Budowanie wizerunku kancelarii - szkolenie – EY Academy of Business

Budowanie wizerunku kancelarii – szkolenie

Szkolenie realizujemy wyłącznie w formule zamkniętej.

Wizerunek kancelarii decyduje o pozycji rynkowej i wpływa na wsparcie procesu sprzedaży usług prawnych. Jego adresatami są nie tylko klienci, ale też młode talenty, potencjalni pracownicy i konkurencja.

Oceny i opinie na temat kancelarii buduje cały zespół – nie tylko specjaliści zajmujący się marketingiem czy PR. O jakości wizerunku kancelarii decydują przede wszystkim prawnicy, którzy na co dzień reprezentują jej markę.

Jak zatem skutecznie budować wizerunek usług profesjonalnych? Jak, zgodnie z kodeksem etyki zawodowej, wspierać relacje z klientem i otoczeniem rynkowym? Jakie wykorzystać narzędzia, techniki i kanały? Odpowiedzi uzyskasz na praktycznym szkoleniu przygotowanym przez EY Academy of Business.

Szkolenie adresujemy do prawników reprezentujących kancelarie prawne oraz pracowników kancelarii odpowiedzialnych za PR, komunikację, marketing i HR.

Celem szkolenia jest wsparcie działań kancelarii w zakresie:

  • stworzenia spójnej koncepcji komunikacji z otoczeniem w obszarze relacji z klientami oraz innymi prawnikami,
  • wyposażenia uczestników w narzędzia umożliwiające efektywne budowanie relacji  z obecnymi i potencjalnymi klientem kancelarii
  • budowania wizerunku, pozytywnego i pożądanego miejsca pracy.

Po ukończeniu szkolenia:

  • wypracujesz założenia wzmocnienia obecnego lub zbudowania nowego wizerunku kancelarii,
  • poznasz proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii prawnej z otoczeniem i dowiesz się jak efektywnie powinieneś w nim uczestniczyć,
  • zdefiniujesz narzędzia, które mogą być wykorzystane w codziennych działaniach w celu promowania pożądanego wizerunku kancelarii.

Formuła:

Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, praktyka z obszaru  komunikacji i budowania wizerunku, co umożliwi pełną kontrolę nad procesem dydaktycznym i zwiększy skuteczność i atrakcyjność zajęć.

Metodologia pracy zakłada interaktywną prezentację zakładającą uczestnictwo osób szkolonych w dyskusji – 70% praktyka / 30% teoria

Jakie czynniki wpływają na wizerunek kancelarii prawnej?

  • Skąd się bierze wizerunek i jak na niego wpływamy?
  • Jak jesteśmy postrzegani i dlaczego? Narzędzia do badania wizerunku kancelarii prawnej i prawników.
  • Nasz UPS, czyli jak chcemy być postrzegani? Wypracowanie założeń docelowego wizerunku kancelarii.

Proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii z otoczeniem.

  • Kim są adresaci naszego wizerunku i jakie są ich oczekiwania?
  • Jakie są nasze cele biznesowe i marketingowe?
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa w kancelarii prawnej? Jak może korzystać z niej prawnik?
  • O koniecznej spójności wszystkich wychodzących z kancelarii komunikatów.

Bezpośrednie i pośrednie relacje z klientami, kandydatami do pracy oraz prawnikami reprezentującymi inne kancelarie – jak efektywnie wykorzystać je do budowania wizerunku kancelarii i jej prawników? Customer & employee experience w praktyce kancelarii prawnej.

Narzędzia budowania wizerunku kancelarii w praktyce.

  • Czy i jak można promować kancelarię prawną jak inne usługi? Możliwości wykorzystania narzędzi promocji sprzedaży a kodeks etyki zawodowej.
  • Identyfikacja wizualna i jej znaczenie.
  • Nazewnictwo oferowanych usług prawnych – jakie ma znaczenie?
  • Strona www i obecność prawnika w social mediach.
  • Czego prawnika uczy współczesny PR?
  • Narzędzia employer brandingu – o czym powinien wiedzieć prawnik?

Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.

Budowanie wizerunku kancelarii – szkolenie

Szkolenie realizujemy wyłącznie w formule zamkniętej.

Wizerunek kancelarii decyduje o pozycji rynkowej i wpływa na wsparcie procesu sprzedaży usług prawnych. Jego adresatami są nie tylko klienci, ale też młode talenty, potencjalni pracownicy i konkurencja.

Oceny i opinie na temat kancelarii buduje cały zespół – nie tylko specjaliści zajmujący się marketingiem czy PR. O jakości wizerunku kancelarii decydują przede wszystkim prawnicy, którzy na co dzień reprezentują jej markę.

Jak zatem skutecznie budować wizerunek usług profesjonalnych? Jak, zgodnie z kodeksem etyki zawodowej, wspierać relacje z klientem i otoczeniem rynkowym? Jakie wykorzystać narzędzia, techniki i kanały? Odpowiedzi uzyskasz na praktycznym szkoleniu przygotowanym przez EY Academy of Business.

Dla kogo

Szkolenie adresujemy do prawników reprezentujących kancelarie prawne oraz pracowników kancelarii odpowiedzialnych za PR, komunikację, marketing i HR.

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest wsparcie działań kancelarii w zakresie:

  • stworzenia spójnej koncepcji komunikacji z otoczeniem w obszarze relacji z klientami oraz innymi prawnikami,
  • wyposażenia uczestników w narzędzia umożliwiające efektywne budowanie relacji  z obecnymi i potencjalnymi klientem kancelarii
  • budowania wizerunku, pozytywnego i pożądanego miejsca pracy.

Po ukończeniu szkolenia:

  • wypracujesz założenia wzmocnienia obecnego lub zbudowania nowego wizerunku kancelarii,
  • poznasz proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii prawnej z otoczeniem i dowiesz się jak efektywnie powinieneś w nim uczestniczyć,
  • zdefiniujesz narzędzia, które mogą być wykorzystane w codziennych działaniach w celu promowania pożądanego wizerunku kancelarii.
Program

Formuła:

Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, praktyka z obszaru  komunikacji i budowania wizerunku, co umożliwi pełną kontrolę nad procesem dydaktycznym i zwiększy skuteczność i atrakcyjność zajęć.

Metodologia pracy zakłada interaktywną prezentację zakładającą uczestnictwo osób szkolonych w dyskusji – 70% praktyka / 30% teoria

Jakie czynniki wpływają na wizerunek kancelarii prawnej?

  • Skąd się bierze wizerunek i jak na niego wpływamy?
  • Jak jesteśmy postrzegani i dlaczego? Narzędzia do badania wizerunku kancelarii prawnej i prawników.
  • Nasz UPS, czyli jak chcemy być postrzegani? Wypracowanie założeń docelowego wizerunku kancelarii.

Proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii z otoczeniem.

  • Kim są adresaci naszego wizerunku i jakie są ich oczekiwania?
  • Jakie są nasze cele biznesowe i marketingowe?
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa w kancelarii prawnej? Jak może korzystać z niej prawnik?
  • O koniecznej spójności wszystkich wychodzących z kancelarii komunikatów.

Bezpośrednie i pośrednie relacje z klientami, kandydatami do pracy oraz prawnikami reprezentującymi inne kancelarie – jak efektywnie wykorzystać je do budowania wizerunku kancelarii i jej prawników? Customer & employee experience w praktyce kancelarii prawnej.

Narzędzia budowania wizerunku kancelarii w praktyce.

  • Czy i jak można promować kancelarię prawną jak inne usługi? Możliwości wykorzystania narzędzi promocji sprzedaży a kodeks etyki zawodowej.
  • Identyfikacja wizualna i jej znaczenie.
  • Nazewnictwo oferowanych usług prawnych – jakie ma znaczenie?
  • Strona www i obecność prawnika w social mediach.
  • Czego prawnika uczy współczesny PR?
  • Narzędzia employer brandingu – o czym powinien wiedzieć prawnik?
Szczegóły programu modułowego

Cena

Po indywidualnym ustaleniu

Lokalizacja

Online

Termin

Po indywidualnym ustaleniu

Kontakt

Katarzyna Pudelska

Koordynator kursu

  • +48 510 201 305
  • katarzyna.pudelska@pl.ey.com