Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych – EY Academy of Business

Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych

Szkolenie poświęcone jest budowaniu organizacji stale doskonalącej się. Jak to osiągnąć? Trzeba zapewnić skuteczny przepływ informacji, zaangażować pracowników i nastawić się na ciągłą zmianę. Na szkoleniu podpowiadamy, jak to mądrze zrobić.

Szkolenie jest częścią programu „Lean Management & ToC dla usług”.

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i specjalistów, kierowników procesów oraz liderów, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu ciągłego doskonalenia w organizacjach usługowych.

Cele:

  • Praca indywidualna – LAWO: Wdrożenie wizualnych tablic/uruchomienie systemu Kaizen dla wybranego procesu biznesowego
  • Zrozumienie istoty cyklu doskonalenia oraz cyklu PDCA
  • Umiejętność realizacji cyklu doskonalenia za pomocą narzędzi Zarządzania Wizualnego
  • Wskazanie sposobów skutecznego zaangażowania pracowników w usprawnianie ustawiczne
  • Pokazanie roli i postawy lidera w zarządzaniu i usprawnianiu procesów
  • Poznanie koncepcji trwałych podstaw organizacji usprawniającej procesy
  • Pokazanie mechanizmów przechodzenia przez zmianę i w konsekwencji metod jej zarządzania
  • Przedstawienie zarządzania wizualnego realizującego cykl doskonalenia w procesach usługowych
  • Jak zaprojektować skuteczny przepływ informacji – kaskada i gradacja spotkań statusowych, ich skuteczność, czym różni się to od formalnej hierarchii raportowania
  • Przedstawienie optymalnej organizacji miejsca oraz sposobu pracy w biurze
  • Model doskonalenia/model zarządzania organizacji ustawicznie się doskonalącej – jak skłonić pracowników do usprawniania, a liderów do wyjścia zza biurek
  • Nauka skutecznej komunikacji i pracy zespołowej – minimum słów, maksimum obrazów
  • Praktyczne przećwiczenie warsztatów – zaprojektowanie systemu zarządzania wizualnego na przykładzie firmy
  • Doskonalenie poprzez warsztaty – LAWO: przygotuj, wdróż, standaryzuj i świętuj!
  • Praktyczne przećwiczenie LAWO na przykładzie problemów komunikacyjnych między symulowanymi działami organizacji
  • Zarządzanie zmianą i matryce kompetencji – jak prowadzić swoich pracowników w warunkach ciągłej zmiany, jak rozwijać zespoły
  • Rola standardów i procedur – jak nie zwariować z ISO i biurokracją
  • Model Lean Office i Kaizen w biurze – jak zobaczyć wnętrza serwerów
  • Automatyzacja i robotyzacja procesów w usługach – od czego zacząć, gdzie skończyć – przykłady udanych wdrożeń
  • Jak budować komórki usprawniania ustawicznego, czyli czy opierać się na konsultantach zewnętrznych, czy zbierać zasoby wewnątrz

Rafał Płotnicki - ekspert w zakresie budowania doskonałości operacyjnej, poprawy wydajności procesów, transformacji biznesu, eliminacji ograniczeń w organizacjach oraz rozwoju strategii wzrostu.

Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych - Warszawa

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych - Online Live

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych

Szkolenie poświęcone jest budowaniu organizacji stale doskonalącej się. Jak to osiągnąć? Trzeba zapewnić skuteczny przepływ informacji, zaangażować pracowników i nastawić się na ciągłą zmianę. Na szkoleniu podpowiadamy, jak to mądrze zrobić.

Szkolenie jest częścią programu „Lean Management & ToC dla usług”.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i specjalistów, kierowników procesów oraz liderów, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu ciągłego doskonalenia w organizacjach usługowych.

Cele i korzyści

Cele:

  • Praca indywidualna – LAWO: Wdrożenie wizualnych tablic/uruchomienie systemu Kaizen dla wybranego procesu biznesowego
  • Zrozumienie istoty cyklu doskonalenia oraz cyklu PDCA
  • Umiejętność realizacji cyklu doskonalenia za pomocą narzędzi Zarządzania Wizualnego
  • Wskazanie sposobów skutecznego zaangażowania pracowników w usprawnianie ustawiczne
  • Pokazanie roli i postawy lidera w zarządzaniu i usprawnianiu procesów
  • Poznanie koncepcji trwałych podstaw organizacji usprawniającej procesy
  • Pokazanie mechanizmów przechodzenia przez zmianę i w konsekwencji metod jej zarządzania
Program
  • Przedstawienie zarządzania wizualnego realizującego cykl doskonalenia w procesach usługowych
  • Jak zaprojektować skuteczny przepływ informacji – kaskada i gradacja spotkań statusowych, ich skuteczność, czym różni się to od formalnej hierarchii raportowania
  • Przedstawienie optymalnej organizacji miejsca oraz sposobu pracy w biurze
  • Model doskonalenia/model zarządzania organizacji ustawicznie się doskonalącej – jak skłonić pracowników do usprawniania, a liderów do wyjścia zza biurek
  • Nauka skutecznej komunikacji i pracy zespołowej – minimum słów, maksimum obrazów
  • Praktyczne przećwiczenie warsztatów – zaprojektowanie systemu zarządzania wizualnego na przykładzie firmy
  • Doskonalenie poprzez warsztaty – LAWO: przygotuj, wdróż, standaryzuj i świętuj!
  • Praktyczne przećwiczenie LAWO na przykładzie problemów komunikacyjnych między symulowanymi działami organizacji
  • Zarządzanie zmianą i matryce kompetencji – jak prowadzić swoich pracowników w warunkach ciągłej zmiany, jak rozwijać zespoły
  • Rola standardów i procedur – jak nie zwariować z ISO i biurokracją
  • Model Lean Office i Kaizen w biurze – jak zobaczyć wnętrza serwerów
  • Automatyzacja i robotyzacja procesów w usługach – od czego zacząć, gdzie skończyć – przykłady udanych wdrożeń
  • Jak budować komórki usprawniania ustawicznego, czyli czy opierać się na konsultantach zewnętrznych, czy zbierać zasoby wewnątrz

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

20-21 stycznia 2025

Kontakt

Karina Rogalska

Koordynator kursu

  • +48 572 002 706
  • karina.kumanikina@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane