Business Development w kancelarii prawnej. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta – EY Academy of Business

Business Development w kancelarii prawnej. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta

Najlepsze metody rozwoju biznesu prawniczego

Rynek kancelarii prawnych stał się niezwykle konkurencyjny, a klient, zarówno biznesowy, jak i indywidualny, ma bardzo szeroki wybór. Prawnicy muszą więc szukać wyróżników i swojej przewagi – budując wizerunek eksperta, równocześnie uczestnicząc w procesach pozyskiwania i utrzymywania klienta kancelarii.

Jeśli masz już doświadczenie w budowaniu i rozwoju biznesu prawnego, ale chcesz pójść dalej oraz szukasz praktycznego wsparcia i inspiracji, to nasze warsztaty są idealną propozycją. Pomożemy Ci znaleźć własne atuty i indywidualną drogę do jak najbardziej efektywnego działania.

Kompleksowa i efektywna formuła szkolenia składa się z dwóch etapów:

Przygotowanie do warsztatu

Uczestnikom zostanie przekazanych do przemyślenia kilka otwartych pytań związanych z tematyką szkolenia.

Dwudniowe warsztaty

Dwa dni pod rząd — stacjonarne, warsztatowe, z dużym udziałem uczestników.

Każda część naszych warsztatów zawiera ćwiczenia i realne przykłady (case studies) bazujące na doświadczeniu prowadzących we wspieraniu prawników w budowie biznesu prawniczego.

Szkolenie kierujemy do prawników na poziomie senior associate/counsel w kancelarii prawnej, być może także początkujący local/salaried partner, którzy zajmują się rozwojem biznesu prawniczego albo chcą wkroczyć na tę ścieżkę.

Te warsztaty są inspiracją do znalezienia przez każdego z uczestników odpowiedzi na pytania:

  • Jak łączyć rolę eksperta ze skutecznym pozyskiwaniem nowych zleceń i rozwojem współpracy z obecnymi klientami?
  • Jak znaleźć najlepsze metody rozwoju biznesu prawniczego ku satysfakcji kancelarii i klientów?
  • Jak najlepiej słuchać i odpowiadać na potrzeby klientów?
  • Jak najskuteczniej wykorzystać swoje indywidualne zasoby i kompetencje w procesie rozwoju biznesu prawniczego?
  • Jakich błędów należy się wystrzegać? Jakie best practices warto wdrażać?
  • Jak dbać o efektywność finansową biznesu prawniczego?

Dzień 1

Pozyskiwanie nowych klientów Kancelarii Prawnej: jak to robić?

  • Pozyskiwanie nowych klientów. Źródła pozyskiwania nowych klientów dla prawników
    (i kancelarii)
  • Style osobowości, style komunikacji. Skuteczna komunikacja z potencjalnymi klientami
  • Planowanie i realizacja budowy marki osobistej (prawnika/marki kancelarii). Działania marketingowe efektywnie pomagające pozyskiwać nowy biznes prawniczy
  • Wyróżnianie się na tle konkurencji innych kancelarii i prawników
  • Pozornie łatwe praktykalia w kontekście prawnika: networking, obecność na ważnych wydarzeniach, spotkania bezpośrednie i na video
  • Moje unique selling points

Dzień 2

Kwotowanie, ofertowanie, prezentowanie – jak zbudować dobrą ofertę na usługi prawne?

  • Skuteczne kwotowanie i ofertowanie usług prawnych: do’s and dont’s
  • Język korzyści wobec potencjalnych klientów usług prawnych
  • Oferta usług prawnych „szyta na miarę”

Utrzymanie klienta i rozwój relacji z nim

  • Best practices w codziennej komunikacji prawnika (kancelarii) z klientem
  • O odchodzeniu klientów od prawników i kancelarii
  • Myślenie perspektywą klienta usług prawnych
  • Mierzenie i dbanie o satysfakcję klienta usług prawnych
  • Rozwijanie współpracy prawnika (kancelarii) z klientem na nowych polach
  • Wykorzystywanie danych w praktyce. Dochodowość klienta i dochodowość zleceń

Janina Ligner-Żeromska - specjalistka prawa własności intelektualnej i przemysłowej, mediów, ochrony prywatności oraz nowych technologii. Adwokatka z 30-letnim doświadczeniem w doradztwie biznesowym oraz rozwoju praktyki prawniczej.

Mariusz Kowalski - menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w szeroko pojętym marketingu prawniczym. Skutecznie wspiera kancelarie prawne i prawników w budowaniu biznesu, tworzeniu i rozwijaniu marki, zarządzaniu, projektach digital oraz w kwestiach strategii.

Business Development w kancelarii prawnej. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta

Cena

2500 zł netto ( 3075 zł brutto )

Business Development w kancelarii prawnej. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta

Najlepsze metody rozwoju biznesu prawniczego

Rynek kancelarii prawnych stał się niezwykle konkurencyjny, a klient, zarówno biznesowy, jak i indywidualny, ma bardzo szeroki wybór. Prawnicy muszą więc szukać wyróżników i swojej przewagi – budując wizerunek eksperta, równocześnie uczestnicząc w procesach pozyskiwania i utrzymywania klienta kancelarii.

Jeśli masz już doświadczenie w budowaniu i rozwoju biznesu prawnego, ale chcesz pójść dalej oraz szukasz praktycznego wsparcia i inspiracji, to nasze warsztaty są idealną propozycją. Pomożemy Ci znaleźć własne atuty i indywidualną drogę do jak najbardziej efektywnego działania.

Kompleksowa i efektywna formuła szkolenia składa się z dwóch etapów:

Przygotowanie do warsztatu

Uczestnikom zostanie przekazanych do przemyślenia kilka otwartych pytań związanych z tematyką szkolenia.

Dwudniowe warsztaty

Dwa dni pod rząd — stacjonarne, warsztatowe, z dużym udziałem uczestników.

Każda część naszych warsztatów zawiera ćwiczenia i realne przykłady (case studies) bazujące na doświadczeniu prowadzących we wspieraniu prawników w budowie biznesu prawniczego.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do prawników na poziomie senior associate/counsel w kancelarii prawnej, być może także początkujący local/salaried partner, którzy zajmują się rozwojem biznesu prawniczego albo chcą wkroczyć na tę ścieżkę.

Cele i korzyści

Te warsztaty są inspiracją do znalezienia przez każdego z uczestników odpowiedzi na pytania:

  • Jak łączyć rolę eksperta ze skutecznym pozyskiwaniem nowych zleceń i rozwojem współpracy z obecnymi klientami?
  • Jak znaleźć najlepsze metody rozwoju biznesu prawniczego ku satysfakcji kancelarii i klientów?
  • Jak najlepiej słuchać i odpowiadać na potrzeby klientów?
  • Jak najskuteczniej wykorzystać swoje indywidualne zasoby i kompetencje w procesie rozwoju biznesu prawniczego?
  • Jakich błędów należy się wystrzegać? Jakie best practices warto wdrażać?
  • Jak dbać o efektywność finansową biznesu prawniczego?
Program

Dzień 1

Pozyskiwanie nowych klientów Kancelarii Prawnej: jak to robić?

  • Pozyskiwanie nowych klientów. Źródła pozyskiwania nowych klientów dla prawników
    (i kancelarii)
  • Style osobowości, style komunikacji. Skuteczna komunikacja z potencjalnymi klientami
  • Planowanie i realizacja budowy marki osobistej (prawnika/marki kancelarii). Działania marketingowe efektywnie pomagające pozyskiwać nowy biznes prawniczy
  • Wyróżnianie się na tle konkurencji innych kancelarii i prawników
  • Pozornie łatwe praktykalia w kontekście prawnika: networking, obecność na ważnych wydarzeniach, spotkania bezpośrednie i na video
  • Moje unique selling points

Dzień 2

Kwotowanie, ofertowanie, prezentowanie – jak zbudować dobrą ofertę na usługi prawne?

  • Skuteczne kwotowanie i ofertowanie usług prawnych: do’s and dont’s
  • Język korzyści wobec potencjalnych klientów usług prawnych
  • Oferta usług prawnych „szyta na miarę”

Utrzymanie klienta i rozwój relacji z nim

  • Best practices w codziennej komunikacji prawnika (kancelarii) z klientem
  • O odchodzeniu klientów od prawników i kancelarii
  • Myślenie perspektywą klienta usług prawnych
  • Mierzenie i dbanie o satysfakcję klienta usług prawnych
  • Rozwijanie współpracy prawnika (kancelarii) z klientem na nowych polach
  • Wykorzystywanie danych w praktyce. Dochodowość klienta i dochodowość zleceń

Cena

2500 zł netto ( 3075 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

9-10 października 2024

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane