Thinking Tools: Zostań mistrzem reklamy – EY Academy of Business

Thinking Tools: Zostań mistrzem reklamy

Poznaj narzędzia pracy myślowej służące przełożeniu cech produktu na wartość atrakcyjną i zrozumiałą dla odbiorcy z wybranej grupy docelowej. Dowiedz się, jak zorganizować systematyczną pracę zespołową i wykorzystać w praktyce osiem wzorców tworzenia skutecznej komunikacji.

Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych, a w szczególności:

  • managerów, kierowników, dyrektorów i innych osób zarządzających personelem,
  • specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej,
  • specjalistów ds. marketingu i promocji,
  • specjalistów ds. employer brandingu,
  • wszystkich innych osób, zainteresowanych narzędziami skutecznej komunikacji.

Cele szkolenia:

  • Omówienie i przećwiczenie narzędzi myślowych służących tworzeniu skutecznej komunikacji
  • Przygotowanie konkretnych propozycji rozwiązań dla zakomunikowania korzyści zaproponowanych przez uczestników

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą potrafili:

  • W sytuacjach tego wymagających wykorzystać narzędzia pozwalające w systematyczny i powtarzalny sposób wyjść poza schematy myślowe i w bardzo krótkim czasie wygenerować nowe innowacyjne pomysły na przekazanie zdefiniowanej grupie od odbiorców precyzyjnego komunikatu
  • Samodzielnie poprowadzić prace nad mapowaniem cech na korzyści oraz wygenerowaniem innowacyjnych komunikatów
  • „Inside the box thinking”? Dwa etapy procesu myślenia innowacyjnego
  • Dlaczego wszyscy chcą być innowacyjni a bardzo niewielu skutecznie potrafi innowacje wypracować i wdrożyć?
  • Co to jest Fiksacja? Jak zmusić swój umysł do jej przełamania?
  • Co to są wzorce myślowe?
  • Technika AVM – attribute value mapping jako narzędzie do opracowania propozycji wartości dla odbiorcy
  • Opracowanie mapy AVM dla wybranych ofert
  • Wzorce tworzenia skutecznego komunikatu. Ile ich jest i kiedy powinny być stosowane?
  • Nadawanie nowych funkcji
  • Uruchamianie odbiorcy
  • Metafora
  • Odejmowanie
  • Ekstremalna konsekwencja
  • Absurdalna alternatywa
  • Skutki „niemania”
  • Ekstremalny wysiłek
  • Zastosowanie wybranych wzorców dla opracowania propozycji innowacyjnej i skutecznej komunikacji dla wybranych koncepcji

Bartosz Stawski - specjalizuje się w facylitacji procesu rozwiązywania problemów i tworzenia innowacyjnych rozwiązań, planowaniu projektów, coachingu zespołów projektowych, a także wdrażaniu zasad zarządzania umożliwiających efektywną realizację portfela projektów.

Dostępne opcje

Thinking Tools: Zostań mistrzem reklamy

Cena

1100 zł netto

Pakiet 2 szkoleń - Thinking Tools: Innowacje w biznesie. Praktyczne narzędzia myślowe

Pakiet składa się z dwóch szkoleń: „Thinking Tools: Narzędzia tworzenia innowacji” oraz „Thinking Tools: Zostań mistrzem reklamy”

Cena

3100 zł netto

Pakiet 3 szkoleń - Thinking Tools: Innowacje w biznesie. Praktyczne narzędzia myślowe

Pakiet składa się z trzech szkoleń: „Thinking Tools: Narzędzia tworzenia innowacji”, „Thinking Tools: Innowacje w biznesie. Teoria ograniczeń (TOC)” oraz „Thinking Tools: Zostań mistrzem reklamy”

Cena

4100 zł netto

Thinking Tools: Zostań mistrzem reklamy

Poznaj narzędzia pracy myślowej służące przełożeniu cech produktu na wartość atrakcyjną i zrozumiałą dla odbiorcy z wybranej grupy docelowej. Dowiedz się, jak zorganizować systematyczną pracę zespołową i wykorzystać w praktyce osiem wzorców tworzenia skutecznej komunikacji.

Dla kogo

Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych, a w szczególności:

  • managerów, kierowników, dyrektorów i innych osób zarządzających personelem,
  • specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej,
  • specjalistów ds. marketingu i promocji,
  • specjalistów ds. employer brandingu,
  • wszystkich innych osób, zainteresowanych narzędziami skutecznej komunikacji.
Cele i korzyści

Cele szkolenia:

  • Omówienie i przećwiczenie narzędzi myślowych służących tworzeniu skutecznej komunikacji
  • Przygotowanie konkretnych propozycji rozwiązań dla zakomunikowania korzyści zaproponowanych przez uczestników

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą potrafili:

  • W sytuacjach tego wymagających wykorzystać narzędzia pozwalające w systematyczny i powtarzalny sposób wyjść poza schematy myślowe i w bardzo krótkim czasie wygenerować nowe innowacyjne pomysły na przekazanie zdefiniowanej grupie od odbiorców precyzyjnego komunikatu
  • Samodzielnie poprowadzić prace nad mapowaniem cech na korzyści oraz wygenerowaniem innowacyjnych komunikatów
Program
  • „Inside the box thinking”? Dwa etapy procesu myślenia innowacyjnego
  • Dlaczego wszyscy chcą być innowacyjni a bardzo niewielu skutecznie potrafi innowacje wypracować i wdrożyć?
  • Co to jest Fiksacja? Jak zmusić swój umysł do jej przełamania?
  • Co to są wzorce myślowe?
  • Technika AVM – attribute value mapping jako narzędzie do opracowania propozycji wartości dla odbiorcy
  • Opracowanie mapy AVM dla wybranych ofert
  • Wzorce tworzenia skutecznego komunikatu. Ile ich jest i kiedy powinny być stosowane?
  • Nadawanie nowych funkcji
  • Uruchamianie odbiorcy
  • Metafora
  • Odejmowanie
  • Ekstremalna konsekwencja
  • Absurdalna alternatywa
  • Skutki „niemania”
  • Ekstremalny wysiłek
  • Zastosowanie wybranych wzorców dla opracowania propozycji innowacyjnej i skutecznej komunikacji dla wybranych koncepcji
Szczegóły programu modułowego

Cena

1100 zł netto

Lokalizacja

Online

Warszawa

Termin

14-15 grudnia 2022 | Warszawa lub Online

Kontakt

Oktawia Wróblewska

Koordynator kursu

  • +48 517 882 348
  • oktawia.wroblewska@pl.ey.com