Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce - szkolenie z cyklu Akademia E-commerce – EY Academy of Business

Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce – szkolenie z cyklu Akademia E-commerce

Otworzenie własnego sklepu internetowego to ważne posunięcie zarówno dla doświadczonych firm, jak i dopiero wchodzących na rynek e-commerce przedsiębiorców. Jak w każdym biznesie kluczowym wyznacznikiem sukcesu jest liczba klientów. Pozyskanie klienta to zagadnienie spędzające sen z powiek wszystkim właścicielom firm, menedżerom sprzedaży i specjalistom od marketingu. Dlatego wchodząc na rynek e-commerce, warto poznać najważniejsze kanały pozyskiwania klientów do sklepu internetowego. Dowiesz się tego ze szkolenia będącego częścią Akademii E-commerce.

Pozyskiwanie klientów w sklepie internetowym – dlaczego jest ważne?

Konkurencyjna cena, szeroka oferta, atrakcyjna szata graficzna sklepu internetowego – to wszystko jest bardzo istotne w branży e-commerce, ale na niewiele się zda, jeżeli klienci nigdy nie dowiedzą się o istnieniu Twojego e-sklepu. Niestety konkurencja na rynku sprzedaży internetowej jest ogromna i stale rośnie, dlatego coraz trudniej się wybić i przykuć uwagę konsumenta. Na szczęście są na to sprawdzone sposoby, które poznasz w trakcie modułowego szkolenia „Akademia E-commerce” w EY Academy of Business. Tylko korzystanie z różnych kanałów pozyskiwania klientów i budowanie odpowiedniej pozycji e-sklepu w sieci pozwoli Ci zwiększyć skuteczność sprzedaży w Internecie i w odpowiedni sposób gospodarować środkami przeznaczonymi na reklamę i marketing.

Kanały pozyskiwania klientów – na czym to polega?

Pozyskiwanie klientów może odbywać się różnymi metodami. Inne sposoby będą sprawdzały się w przypadku sklepów stacjonarnych, a nieco inne na rynku e-commerce. Wszystkie je nazywamy jednak kanałami pozyskiwania klientów. W przypadku e-sklepu chodzi o to, aby generować jak największy ruch na stronie i sprawić, by użytkownik dokonał zakupu i wrócił do sklepu internetowego w przyszłości. W tej kwestii warto zdać sobie sprawę z faktu, że konsumenci najchętniej odwiedzają sklepy internetowe wyświetlające się jak najwyżej w wyszukiwarce internetowej. Dlatego jednym z kanałów pozyskiwania klientów będzie pozycjonowanie, czyli dokładanie starań, aby to właśnie Twoja witryna wyświetlała się na jak najlepszej pozycji w Google. Na czym polega taka optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)? Jak tworzyć reklamy, które przynoszą zamierzony skutek? Dlaczego tak ważna jest konwersja na wysokim poziomie? Jak wykorzystać SMS, e-mail i inne kanały do pozyskiwania klientów? Wszystkiego tego dowiesz się ze szkolenia „Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce”.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia?

Tak jak wszystkie moduły „Akademii E-commerce”, również szkolenie „Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce” prowadzone jest przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce. W trakcie dwudniowego szkolenia pokażą Ci oni, jak możesz wykorzystywać różne kanały marketingu do przyciągnięcia uwagi konsumentów, a tym samym zwiększenia sprzedaży. Szkolenie porusza także zagadnienia związane z tworzeniem reklam, budowaniem programu partnerskiego, wykorzystywaniem opinii klientów do generowania ruchu na stronie, budowaniem widoczności strony w wyszukiwarce i wykorzystywaniem najlepszych narzędzi SEO. Zobaczysz w praktyce przykłady udanych kampanii marketingowych oraz raporty z audytu Google Ads, a także poznasz najlepsze sposoby na zwiększenie konwersji.

Oprócz najważniejszych zagadnień eksperci podczas szkolenia poruszą również inne tematy, które mogą mieć ogromny wpływ na dobre funkcjonowanie Twojego sklepu internetowego. Jednym z takich tematów będzie marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych, które są potężnym narzędziem na rynku e-commerce. Profesjonaliści nauczą Cię wykorzystywać newslettery i marketing SMS oraz zarządzać opiniami, by zwiększać ruch na stronie i zyskać przewagę nad konkurencją. Już dziś zapisz się na dowolne moduły lub na cały program „Akademii E-commerce” w EY Academy of Business.

Szkolenie jest częścią Akademii E-commerce.

