Jak właściwie przygotować umowę? – EY Academy of Business

Jak właściwie przygotować umowę?

Nagranie

Jak właściwie przygotować umowę?

Webinar przedstawia wybrane zagadnienia związane z tworzeniem umowy. Zadanie niby proste i niewymagające, ale jednak budzące pewne trudności w praktyce. W oparciu o przepisy zawarte w różnych ustawach, w ciągu 60 minut, odbędziemy swoistą podróż klauzulą po umowie. Będziecie mieli także możliwość wzięcia udziału w dość szczególnym konkursie, w którym przewidziano dość szczególną nagrodę. O wszystkich szczegółach dowiecie się 10 października o godz. 17.00.

Zapoznaj się z agendą spotkania:

  • W trakcie spotkania wskazane zostaną elementy, które często pomija się przy tworzeniu umowy (bo wszyscy tak robią, bo zawsze tak robię), pokażemy również jakie to może mieć skutki.
  • Na przykładach omówione zostaną obszary, które mogą tworzyć problemy przy wykonaniu umowy, a także zaproponujemy sposoby ich rozwiązania.
  • W oparciu o autentyczne zapisy umowy pokażemy jak „słowo” albo jego brak może (istotnie) wpłynąć na treść umowy.

Prowadzący:
Łukasz Oleksiuk – Łukasz to prawnik zajmujący się od 1999 roku głównie obsługą przedsiębiorców. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa cywilnego z odniesieniem do praktycznych przykładów, w tym rzeczywistych wyroków wydawanych przez sądy powszechne i Sąd Najwyższy.

Sprawdź również nasze szkolenie w tej tematyce: Ryzyka prawne w umowach.

Masz pytania?
Skontaktuj się z:
Katarzyna Pudelska | +48 510 201 305 | katarzyna.pudelska@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.
Powiązane wpisy
Współpraca międzypokoleniowa w zespole prawnym – hit czy mit?

Na rynku zawodowym spotykają się dzisiaj aż cztery pokolenia prawników charakteryzujące się różny...

Dylematy instytucji obowiązanych, czyli kim właściwie jest klient?