Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Lean Management - Zarządzanie procesami   Akademia Zarządzania Procesowego

Akademia Zarządzania Procesowego 

Nowa formuła, 3 moduły, certyfikat KAIZEN
Cena:
1890 zł netto – 1 moduł
3580 zł netto – 2 dowolne moduły
5370 zł netto – cały pakiet (3 moduły) 

Standardowe kursy, 2 x 2-dniowe moduły
Warszawa: Modelowanie procesów: 4-5 listopada 2019 r.
Rola lidera w zarządzaniu procesowym: 28-29 listopada 2019 r.
Optymalizacja procesów: 2-3 grudnia 2019 r.
Poznań: Modelowanie procesów: 16-17 grudnia 2019 r.
Optymalizacja procesów: 8-9 kwietnia 2020 r.
Rola Lidera w zarządzaniu procesem: 27-28 stycznia 2020 r.
Wrocław: Modelowanie procesów: 27-28 kwietnia 2019 r.
Rola lidera w zarządzaniu procesowym: 18-19 grudnia 2019 r.
Optymalizacja procesów: 24-25 lutego 2020 r.
Katowice: Optymalizacja procesow: 18-19 listopada 2019 r.
Kraków: Modelowanie procesów: 16-17 marca 2020 r.
Rola lidera w zarządzaniu procesowym: 19-20 marca 2020 r.
Optymalizacja procesów: 16-17 kwietnia 2020 r.

O programie

Przy rosnącym znaczeniu jakości usług w Polsce, kluczowe staje się zarządzanie uwzględniające złożoność i różnorodność procesów funkcjonujących w organizacji. Akademia zarządzania procesowego to intensywne, trzymodułowe szkolenie zakończone certyfikacją na dwóch poziomach: KAIZEN Facilitator (dla absolwentów dwóch modułów szkolenia) oraz Lidera Procesów (dla uczestników, którzy ukończą całą Akademię zarządzania procesowego). Program Akademii podzielony jest na trzy niezależne części, które można łączyć ze sobą w dowolnej kolejności: modelowanie procesów, optymalizacja procesów oraz rola lidera.


       

Metodologia

  • Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej. W trakcie warsztatów uczestnicy wykonują indywidualne i grupowe ćwiczenia. Trener pracuje na przykładach, scenariuszach i symulacjach
  • Uczestnicy biorą udział w różnych grach symulacyjnych, rozgrywanych w grupach. W każdym module obserwują i analizują szereg różnych zjawisk dla źle zarządzanego procesu. Mierzą  efektywność i sprawność procesu, obliczają koszty złej jakości (COPQ), obserwują poprawę wczesnego ostrzegania
  • W trakcie symulacji, wykorzystując również własne doświadczenie, dążą do uzyskania poprawy procesu, stosując klasyczne techniki zarządzania przedsiębiorstwem, m.in. LEAN management
  • W trakcie obu gier obserwują, w jaki sposób ich własne decyzje wpływają na cały proces
  • Przyświeca nam cel: Minimum niezbędnej wiedzy – maksimum możliwych umiejętności
  • Na naszych zajęciach, dzięki obecności doświadczonych praktyków, pokazujemy, jak wdrażamy te rozwiązania w rzeczywistości

Korzyści

Po zakończeniu warsztatu MODELOWANIE uczestnicy będą potrafili:

  • zastosować poznaną koncepcję zarządzania procesami w praktyce
  • stosować narzędzia do mapowania i mierzenia procesów
  • zidentyfikować procesy w ramach działania swojej firmy
  • ocenić i poprawić istniejące procesy


Po zakończeniu warsztatu OPTYMALIZACJA uczestnicy będą potrafili:

  • wdrożyć i zastosować w praktyce, w swoim środowisku biznesowym cykl PDCA wg Deminga
  • ulepszyć istniejące procesy w swojej organizacji, biorąc pod uwagę efektywność i oszczędności, które daje „myślenie procesowe”
  • skoncentrować się na wartości, jaką jest ostateczny produkt lub świadczona usługa, poprzez redukowanie i eliminowanie wszystkiego, co wydłuża, utrudnia lub podraża proces wytwarzania wartości

Po zakończeniu warsztatu Rola lidera uczestnicy będą:

  • znać zasady obowiązujące Lidera w każdym procesie
  • potrafić czytać mapy procesowe
  • wiedzieć, jak grupować występujące defekty
  • umieć ustawiać kolejność priorytetów do poprawy tak, aby skupić się w pierwszej kolejności  na efektywności wprowadzanych zmian
  • potrafić efektywnie komunikować się z pozostałymi uczestnikami procesu

Dodatkową wartością całego szkolenia z zarządzania procesami są narzędzia uzupełniające. Na przykład, do dwóch wersji diagramu ryby Ishikawy uczestnicy otrzymają gotowy do użycia plik w Excelu, który liczy statystyczną korelację pomiędzy wyszczególnionymi przyczynami a postawionym problemem i statystycznie wskazuje, które przyczyny mają charakter źródłowy.

Dla kogo

Do udziału w Akademii zarządzania procesowego zapraszamy osoby, które chcą udoskonalić swój warsztat menedżerski w dziedzinie zarządzania procesami, a w szczególności:

  • menedżerów średniego i wyższego szczebla
  • menedżerów projektów
  • menedżerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością (ISO)
  • konsultantów odpowiedzialnych za tworzenie procesów biznesowych

Zapraszamy również wszystkie osoby, które są zaangażowane we wdrażanie nowych lub monitorowanie istniejących procesów w swojej firmie.

Uczestnicy, którzy ukończą wybrane dwa moduły szkolenia otrzymują certyfikat KAIZEN Facilitator.

Uczestnicy, którzy ukończą całą Akademię zarządzania procesowego otrzymają dodatkowo certyfikat LIDERA Procesów.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.