Kurs kierujemy do:

  • Specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym
  • E-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie
  • Właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się:

  • Jak wykorzystywać różne kanały marketingu do przyciągnięcia uwagi konsumentów
  • Jak budować widoczność sklepu w wyszukiwarce Google
  • Na czym polega optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • Jak tworzyć reklamy, które sprzedają
  • Dlaczego warto przeprowadzić audyt GoogleAds
  • Jak prowadzić atrakcyjną i skuteczną komunikację e-mail i SMS
  • Jak budować program partnerski
  • Jak wykorzystać opinie klientów do generowania ruchu

Zobaczysz:

  • Raporty z audytu Google Ads
  • Udane kampanie remarketingowe

Poznasz:

  • Kluczowe kanały budowania ruchu w wyszukiwarce
  • Najlepsze narzędzia SEO
  • Formaty reklamowe w Google i social media
  • Nowoczesne techniki pozyskiwania leadów

Nauczysz się:

  • Zwiększać widoczność w sieci, wykorzystując różne kanały
  • Budować różne rodzaje reklam w Google Ads
  • Mierzyć efektywność kampanii marketingowych
  • Tworzyć mailingi niosące wartość dla klienta
  • Jak wykorzystać kanał SMS w działaniach lokalnych i globalnych
  • Budować program dla partnerów w marketingu afiliacyjnym

Dzień I

Pozycjonowanie. Jak generować ruch organiczny za pomocą SEO?

  1. O czym trzeba pamiętać, decydując się na inwestycję w SEO?
  2. Analiza i dobór fraz kluczowych
  3. On site i off site SEO
  4. Jak mierzyć efekty pozycjonowania?
  5. Najczęstsze błędy popełniane podczas pozycjonowania
  6. Dobre praktyki on site i off site SEO
  • Optymalizacja metadanych i treści na stronie
  • Struktura kategorii zaprojektowana w zgodzie z SEO
  • Optymalizacja linków wewnętrznych
  • Dobre i złe linki. Jak efektywnie budować profil linkowy?
  • Opisy produktów atrakcyjne dla klienta i dla wyszukiwarki
  • Blog firmowy w służbie SEO

Google Ads. Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych

  1. Jak tworzyć kampanie, które będą odpowiadać Twoim celom biznesowym?
  2. Ile kosztuje reklama w Google, czyli o Pay Per Click i innych modelach rozliczeń
  3. Zwiększanie skuteczności kampanii. Jakie kanały najlepiej odpowiedzą na potrzeby Twojego biznesu?
  4. Jak dotrzeć do klienta, który właśnie poszukuje twoich usług? O reklamie tekstowej
  5. Pokaż klientowi produkt, jeszcze zanim wejdzie do sklepu, korzystając z Google Shopping
  6. Budowanie świadomości i wzmacnianie relacji dzięki kampaniom remarketingowym
  7. Pokaż się klientowi w sieci reklamowej Google za pomocą reklamy graficznej
  8. Optymalizacja kampanii i zwiększanie konwersji
  9. Konfiguracja konta reklamowego Google Ads

Dzień II

Social media, e-mail marketing i marketing SMS. Pozyskiwanie klientów w kanałach content marketingu

Content marketing. Jak tworzyć wartościowe treści dla e-commerce?

  1. Czym jest marketing treści i jakie niesie korzyści?
  2. Copywriting. Jak tworzyć atrakcyjne treści sprzedażowe?
  3. Wideo. Najskuteczniejsza forma przyciągnięcia uwagi
  4. Skuteczne kanały generowania ruchu dla e-commerce

Marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych

  1. Media społecznościowe. Jak zmieniają zachowania nabywcze?
  2. Pozyskuj nowych klientów i buduj lojalność na Facebooku
  3. Buduj markę i pokazuj produkty na Instagramie
  4. Wykorzystaj social selling i buduj relacje B2B na LinkedIn
  5. Wykorzystaj YouTube jako narzędzie marketingowe
  6. Twórz viralowe wideo i docieraj do miliarda użytkowników TikToka

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje? Jak wykorzystać komunikację mailową do generowania ruchu

  1. Jakie korzyści niesie e-mail marketing?
  2. Segmentacja odbiorców w e-mail marketingu
  3. Sposoby wykorzystania e-mail marketingu
  4. Jak tworzyć atrakcyjne i wartościowe newslettery, które nie wylądują w SPAMie?
  5. Jak budować bazę adresów?

