Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Szkolenia dla SSC/BPO/GBS   Zarządzanie efektywnością procesów w SSC/BPO

Zarządzanie efektywnością procesów w SSC/BPO

Terminy szkolenia:

5-6 listopada 2020 | ONLINE
Cena szkolenia: 1850 zł netto

Praktyczny warsztat

Zarządzanie efektywnością procesów w Centrach Usług Biznesowych jest aktualnie najważniejszym wyzwaniem dla menedżerów sektora SSC/BPO. Oczekiwania klienta, dynamika rynku i zarządzanie szybko rotującymi zespołami to kluczowe czynniki, które wpływają na efektywność operacyjną SSC.

Zapraszamy do udziału w intensywnych warsztatach, które są praktycznym niezbędnikiem każdego managera z sektora SSC. Pomożemy Ci usystematyzować Twoją wiedzę oraz wskażemy jak wykorzystać efektywne narzędzia do zarządzania procesami operacyjnymi w Centrum Usług Biznesowych.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Dla kogo?

Szkolenie adresujemy do:

  • dyrektorów operacyjnych oraz dyrektorów zarządzających z sektora SSC/GBS/BPO
  • managerów, kierowników i liderów odpowiedzialnych za zarządzanie zespołami w Centrach Usług Biznesowych

Istnieje możliwość dokupienia dwóch pigułek wiedzy w formie e-learningu (3 h zajęć):
  1. Powtórzenie niektórych tematów poruszanych w trakcie zajęć. 
  2. Dodatkowy materiał, który nie został omówiony w trakcie warsztatów: „Ludzie jako fundament jakości usług SSC - rekrutacja, angażowanie i zarządzanie ludźmi w procesie zmiany” odpowiada na zagadnienia: Jak angażować pracowników w SSC? Rekrutacja i rotacja pracowników w SSC. Jak zarządzać zmianą w SSC? 

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:

  • jak skutecznie mapować procesy w SSC/BPO i unikać najczęściej popełnianych błędów
  • poznasz narzędzia, które pomogą Ci optymalnie zaprojektować system ciągłego usprawniania (Continuous Improvement) w twoim Centrum Usług Biznesowych
  • jak stosować właściwe mierniki do kontroli procesów operacyjnych w SSC
  • jak połączyć model usług realizowanych przez CUW z oczekiwaną efektywnością

Program

  • Dzień 1
    • Mapowanie procesów w SSC/BPO
    • Opomiarowanie procesu w SSC/BPO
    • Usprawnianie procesu
  • Dzień 2
    • Modele realizacji usług w Centrach Usług Wspólnych – zarządzanie efektywnością dostarczanych usług
    • Customer Experience Management – budowanie i monitorowanie doświadczeń klientów SSC, zarządzanie relacjami z klientem

Istnieje możliwość dokupienia dwóch pigułek wiedzy w formie e-learningu (3 h zajęć):
  1. Powtórzenie niektórych tematów poruszanych w trakcie zajęć. 
  2. Dodatkowy materiał, który nie został omówiony w trakcie warsztatów: „Ludzie jako fundament jakości usług SSC - rekrutacja, angażowanie i zarządzanie ludźmi w procesie zmiany” odpowiada na zagadnienia: Jak angażować pracowników w SSC? Rekrutacja i rotacja pracowników w SSC. Jak zarządzać zmianą w SSC? 

Data i miejsce

  • 5-6 listopada 2020 | ONLINE

Szkolenie zorganizujemy również w formule zamkniętej na indywidualne zlecenie Twojej firmy – zapraszamy do kontaktu.

Istnieje możliwość dokupienia dwóch pigułek wiedzy w formie e-learningu (3 h zajęć):

  1. Powtórzenie niektórych tematów poruszanych w trakcie zajęć. 
  2. Dodatkowy materiał, który nie został omówiony w trakcie warsztatów: „Ludzie jako fundament jakości usług SSC - rekrutacja, angażowanie i zarządzanie ludźmi w procesie zmiany” odpowiada na zagadnienia: Jak angażować pracowników w SSC? Rekrutacja i rotacja pracowników w SSC. Jak zarządzać zmianą w SSC? 
Cena 1850,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Koordynator szkolenia 

Monika Kacprzykowska

Tel. +48 789 407 575

monika.kacprzykowska@pl.ey.com

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.