Badania i analityka biznesowa. Zarządzanie cyklem życia pracownika – EY Academy of Business

Badania i analityka biznesowa. Zarządzanie cyklem życia pracownika

Biorąc udział w szkoleniu, poszerzysz swoją wiedzę z zakresu monitorowania i analizowania kluczowych metryk w sprzedaży.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.
  • Szefów sprzedaży chcących zbudować zwycięski zespół sprzedaży, który posiada właściwe kompetencje i wykorzystuje je we właściwy sposób do osiągania wyników.
  • Kierowników sprzedaży, którzy są odpowiedzialni za budowanie systemów wynagrodzeń i struktur sprzedaży.
  • Właścicieli firmy i managerów sprzedaży, którzy są zaangażowani w rekrutowanie i rozwijanie kompetencji handlowców.

Cele:

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu monitorowania i analizowania kluczowych metryk w sprzedaży.
  • Zdobycie wiedzy, jak badać i analizować czas pracy handlowców w praktyce.
  • Poznanie dobrych praktyk z zakresu rekrutacji skutecznych handlowców.
  • Poznanie sposobów tworzenia systemów wynagrodzeń dla pracowników sprzedaży.

Korzyści dla uczestnika:

  • Dowiesz się, jak tworzyć ambitne i realne plany sprzedażowe.
  • Będziesz wiedzieć, w jaki sposób wdrożyć CRM i oswoić z nim zespół sprzedaży.
  • Odkryjesz, jakie wskaźniki monitorować w marketingu i sprzedaży oraz jak przygotować dashboard menedżerski, który pokazuje najistotniejsze dane.
  • Dowiesz się, jak analizować czas pracy handlowca, aby usprawnić działanie machiny sprzedażowej.
  • Będziesz wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas zatrudniania nowego handlowca, aby mieć właściwą osobę na właściwym miejscu.
  • Poznasz dobre praktyki tworzenia dobrego systemu wynagrodzeń w dziale sprzedaży.
  • Dowiesz się, o co zadbać, aby stale rozwijać zwycięski zespół sprzedaży.

Program szkolenia:

Badania i analityka biznesowa

  • Plany sprzedaży.
  • CRM – zło konieczne?
  • Kluczowe metryki sprzedaży i marketingu.
  • KPIs ilościowe i jakościowe.
  • Mierzenie konwersji pomiędzy kluczowymi etapami w procesach marketingowych i sprzedażowych.
  • Jak przygotować dashboard menedżerski?
  • Zarządzanie P&L.
  • Badanie czasu pracy handlowca (pod kątem wydzielania ról handlowych i budowy machiny).

Zarządzanie cyklem życia pracownika (Rekrutacja, Onboarding, Prowadzenie, Offboarding)

  • Wróćmy do podstaw. 3 kluczowe aspekty rekrutacji.
  • Wielka Piątka. O użyteczności w rekrutacji słów kilka.
  • Tworzenie właściwego profilu kandydata.
  • Skuteczny proces rekrutacji. Jak go stworzyć, by nie przepalał czasu i pieniędzy?
  • Najczęstsze błędy w rekrutacji.
  • Tworzenie systemu wynagrodzeń dla handlowców i menedżerów sprzedaży.
  • ABC onboardingu i offboardingu handlowca.
  • Jak rozwijać zespół sprzedaży?

Tomasz Zagdan - ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Badania i analityka biznesowa. Zarządzanie cyklem życia pracownika

Biorąc udział w szkoleniu, poszerzysz swoją wiedzę z zakresu monitorowania i analizowania kluczowych metryk w sprzedaży.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.
  • Szefów sprzedaży chcących zbudować zwycięski zespół sprzedaży, który posiada właściwe kompetencje i wykorzystuje je we właściwy sposób do osiągania wyników.
  • Kierowników sprzedaży, którzy są odpowiedzialni za budowanie systemów wynagrodzeń i struktur sprzedaży.
  • Właścicieli firmy i managerów sprzedaży, którzy są zaangażowani w rekrutowanie i rozwijanie kompetencji handlowców.
Cele i korzyści

Cele:

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu monitorowania i analizowania kluczowych metryk w sprzedaży.
  • Zdobycie wiedzy, jak badać i analizować czas pracy handlowców w praktyce.
  • Poznanie dobrych praktyk z zakresu rekrutacji skutecznych handlowców.
  • Poznanie sposobów tworzenia systemów wynagrodzeń dla pracowników sprzedaży.

Korzyści dla uczestnika:

  • Dowiesz się, jak tworzyć ambitne i realne plany sprzedażowe.
  • Będziesz wiedzieć, w jaki sposób wdrożyć CRM i oswoić z nim zespół sprzedaży.
  • Odkryjesz, jakie wskaźniki monitorować w marketingu i sprzedaży oraz jak przygotować dashboard menedżerski, który pokazuje najistotniejsze dane.
  • Dowiesz się, jak analizować czas pracy handlowca, aby usprawnić działanie machiny sprzedażowej.
  • Będziesz wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas zatrudniania nowego handlowca, aby mieć właściwą osobę na właściwym miejscu.
  • Poznasz dobre praktyki tworzenia dobrego systemu wynagrodzeń w dziale sprzedaży.
  • Dowiesz się, o co zadbać, aby stale rozwijać zwycięski zespół sprzedaży.
Program

Program szkolenia:

Badania i analityka biznesowa

  • Plany sprzedaży.
  • CRM – zło konieczne?
  • Kluczowe metryki sprzedaży i marketingu.
  • KPIs ilościowe i jakościowe.
  • Mierzenie konwersji pomiędzy kluczowymi etapami w procesach marketingowych i sprzedażowych.
  • Jak przygotować dashboard menedżerski?
  • Zarządzanie P&L.
  • Badanie czasu pracy handlowca (pod kątem wydzielania ról handlowych i budowy machiny).

Zarządzanie cyklem życia pracownika (Rekrutacja, Onboarding, Prowadzenie, Offboarding)

  • Wróćmy do podstaw. 3 kluczowe aspekty rekrutacji.
  • Wielka Piątka. O użyteczności w rekrutacji słów kilka.
  • Tworzenie właściwego profilu kandydata.
  • Skuteczny proces rekrutacji. Jak go stworzyć, by nie przepalał czasu i pieniędzy?
  • Najczęstsze błędy w rekrutacji.
  • Tworzenie systemu wynagrodzeń dla handlowców i menedżerów sprzedaży.
  • ABC onboardingu i offboardingu handlowca.
  • Jak rozwijać zespół sprzedaży?

Cena

2350 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com