Planowanie procesu rekrutacji. Employer Branding – EY Academy of Business

Planowanie procesu rekrutacji. Employer Branding

Szkolenie wprowadza do tematu rekrutacji i wykorzystania Employer Branding w tym procesie. Dobre przygotowanie profilu kandydata, skuteczne dotarcie do potencjalnych pracowników i zainteresowanie ich ofertą – ta wiedza przyda się każdemu rekruterowi.

Szkolenie jest częścią Akademii Rekrutacji.

Szkolenie kierujemy do specjalistów HR oraz menedżerów, którzy na co dzień zajmują się procesem rekrutacji.

Cele szkolenia:

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu tworzenia profilu kandydata i współczesnych sposobów pozyskiwania kandydatów
  • Rozwijanie umiejętności odpowiedniego komunikowania się z kandydatami na etapie zainteresowania ofertą i wstępnej selekcji
  • Poznanie możliwości wykorzystania nowoczesnych narzędzi rekrutacji
  • Poszerzenie wiedzy na temat roli Employer Branding w procesie rekrutacyjnym

Etapy procesu rekrutacyjnego

  • Cele stawiane rekrutacji
  • Etapy procesu
  • Zabezpieczanie niezbędnych zasobów
  • Kontraktowanie procesu z klientem wewnętrznym

Tworzenie profilu kandydata

  • Kwalifikacje, uprawnienia i kompetencje w profilu poszukiwanego kandydata
  • Informacje stanowiskowe brane pod uwagę przy tworzeniu profilu kandydata
  • Personalizacja kandydatów – Model 5P
  • Sporządzenie formularza profilu stanowiska

Pozyskiwanie kandydatów

  • Wyzwania rekrutacyjne a dzisiejszy rynek pracy
  • Różnice pokoleniowe i dostosowanie komunikacji do różnych grup odbiorców
  • Model AIDA w komunikacji z kandydatami

Źródła pozyskiwania kandydatów

  • Tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia do kandydatów
  • Direct Search a Head Hunting
  • Ćwiczenia z zakresu korzystania z social media w rekrutacji (GL, LI)
  • Budowanie zaangażowania kandydatów
  • Dobór źródeł pozyskiwani kandydatów w zależności od branży i poziomu stanowiska
  • Viral recruiting, guerilla recruiting, Scouting, Gamification – wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacji w zależności od branży

Budowa komunikacji z kandydatem – jak zainteresować kandydata ofertą

  • Budowa komunikacji z kandydatami– ćwiczenia praktyczne

Employer branding w procesie rekrutacyjnym

  • Umiejętności osoby rekrutującej wizytówką firmy
  • Zarządzanie bazą kandydatów
  • Budowanie relacji i motywacji kandydatów – zapoczątkowanie procesu onboarding podczas pierwszego kontaktu z kandydatem
  • Informacja zwrotna – cele i struktura

Selekcja wstępna

  • Pierwsza selekcja CV – zasady selekcji aplikacji
  • Rozmowa telefoniczna
  • Sprawdzenie referencji i przegląd dokumentów

Metodologia prowadzenia warsztatu: wykład, przykłady kampanii Employer Brandingowych, wypracowywanie w małych grupach etapów prowadzenia procesu, kontraktowania procesu rekrutacji, budowania profilu kandydata, oraz strategii pozyskiwania kandydata, symulacje rozmów dotyczące prowadzenia wywiadu telefonicznego, ćwiczenie dotyczące selekcji aplikacji.

Agnieszka Krukowska - posiada doświadczenie w opracowywaniu metod weryfikacji kompetencji oraz prowadzeniu analiz potencjału w procesach rekrutacji i rozwoju zawodowym. Współprojektowała modele kompetencyjne oraz narzędzia rozwoju kompetencji.

Anetta Krukowska - od 1998 roku pracuje jako trenerka, konsultantka i coach w zakresie rekrutacji, szkoleń, ocen kompetencji, diagnozy organizacyjnej oraz interwencji w trudnych sytuacjach zespołowych. Od 2016 roku jest propagatorką nowego nurtu - wellness w biznesie.

Planowanie procesu rekrutacji. Employer Branding

Cena

1850 zł netto

Planowanie procesu rekrutacji. Employer Branding

Szkolenie wprowadza do tematu rekrutacji i wykorzystania Employer Branding w tym procesie. Dobre przygotowanie profilu kandydata, skuteczne dotarcie do potencjalnych pracowników i zainteresowanie ich ofertą – ta wiedza przyda się każdemu rekruterowi.

Szkolenie jest częścią Akademii Rekrutacji.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do specjalistów HR oraz menedżerów, którzy na co dzień zajmują się procesem rekrutacji.

Cele i korzyści

Cele szkolenia:

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu tworzenia profilu kandydata i współczesnych sposobów pozyskiwania kandydatów
  • Rozwijanie umiejętności odpowiedniego komunikowania się z kandydatami na etapie zainteresowania ofertą i wstępnej selekcji
  • Poznanie możliwości wykorzystania nowoczesnych narzędzi rekrutacji
  • Poszerzenie wiedzy na temat roli Employer Branding w procesie rekrutacyjnym
Program

Etapy procesu rekrutacyjnego

  • Cele stawiane rekrutacji
  • Etapy procesu
  • Zabezpieczanie niezbędnych zasobów
  • Kontraktowanie procesu z klientem wewnętrznym

Tworzenie profilu kandydata

  • Kwalifikacje, uprawnienia i kompetencje w profilu poszukiwanego kandydata
  • Informacje stanowiskowe brane pod uwagę przy tworzeniu profilu kandydata
  • Personalizacja kandydatów – Model 5P
  • Sporządzenie formularza profilu stanowiska

Pozyskiwanie kandydatów

  • Wyzwania rekrutacyjne a dzisiejszy rynek pracy
  • Różnice pokoleniowe i dostosowanie komunikacji do różnych grup odbiorców
  • Model AIDA w komunikacji z kandydatami

Źródła pozyskiwania kandydatów

  • Tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia do kandydatów
  • Direct Search a Head Hunting
  • Ćwiczenia z zakresu korzystania z social media w rekrutacji (GL, LI)
  • Budowanie zaangażowania kandydatów
  • Dobór źródeł pozyskiwani kandydatów w zależności od branży i poziomu stanowiska
  • Viral recruiting, guerilla recruiting, Scouting, Gamification – wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacji w zależności od branży

Budowa komunikacji z kandydatem – jak zainteresować kandydata ofertą

  • Budowa komunikacji z kandydatami– ćwiczenia praktyczne

Employer branding w procesie rekrutacyjnym

  • Umiejętności osoby rekrutującej wizytówką firmy
  • Zarządzanie bazą kandydatów
  • Budowanie relacji i motywacji kandydatów – zapoczątkowanie procesu onboarding podczas pierwszego kontaktu z kandydatem
  • Informacja zwrotna – cele i struktura

Selekcja wstępna

  • Pierwsza selekcja CV – zasady selekcji aplikacji
  • Rozmowa telefoniczna
  • Sprawdzenie referencji i przegląd dokumentów

Metodologia prowadzenia warsztatu: wykład, przykłady kampanii Employer Brandingowych, wypracowywanie w małych grupach etapów prowadzenia procesu, kontraktowania procesu rekrutacji, budowania profilu kandydata, oraz strategii pozyskiwania kandydata, symulacje rozmów dotyczące prowadzenia wywiadu telefonicznego, ćwiczenie dotyczące selekcji aplikacji.

Cena

1850 zł netto

Lokalizacja

Online Live

Termin

5-6 września 2024

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 15:30

Kontakt

Viktoriya Karpenko

Koordynator kursu

  • +48 572 002 607
  • Viktoriya.Karpenko@pl.ey.com