Budowanie wizerunku kancelarii - szkolenie – EY Academy of Business

Budowanie wizerunku kancelarii – szkolenie

Szkolenie realizujemy wyłącznie w formule zamkniętej.

Wizerunek kancelarii decyduje o pozycji rynkowej i wpływa na wsparcie procesu sprzedaży usług prawnych. Jego adresatami są nie tylko klienci, ale też młode talenty, potencjalni pracownicy i konkurencja.

Oceny i opinie na temat kancelarii buduje cały zespół – nie tylko specjaliści zajmujący się marketingiem czy PR. O jakości wizerunku kancelarii decydują przede wszystkim prawnicy, którzy na co dzień reprezentują jej markę.

Jak zatem skutecznie budować wizerunek usług profesjonalnych? Jak, zgodnie z kodeksem etyki zawodowej, wspierać relacje z klientem i otoczeniem rynkowym? Jakie wykorzystać narzędzia, techniki i kanały? Odpowiedzi uzyskasz na praktycznym szkoleniu przygotowanym przez EY Academy of Business.

Szkolenie adresujemy do prawników reprezentujących kancelarie prawne oraz pracowników kancelarii odpowiedzialnych za PR, komunikację, marketing i HR.

Celem szkolenia jest wsparcie działań kancelarii w zakresie:

  • stworzenia spójnej koncepcji komunikacji z otoczeniem w obszarze relacji z klientami oraz innymi prawnikami,
  • wyposażenia uczestników w narzędzia umożliwiające efektywne budowanie relacji  z obecnymi i potencjalnymi klientem kancelarii
  • budowania wizerunku, pozytywnego i pożądanego miejsca pracy.

Po ukończeniu szkolenia:

  • wypracujesz założenia wzmocnienia obecnego lub zbudowania nowego wizerunku kancelarii,
  • poznasz proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii prawnej z otoczeniem i dowiesz się jak efektywnie powinieneś w nim uczestniczyć,
  • zdefiniujesz narzędzia, które mogą być wykorzystane w codziennych działaniach w celu promowania pożądanego wizerunku kancelarii.

Formuła:

Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, praktyka z obszaru  komunikacji i budowania wizerunku, co umożliwi pełną kontrolę nad procesem dydaktycznym i zwiększy skuteczność i atrakcyjność zajęć.

Metodologia pracy zakłada interaktywną prezentację zakładającą uczestnictwo osób szkolonych w dyskusji – 70% praktyka / 30% teoria

Jakie czynniki wpływają na wizerunek kancelarii prawnej?

  • Skąd się bierze wizerunek i jak na niego wpływamy?
  • Jak jesteśmy postrzegani i dlaczego? Narzędzia do badania wizerunku kancelarii prawnej i prawników.
  • Nasz UPS, czyli jak chcemy być postrzegani? Wypracowanie założeń docelowego wizerunku kancelarii.

Proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii z otoczeniem.

  • Kim są adresaci naszego wizerunku i jakie są ich oczekiwania?
  • Jakie są nasze cele biznesowe i marketingowe?
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa w kancelarii prawnej? Jak może korzystać z niej prawnik?
  • O koniecznej spójności wszystkich wychodzących z kancelarii komunikatów.

Bezpośrednie i pośrednie relacje z klientami, kandydatami do pracy oraz prawnikami reprezentującymi inne kancelarie – jak efektywnie wykorzystać je do budowania wizerunku kancelarii i jej prawników? Customer & employee experience w praktyce kancelarii prawnej.

Narzędzia budowania wizerunku kancelarii w praktyce.

  • Czy i jak można promować kancelarię prawną jak inne usługi? Możliwości wykorzystania narzędzi promocji sprzedaży a kodeks etyki zawodowej.
  • Identyfikacja wizualna i jej znaczenie.
  • Nazewnictwo oferowanych usług prawnych – jakie ma znaczenie?
  • Strona www i obecność prawnika w social mediach.
  • Czego prawnika uczy współczesny PR?
  • Narzędzia employer brandingu – o czym powinien wiedzieć prawnik?

Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy — przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Budowanie wizerunku kancelarii - szkolenie

Cena

0 zł netto (0,00 zł brutto)

Budowanie wizerunku kancelarii – szkolenie

Szkolenie realizujemy wyłącznie w formule zamkniętej.

Wizerunek kancelarii decyduje o pozycji rynkowej i wpływa na wsparcie procesu sprzedaży usług prawnych. Jego adresatami są nie tylko klienci, ale też młode talenty, potencjalni pracownicy i konkurencja.

Oceny i opinie na temat kancelarii buduje cały zespół – nie tylko specjaliści zajmujący się marketingiem czy PR. O jakości wizerunku kancelarii decydują przede wszystkim prawnicy, którzy na co dzień reprezentują jej markę.

Jak zatem skutecznie budować wizerunek usług profesjonalnych? Jak, zgodnie z kodeksem etyki zawodowej, wspierać relacje z klientem i otoczeniem rynkowym? Jakie wykorzystać narzędzia, techniki i kanały? Odpowiedzi uzyskasz na praktycznym szkoleniu przygotowanym przez EY Academy of Business.

Dla kogo

Szkolenie adresujemy do prawników reprezentujących kancelarie prawne oraz pracowników kancelarii odpowiedzialnych za PR, komunikację, marketing i HR.

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest wsparcie działań kancelarii w zakresie:

  • stworzenia spójnej koncepcji komunikacji z otoczeniem w obszarze relacji z klientami oraz innymi prawnikami,
  • wyposażenia uczestników w narzędzia umożliwiające efektywne budowanie relacji  z obecnymi i potencjalnymi klientem kancelarii
  • budowania wizerunku, pozytywnego i pożądanego miejsca pracy.

Po ukończeniu szkolenia:

  • wypracujesz założenia wzmocnienia obecnego lub zbudowania nowego wizerunku kancelarii,
  • poznasz proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii prawnej z otoczeniem i dowiesz się jak efektywnie powinieneś w nim uczestniczyć,
  • zdefiniujesz narzędzia, które mogą być wykorzystane w codziennych działaniach w celu promowania pożądanego wizerunku kancelarii.
Program

Formuła:

Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, praktyka z obszaru  komunikacji i budowania wizerunku, co umożliwi pełną kontrolę nad procesem dydaktycznym i zwiększy skuteczność i atrakcyjność zajęć.

Metodologia pracy zakłada interaktywną prezentację zakładającą uczestnictwo osób szkolonych w dyskusji – 70% praktyka / 30% teoria

Jakie czynniki wpływają na wizerunek kancelarii prawnej?

  • Skąd się bierze wizerunek i jak na niego wpływamy?
  • Jak jesteśmy postrzegani i dlaczego? Narzędzia do badania wizerunku kancelarii prawnej i prawników.
  • Nasz UPS, czyli jak chcemy być postrzegani? Wypracowanie założeń docelowego wizerunku kancelarii.

Proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii z otoczeniem.

  • Kim są adresaci naszego wizerunku i jakie są ich oczekiwania?
  • Jakie są nasze cele biznesowe i marketingowe?
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa w kancelarii prawnej? Jak może korzystać z niej prawnik?
  • O koniecznej spójności wszystkich wychodzących z kancelarii komunikatów.

Bezpośrednie i pośrednie relacje z klientami, kandydatami do pracy oraz prawnikami reprezentującymi inne kancelarie – jak efektywnie wykorzystać je do budowania wizerunku kancelarii i jej prawników? Customer & employee experience w praktyce kancelarii prawnej.

Narzędzia budowania wizerunku kancelarii w praktyce.

  • Czy i jak można promować kancelarię prawną jak inne usługi? Możliwości wykorzystania narzędzi promocji sprzedaży a kodeks etyki zawodowej.
  • Identyfikacja wizualna i jej znaczenie.
  • Nazewnictwo oferowanych usług prawnych – jakie ma znaczenie?
  • Strona www i obecność prawnika w social mediach.
  • Czego prawnika uczy współczesny PR?
  • Narzędzia employer brandingu – o czym powinien wiedzieć prawnik?
Szczegóły programu modułowego

Lokalizacja

Ustalana indywidualnie

Termin

Szkolenie organizujemy wyłącznie na zamówienie w formie zamkniętej

 

Podany zakres możemy dostosować do potrzeb grupy

 

Aby uzyskać więcej szczegółów, skontaktuj się z koordynatorem szkolenia

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane