiza i dobór fraz kluczowych
  3. On site i off site SEO
  4. Jak mierzyć efekty pozycjonowania?
  5. Najczęstsze błędy popełniane podczas pozycjonowania
  6. Dobre praktyki on site i off site SEO
  • Optymalizacja metadanych i treści na stronie
  • Struktura kategorii zaprojektowana w zgodzie z SEO
  • Optymalizacja linków wewnętrznych
  • Dobre i złe linki. Jak efektywnie budować profil linkowy?
  • Opisy produktów atrakcyjne dla klienta i dla wyszukiwarki
  • Blog firmowy w służbie SEO

Google Ads. Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych

  1. Jak tworzyć kampanie, które będą odpowiadać Twoim celom biznesowym?
  2. Ile kosztuje reklama w Google, czyli o Pay Per Click i innych modelach rozliczeń
  3. Zwiększanie skuteczności kampanii. Jakie kanały najlepiej odpowiedzą na potrzeby Twojego biznesu?
  4. Jak dotrzeć do klienta, który właśnie poszukuje twoich usług? O reklamie tekstowej
  5. Pokaż klientowi produkt, jeszcze zanim wejdzie do sklepu, korzystając z Google Shopping
  6. Budowanie świadomości i wzmacnianie relacji dzięki kampaniom remarketingowym
  7. Pokaż się klientowi w sieci reklamowej Google za pomocą reklamy graficznej
  8. Optymalizacja kampanii i zwiększanie konwersji
  9. Konfiguracja konta reklamowego Google Ads

Dzień II

Social media, e-mail marketing i marketing SMS. Pozyskiwanie klientów w kanałach content marketingu

Content marketing. Jak tworzyć wartościowe treści dla e-commerce?

  1. Czym jest marketing treści i jakie niesie korzyści?
  2. Copywriting. Jak tworzyć atrakcyjne treści sprzedażowe?
  3. Wideo. Najskuteczniejsza forma przyciągnięcia uwagi
  4. Skuteczne kanały generowania ruchu dla e-commerce

Marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych

  1. Media społecznościowe. Jak zmieniają zachowania nabywcze?
  2. Pozyskuj nowych klientów i buduj lojalność na Facebooku
  3. Buduj markę i pokazuj produkty na Instagramie
  4. Wykorzystaj social selling i buduj relacje B2B na LinkedIn
  5. Wykorzystaj YouTube jako narzędzie marketingowe
  6. Twórz viralowe wideo i docieraj do miliarda użytkowników TikToka

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje? Jak wykorzystać komunikację mailową do generowania ruchu

  1. Jakie korzyści niesie e-mail marketing?
  2. Segmentacja odbiorców w e-mail marketingu
  3. Sposoby wykorzystania e-mail marketingu
  4. Jak tworzyć atrakcyjne i wartościowe newslettery, które nie wylądują w SPAMie?
  5. Jak budować bazę adresów?

Funkcja marketingu SMS w działaniach lokalnych i globalnych 

  1. Do czego wykorzystać SMS marketing?
  2. Jak prowadzić atrakcyjną komunikację SMS?
  3. Komunikacja SMS w strategii omnichannel
  4. Przykłady skutecznych kampanii SMS

Opinie klientów, afiliacja i porównywarki cenowe. Skuteczne pozyskiwanie ruchu dla e-commerce

Jak zarządzać opiniami klientów, żeby efektywnie je wykorzystać? 

  1. Potęga social proof. Jakie zastosowanie w marketingu ma społeczny dowód słuszności?
  2. Kanały zbierania opinii klientów
  3. Jak zachęcać klientów do zostawienia opinii?
  4. Jak lokować opinie klientów w lejku sprzedaży?
  5. Zaufane.pl. Konfiguracja narzędzia do zarządzania opiniami

Budowanie zasięgów w sieci partnerów, czyli marketing afiliacyjny 

  1. Kampania promocyjna wspólnymi siłami. Na czym polega marketing afiliacyjny?
  2. Jak to widzi klient?
  3. Szanse i zagrożenia współpracy z partnerami
  4. Jak zbudować udany program partnerski?
  5. Modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym 

Jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą porównywarek cenowych? 

  1. Kto korzysta z porównywarek cenowych?
  2. Szanse i zagrożenia budowania ruchu przez porównywarki cenowe
  3. Jak sprawdzić, czy ten kanał jest opłacalny dla danego biznesu? Modele rozliczeń w porównywarkach
  4. Jak to działa? Integracja sklepu z porównywarką
  5. Zestawienie najpopularniejszych porównywarek cenowych

Tomasz Czechowski - SEO Technical Manager w Grupie iCEA. Zajmuje się technicznymi oraz strategicznymi aspektami skutecznych strategii SEO z wymiernymi korzyściami biznesowymi dla klientów. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w branży SEO/WEB-DEV.

Krzysztof Wieczorkowski - Head of SEM Department w ADSright. Nadzoruje funkcjonowanie działu SEM. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu kampanii Google Ads. Jego klientami są głównie duże biznesy e-commerce i praca z takim klientem sprawia mu największą satysfakcję.

Wiktoria Drozd - CEO agencji Digital Heart, która wspiera firmy zarówno w starcie, jak i we wzroście, dzięki projektowaniu, wdrażaniu i rozwijaniu strategii marketingu cyfrowego. Zajmuje się projektowaniem, tworzeniem treści i budowaniem doświadczeń zakupowych.

Sebastian Horoszko - Co-founder w Zaufane.pl. Od ponad 10 lat związany z branżą e-commerce. Zajmuje się marketingiem opinii w Zaufane.pl. Jego misją jest rozwój firmy i dopasowywanie proponowanych rozwiązań na rynkach zagranicznych, w szczególności w krajach CEE.

Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce – szkolenie z cyklu Akademia E-commerce

Jak skutecznie dotrzeć z przekazem do grupy docelowej i dostarczyć jakościowy ruch do e-sklepu?

Szkolenie jest częścią Akademii E-commerce.

Dla kogo?

Kurs kierujemy do:

  • specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym;
  • e-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie;
  • właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce.
Cele i korzyści

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się:

  • jak wykorzystywać różne kanały marketingu do przyciągnięcia uwagi konsumentów;
  • jak budować widoczność sklepu w wyszukiwarce Google;
  • na czym polega optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO);
  • jak tworzyć reklamy, które sprzedają;
  • dlaczego warto przeprowadzić audyt GoogleAds;
  • jak prowadzić atrakcyjną i skuteczną komunikację e-mail i SMS;
  • jak budować program partnerski;
  • jak wykorzystać opinie klientów do generowania ruchu.

Zobaczysz:

  • raporty z audytu Google Ads;
  • udane kampanie remarketingowe.

Poznasz:

  • kluczowe kanały budowania ruchu w wyszukiwarce;
  • najlepsze narzędzia SEO;
  • formaty reklamowe w Google i social media;
  • nowoczesne techniki pozyskiwania leadów.

Nauczysz się:

  • zwiększać widoczność w sieci, wykorzystując różne kanały;
  • budować różne rodzaje reklam w Google Ads;
  • mierzyć efektywność kampanii marketingowych;
  • tworzyć mailingi niosące wartość dla klienta;
  • jak wykorzystać kanał SMS w działaniach lokalnych i globalnych;
  • budować program dla partnerów w marketingu afiliacyjnym.
Program

Dzień I

Pozycjonowanie. Jak generować ruch organiczny za pomocą SEO?

  1. O czym trzeba pamiętać, decydując się na inwestycję w SEO?
  2. Analiza i dobór fraz kluczowych
  3. On site i off site SEO
  4. Jak mierzyć efekty pozycjonowania?
  5. Najczęstsze błędy popełniane podczas pozycjonowania
  6. Dobre praktyki on site i off site SEO
  • Optymalizacja metadanych i treści na stronie
  • Struktura kategorii zaprojektowana w zgodzie z SEO
  • Optymalizacja linków wewnętrznych
  • Dobre i złe linki. Jak efektywnie budować profil linkowy?
  • Opisy produktów atrakcyjne dla klienta i dla wyszukiwarki
  • Blog firmowy w służbie SEO

