Magdalena Rutka – EY Academy of Business

Magdalena Rutka

Ekspertka ds. komunikacji

Absolwentka filologii angielskiej i polskiej ze specjalnością dziennikarską i pedagogiczną. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu employer brandingu, social media marketingu, marketingu, HR, trenerskie, zarządzania ludźmi i umiejętności miękkich.

Posiada bogate doświadczenie z zakresu HR, marketingu oraz PR w sektorze prywatnym i publicznym. Pracowała zarówno w lokalnych mediach – radiu i serwisie internetowym jak i Centrum Prasowym Wojewody, gdzie odpowiadała za organizację eventów, kontakty z dziennikarzami, organizację konferencji prasowych oraz projekty edukacyjne.

Ostatnie lata to praca w międzynarodowych korporacjach i kierowanie 15-osobowym zespołem rekrutacji i EB. Odpowiadała za prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem identyfikacji wizualnej, rebrandingu, strony internetowej, tworzenia strategii EB i rekrutacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej. Jej działania przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności marki pracodawcy; standaryzacji procesu rekrutacyjnego, który zwiększył skuteczność pozyskiwania kandydatów oraz uporządkowania działań i zbudowania wewnętrznych kanałów komunikacji.

Równolegle od lat pracuje jako lektor języka angielskiego oraz prowadzi szkolenia biznesowe. Prywatnie kocha kino i Oscary; prowadzi podróżniczego bloga; tańczy z hula-hop; czyta literaturę faktu i wychowuje córkę w duchu dwujęzyczności zamierzonej. W swoich działaniach łączy kreatywność i zorganizowanie, a jej ulubione słowo to „ekscytacja”.


 

Przykładowe projekty:

1. Rebranding marki pracodawcy w firmie produkcyjnej (wygrana w ogólnopolskich konkursach na najlepszą stronę kariery; wygrana w konkursie na project managera).

2. Wdrożenie identyfikacji wizualnej w firmie z branży wiatrowej.

3. Wdrożenie i zbudowanie strategii EB.

4. Wdrożenie i koordynacja organizacji wycieczek oraz zajęć edukacyjnych dla dzieci w instytucji publicznej, w tym wydanie własnej publikacji.

Szkolenia prowadzone w EY Academy of Business: