Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Innowacje   Thinking Tools: Narzędzia tworzenia skutecznego komunikatu

Thinking Tools.
Narzędzia tworzenia skutecznego komunikatu

3-4 listopada, Warszawa

Poznaj narzędzia pracy myślowej służące przełożeniu cech produktu na wartość atrakcyjną i zrozumiałą dla odbiorcy z wybranej grupy docelowej. Dowiedz się, jak zorganizować systematyczną pracę zespołową i wykorzystać w praktyce osiem wzorców tworzenia skutecznej komunikacji.  

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Trenerzy
  • Cena
  • Kontakt
  • Punkty edukacyjne
  • Pobierz

Grupa docelowa:

Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych, a w szczególności:
  • managerów, kierowników, dyrektorów i innych osób zarządzających personelem
  • specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej
  • specjalistów ds. marketingu i promocji
  • specjalistów ds. employer brandingu
  • wszystkich innych osób, zainteresowanych narzędziami skutecznej komunikacji

Cele i korzyści

Cele szkolenia:
  • omówienie i przećwiczenie narzędzi myślowych służących tworzeniu skutecznej komunikacji
  • przygotowanie konkretnych propozycji rozwiązań dla zakomunikowania korzyści zaproponowanych przez uczestników
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą potrafili:
  • w sytuacjach tego wymagających wykorzystać narzędzia pozwalające w systematyczny i powtarzalny sposób wyjść poza schematy myślowe i w bardzo krótkim czasie wygenerować nowe innowacyjne pomysły na przekazanie zdefiniowanej grupie od odbiorców precyzyjnego komunikatu
  • samodzielnie poprowadzić prace nad mapowaniem cech na korzyści oraz wygenerowaniem innowacyjnych komunikatów

Program szkolenia

  • „Inside the box thinking”? Dwa etapy procesu myślenia innowacyjnego
  • Dlaczego wszyscy chcą być innowacyjni a bardzo niewielu skutecznie potrafi innowacje wypracować i wdrożyć?
  • Co to jest Fiksacja? Jak zmusić swój umysł do jej przełamania? 
  • Co to są wzorce myślowe?
  • Technika AVM - attribute value mapping jako narzędzie do opracowania propozycji wartości dla odbiorcy
  • Opracowanie mapy AVM dla wybranych ofert
  • Wzorce tworzenia skutecznego komunikatu. Ile ich jest i kiedy powinny być stosowane?
  • Nadawanie nowych funkcji
  • Uruchamianie odbiorcy
  • Metafora
  • Odejmowanie
  • Ekstremalna konsekwencja
  • Absurdalna alternatywa
  • Skutki „niemania”
  • Ekstremalny wysiłek
  • Zastosowanie wybranych wzorców dla opracowania propozycji innowacyjnej i skutecznej komunikacji dla wybranych koncepcji

Termin i miejsce

Szkolenie organizujemy w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Poznaniu. Najbliższe terminy:

  • Warszawa: 3-4 listopada 2020

O trenerze

Szkolenie prowadzi Bartosz Stawski, trener współpracujący z EY Academy of Business od wielu lat.

Z zawodu "skrajny pragmatyk", specjalizuje się w tematyce tzw. Thinking Tools i ich zastosowaniu w dziedzinie zarządzania, praktyk metodologii SIT oraz TOC. Przeczytaj więcej o trenerze.

Cena 2100,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Jeżeli masz pytania, zapraszamy do kontaktu.

W sprawie szkoleń organizowanych w Warszawie i w formie online skontaktuj się z:

Oktawią Kuruś, tel. 517 882 348, oktawia.kurus@pl.ey.com

Za szkolenia otwarte we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Katowicach odpowiada:

Natalia Medyńska, tel. 789 407 645, natalia.medynska@pl.ey.com


Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.