Google Ads. Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych

  1. Jak tworzyć kampanie, które będą odpowiadać Twoim celom biznesowym?
  2. Ile kosztuje reklama w Google, czyli o Pay Per Click i innych modelach rozliczeń
  3. Zwiększanie skuteczności kampanii. Jakie kanały najlepiej odpowiedzą na potrzeby Twojego biznesu?
  4. Jak dotrzeć do klienta, który właśnie poszukuje twoich usług? O reklamie tekstowej
  5. Pokaż klientowi produkt, jeszcze zanim wejdzie do sklepu, korzystając z Google Shopping
  6. Budowanie świadomości i wzmacnianie relacji dzięki kampaniom remarketingowym
  7. Pokaż się klientowi w sieci reklamowej Google za pomocą reklamy graficznej
  8. Optymalizacja kampanii i zwiększanie konwersji
  9. Konfiguracja konta reklamowego Google Ads

Dzień II

Social media, e-mail marketing i marketing SMS. Pozyskiwanie klientów w kanałach content marketingu

Content marketing. Jak tworzyć wartościowe treści dla e-commerce?

  1. Czym jest marketing treści i jakie niesie korzyści?
  2. Copywriting. Jak tworzyć atrakcyjne treści sprzedażowe?
  3. Wideo. Najskuteczniejsza forma przyciągnięcia uwagi
  4. Skuteczne kanały generowania ruchu dla e-commerce

Marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych

  1. Media społecznościowe. Jak zmieniają zachowania nabywcze?
  2. Pozyskuj nowych klientów i buduj lojalność na Facebooku
  3. Buduj markę i pokazuj produkty na Instagramie
  4. Wykorzystaj social selling i buduj relacje B2B na LinkedIn
  5. Wykorzystaj YouTube jako narzędzie marketingowe
  6. Twórz viralowe wideo i docieraj do miliarda użytkowników TikToka

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje? Jak wykorzystać komunikację mailową do generowania ruchu

  1. Jakie korzyści niesie e-mail marketing?
  2. Segmentacja odbiorców w e-mail marketingu
  3. Sposoby wykorzystania e-mail marketingu
  4. Jak tworzyć atrakcyjne i wartościowe newslettery, które nie wylądują w SPAMie?
  5. Jak budować bazę adresów?

Funkcja marketingu SMS w działaniach lokalnych i globalnych 

  1. Do czego wykorzystać SMS marketing?
  2. Jak prowadzić atrakcyjną komunikację SMS?
  3. Komunikacja SMS w strategii omnichannel
  4. Przykłady skutecznych kampanii SMS

Opinie klientów, afiliacja i porównywarki cenowe. Skuteczne pozyskiwanie ruchu dla e-commerce

Jak zarządzać opiniami klientów, żeby efektywnie je wykorzystać? 

  1. Potęga social proof. Jakie zastosowanie w marketingu ma społeczny dowód słuszności?
  2. Kanały zbierania opinii klientów
  3. Jak zachęcać klientów do zostawienia opinii?
  4. Jak lokować opinie klientów w lejku sprzedaży?
  5. Zaufane.pl. Konfiguracja narzędzia do zarządzania opiniami

Budowanie zasięgów w sieci partnerów, czyli marketing afiliacyjny 

  1. Kampania promocyjna wspólnymi siłami. Na czym polega marketing afiliacyjny?
  2. Jak to widzi klient?
  3. Szanse i zagrożenia współpracy z partnerami
  4. Jak zbudować udany program partnerski?
  5. Modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym 

Jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą porównywarek cenowych? 

  1. Kto korzysta z porównywarek cenowych?
  2. Szanse i zagrożenia budowania ruchu przez porównywarki cenowe
  3. Jak sprawdzić, czy ten kanał jest opłacalny dla danego biznesu? Modele rozliczeń w porównywarkach
  4. Jak to działa? Integracja sklepu z porównywarką
  5. Zestawienie najpopularniejszych porównywarek cenowych

Cena

2500 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

19-20 kwietnia 2023

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com