Funkcja marketingu SMS w działaniach lokalnych i globalnych 

  1. Do czego wykorzystać SMS marketing?
  2. Jak prowadzić atrakcyjną komunikację SMS?
  3. Komunikacja SMS w strategii omnichannel
  4. Przykłady skutecznych kampanii SMS

Opinie klientów, afiliacja i porównywarki cenowe. Skuteczne pozyskiwanie ruchu dla e-commerce

Jak zarządzać opiniami klientów, żeby efektywnie je wykorzystać? 

  1. Potęga social proof. Jakie zastosowanie w marketingu ma społeczny dowód słuszności?
  2. Kanały zbierania opinii klientów
  3. Jak zachęcać klientów do zostawienia opinii?
  4. Jak lokować opinie klientów w lejku sprzedaży?
  5. Zaufane.pl. Konfiguracja narzędzia do zarządzania opiniami

Budowanie zasięgów w sieci partnerów, czyli marketing afiliacyjny 

  1. Kampania promocyjna wspólnymi siłami. Na czym polega marketing afiliacyjny?
  2. Jak to widzi klient?
  3. Szanse i zagrożenia współpracy z partnerami
  4. Jak zbudować udany program partnerski?
  5. Modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym 

Jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą porównywarek cenowych? 

  1. Kto korzysta z porównywarek cenowych?
  2. Szanse i zagrożenia budowania ruchu przez porównywarki cenowe
  3. Jak sprawdzić, czy ten kanał jest opłacalny dla danego biznesu? Modele rozliczeń w porównywarkach
  4. Jak to działa? Integracja sklepu z porównywarką
  5. Zestawienie najpopularniejszych porównywarek cenowych

Tomasz Czechowski - SEO Technical Manager w iCEA. Zajmuje się technicznymi oraz strategicznymi aspektami skutecznych strategii SEO z wymiernymi korzyściami biznesowymi dla klientów. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w branży SEO/WEB-DEV.

Krzysztof Wieczorkowski - Head of SEM Department w iCEA. Nadzoruje funkcjonowanie działu SEM. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu kampanii Google Ads. Jego klientami są głównie duże biznesy e-commerce i praca z takim klientem sprawia mu największą satysfakcję.

Wiktoria Drozd - CEO agencji Digital Heart, która wspiera firmy zarówno w starcie, jak i we wzroście, dzięki projektowaniu, wdrażaniu i rozwijaniu strategii marketingu cyfrowego. Zajmuje się projektowaniem, tworzeniem treści i budowaniem doświadczeń zakupowych.

Sebastian Horoszko - Co-founder w Zaufane.pl. Od ponad 10 lat związany z branżą e-commerce. Zajmuje się marketingiem opinii w Zaufane.pl. Jego misją jest rozwój firmy i dopasowywanie proponowanych rozwiązań na rynkach zagranicznych, w szczególności w krajach CEE.

Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce – szkolenie z cyklu Akademia E-commerce

Otworzenie własnego sklepu internetowego to ważne posunięcie zarówno dla doświadczonych firm, jak i dopiero wchodzących na rynek e-commerce przedsiębiorców. Jak w każdym biznesie kluczowym wyznacznikiem sukcesu jest liczba klientów. Pozyskanie klienta to zagadnienie spędzające sen z powiek wszystkim właścicielom firm, menedżerom sprzedaży i specjalistom od marketingu. Dlatego wchodząc na rynek e-commerce, warto poznać najważniejsze kanały pozyskiwania klientów do sklepu internetowego. Dowiesz się tego ze szkolenia będącego częścią Akademii E-commerce.

Pozyskiwanie klientów w sklepie internetowym – dlaczego jest ważne?

Konkurencyjna cena, szeroka oferta, atrakcyjna szata graficzna sklepu internetowego – to wszystko jest bardzo istotne w branży e-commerce, ale na niewiele się zda, jeżeli klienci nigdy nie dowiedzą się o istnieniu Twojego e-sklepu. Niestety konkurencja na rynku sprzedaży internetowej jest ogromna i stale rośnie, dlatego coraz trudniej się wybić i przykuć uwagę konsumenta. Na szczęście są na to sprawdzone sposoby, które poznasz w trakcie modułowego szkolenia „Akademia E-commerce” w EY Academy of Business. Tylko korzystanie z różnych kanałów pozyskiwania klientów i budowanie odpowiedniej pozycji e-sklepu w sieci pozwoli Ci zwiększyć skuteczność sprzedaży w Internecie i w odpowiedni sposób gospodarować środkami przeznaczonymi na reklamę i marketing.

Kanały pozyskiwania klientów – na czym to polega?

Pozyskiwanie klientów może odbywać się różnymi metodami. Inne sposoby będą sprawdzały się w przypadku sklepów stacjonarnych, a nieco inne na rynku e-commerce. Wszystkie je nazywamy jednak kanałami pozyskiwania klientów. W przypadku e-sklepu chodzi o to, aby generować jak największy ruch na stronie i sprawić, by użytkownik dokonał zakupu i wrócił do sklepu internetowego w przyszłości. W tej kwestii warto zdać sobie sprawę z faktu, że konsumenci najchętniej odwiedzają sklepy internetowe wyświetlające się jak najwyżej w wyszukiwarce internetowej. Dlatego jednym z kanałów pozyskiwania klientów będzie pozycjonowanie, czyli dokładanie starań, aby to właśnie Twoja witryna wyświetlała się na jak najlepszej pozycji w Google. Na czym polega taka optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)? Jak tworzyć reklamy, które przynoszą zamierzony skutek? Dlaczego tak ważna jest konwersja na wysokim poziomie? Jak wykorzystać SMS, e-mail i inne kanały do pozyskiwania klientów? Wszystkiego tego dowiesz się ze szkolenia „Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce”.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia?

Tak jak wszystkie moduły „Akademii E-commerce”, również szkolenie „Kanały pozyskiwania klientów dla e-commerce” prowadzone jest przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce. W trakcie dwudniowego szkolenia pokażą Ci oni, jak możesz wykorzystywać różne kanały marketingu do przyciągnięcia uwagi konsumentów, a tym samym zwiększenia sprzedaży. Szkolenie porusza także zagadnienia związane z tworzeniem reklam, budowaniem programu partnerskiego, wykorzystywaniem opinii klientów do generowania ruchu na stronie, budowaniem widoczności strony w wyszukiwarce i wykorzystywaniem najlepszych narzędzi SEO. Zobaczysz w praktyce przykłady udanych kampanii marketingowych oraz raporty z audytu Google Ads, a także poznasz najlepsze sposoby na zwiększenie konwersji.

Oprócz najważniejszych zagadnień eksperci podczas szkolenia poruszą również inne tematy, które mogą mieć ogromny wpływ na dobre funkcjonowanie Twojego sklepu internetowego. Jednym z takich tematów będzie marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych, które są potężnym narzędziem na rynku e-commerce. Profesjonaliści nauczą Cię wykorzystywać newslettery i marketing SMS oraz zarządzać opiniami, by zwiększać ruch na stronie i zyskać przewagę nad konkurencją. Już dziś zapisz się na dowolne moduły lub na cały program „Akademii E-commerce” w EY Academy of Business.

Szkolenie jest częścią Akademii E-commerce.

Dla kogo?

Kurs kierujemy do:

  • Specjalistów i menedżerów z działów sprzedaży, marketingu i business development, którzy chcą się dowiedzieć, jak budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym
  • E-commerce managerów, szukających sposobów na zwiększenie skuteczności sprzedaży w Internecie
  • Właścicieli firm, którzy planują skalować biznes poprzez wejście na rynek e-commerce
Cele i korzyści

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się:

  • Jak wykorzystywać różne kanały marketingu do przyciągnięcia uwagi konsumentów
  • Jak budować widoczność sklepu w wyszukiwarce Google
  • Na czym polega optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • Jak tworzyć reklamy, które sprzedają
  • Dlaczego warto przeprowadzić audyt GoogleAds
  • Jak prowadzić atrakcyjną i skuteczną komunikację e-mail i SMS
  • Jak budować program partnerski
  • Jak wykorzystać opinie klientów do generowania ruchu

Zobaczysz:

  • Raporty z audytu Google Ads
  • Udane kampanie remarketingowe

Poznasz:

  • Kluczowe kanały budowania ruchu w wyszukiwarce
  • Najlepsze narzędzia SEO
  • Formaty reklamowe w Google i social media
  • Nowoczesne techniki pozyskiwania leadów

Nauczysz się:

  • Zwiększać widoczność w sieci, wykorzystując różne kanały
  • Budować różne rodzaje reklam w Google Ads
  • Mierzyć efektywność kampanii marketingowych
  • Tworzyć mailingi niosące wartość dla klienta
  • Jak wykorzystać kanał SMS w działaniach lokalnych i globalnych
  • Budować program dla partnerów w marketingu afiliacyjnym
Program

Dzień I

Pozycjonowanie. Jak generować ruch organiczny za pomocą SEO?

  1. O czym trzeba pamiętać, decydując się na inwestycję w SEO?
  2. Analiza i dobór fraz kluczowych
  3. On site i off site SEO
  4. Jak mierzyć efekty pozycjonowania?
  5. Najczęstsze błędy popełniane podczas pozycjonowania
  6. Dobre praktyki on site i off site SEO
  • Optymalizacja metadanych i treści na stronie
  • Struktura kategorii zaprojektowana w zgodzie z SEO
  • Optymalizacja linków wewnętrznych
  • Dobre i złe linki. Jak efektywnie budować profil linkowy?
  • Opisy produktów atrakcyjne dla klienta i dla wyszukiwarki
  • Blog firmowy w służbie SEO

Google Ads. Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych

  1. Jak tworzyć kampanie, które będą odpowiadać Twoim celom biznesowym?
  2. Ile kosztuje reklama w Google, czyli o Pay Per Click i innych modelach rozliczeń
  3. Zwiększanie skuteczności kampanii. Jakie kanały najlepiej odpowiedzą na potrzeby Twojego biznesu?
  4. Jak dotrzeć do klienta, który właśnie poszukuje twoich usług? O reklamie tekstowej
  5. Pokaż klientowi produkt, jeszcze zanim wejdzie do sklepu, korzystając z Google Shopping
  6. Budowanie świadomości i wzmacnianie relacji dzięki kampaniom remarketingowym
  7. Pokaż się klientowi w sieci reklamowej Google za pomocą reklamy graficznej
  8. Optymalizacja kampanii i zwiększanie konwersji
  9. Konfiguracja konta reklamowego Google Ads

Dzień II

Social media, e-mail marketing i marketing SMS. Pozyskiwanie klientów w kanałach content marketingu

Content marketing. Jak tworzyć wartościowe treści dla e-commerce?

  1. Czym jest marketing treści i jakie niesie korzyści?
  2. Copywriting. Jak tworzyć atrakcyjne treści sprzedażowe?
  3. Wideo. Najskuteczniejsza forma przyciągnięcia uwagi
  4. Skuteczne kanały generowania ruchu dla e-commerce

Marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych

  1. Media społecznościowe. Jak zmieniają zachowania nabywcze?
  2. Pozyskuj nowych klientów i buduj lojalność na Facebooku
  3. Buduj markę i pokazuj produkty na Instagramie
  4. Wykorzystaj social selling i buduj relacje B2B na LinkedIn
  5. Wykorzystaj YouTube jako narzędzie marketingowe
  6. Twórz viralowe wideo i docieraj do miliarda użytkowników TikToka

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje? Jak wykorzystać komunikację mailową do generowania ruchu

  1. Jakie korzyści niesie e-mail marketing?
  2. Segmentacja odbiorców w e-mail marketingu
  3. Sposoby wykorzystania e-mail marketingu
  4. Jak tworzyć atrakcyjne i wartościowe newslettery, które nie wylądują w SPAMie?
  5. Jak budować bazę adresów?

Funkcja marketingu SMS w działaniach lokalnych i globalnych 

  1. Do czego wykorzystać SMS marketing?
  2. Jak prowadzić atrakcyjną komunikację SMS?
  3. Komunikacja SMS w strategii omnichannel
  4. Przykłady skutecznych kampanii SMS

Opinie klientów, afiliacja i porównywarki cenowe. Skuteczne pozyskiwanie ruchu dla e-commerce

Jak zarządzać opiniami klientów, żeby efektywnie je wykorzystać? 

  1. Potęga social proof. Jakie zastosowanie w marketingu ma społeczny dowód słuszności?
  2. Kanały zbierania opinii klientów
  3. Jak zachęcać klientów do zostawienia opinii?
  4. Jak lokować opinie klientów w lejku sprzedaży?
  5. Zaufane.pl. Konfiguracja narzędzia do zarządzania opiniami

Budowanie zasięgów w sieci partnerów, czyli marketing afiliacyjny 

  1. Kampania promocyjna wspólnymi siłami. Na czym polega marketing afiliacyjny?
  2. Jak to widzi klient?
  3. Szanse i zagrożenia współpracy z partnerami
  4. Jak zbudować udany program partnerski?
  5. Modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym 

Jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą porównywarek cenowych? 

  1. Kto korzysta z porównywarek cenowych?
  2. Szanse i zagrożenia budowania ruchu przez porównywarki cenowe
  3. Jak sprawdzić, czy ten kanał jest opłacalny dla danego biznesu? Modele rozliczeń w porównywarkach
  4. Jak to działa? Integracja sklepu z porównywarką
  5. Zestawienie najpopularniejszych porównywarek cenowych

Cena

2500 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com