Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych – EY Academy of Business

Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych

Szkolenie poświęcone jest budowaniu organizacji stale doskonalącej się. Jak to osiągnąć? Trzeba zapewnić skuteczny przepływ informacji, zaangażować pracowników i nastawić się na ciągłą zmianę. Na szkoleniu podpowiadamy, jak to mądrze zrobić.

Szkolenie jest częścią programu „Lean Management & ToC dla usług”.

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i specjalistów, kierowników procesów oraz liderów, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu ciągłego doskonalenia w organizacjach usługowych.

Cele:

  • Praca indywidualna – LAWO: Wdrożenie wizualnych tablic/uruchomienie systemu Kaizen dla wybranego procesu biznesowego
  • Zrozumienie istoty cyklu doskonalenia oraz cyklu PDCA
  • Umiejętność realizacji cyklu doskonalenia za pomocą narzędzi Zarządzania Wizualnego
  • Wskazanie sposobów skutecznego zaangażowania pracowników w usprawnianie ustawiczne
  • Pokazanie roli i postawy lidera w zarządzaniu i usprawnianiu procesów
  • Poznanie koncepcji trwałych podstaw organizacji usprawniającej procesy
  • Pokazanie mechanizmów przechodzenia przez zmianę i w konsekwencji metod jej zarządzania
  • Przedstawienie zarządzania wizualnego realizującego cykl doskonalenia w procesach usługowych
  • Jak zaprojektować skuteczny przepływ informacji – kaskada i gradacja spotkań statusowych, ich skuteczność, czym różni się to od formalnej hierarchii raportowania
  • Przedstawienie optymalnej organizacji miejsca oraz sposobu pracy w biurze
  • Model doskonalenia/model zarządzania organizacji ustawicznie się doskonalącej – jak skłonić pracowników do usprawniania, a liderów do wyjścia zza biurek
  • Nauka skutecznej komunikacji i pracy zespołowej – minimum słów, maksimum obrazów
  • Praktyczne przećwiczenie warsztatów – zaprojektowanie systemu zarządzania wizualnego na przykładzie firmy
  • Doskonalenie poprzez warsztaty – LAWO: przygotuj, wdróż, standaryzuj i świętuj!
  • Praktyczne przećwiczenie LAWO na przykładzie problemów komunikacyjnych między symulowanymi działami organizacji
  • Zarządzanie zmianą i matryce kompetencji – jak prowadzić swoich pracowników w warunkach ciągłej zmiany, jak rozwijać zespoły
  • Rola standardów i procedur – jak nie zwariować z ISO i biurokracją
  • Model Lean Office i Kaizen w biurze – jak zobaczyć wnętrza serwerów
  • Automatyzacja i robotyzacja procesów w usługach – od czego zacząć, gdzie skończyć – przykłady udanych wdrożeń
  • Jak budować komórki usprawniania ustawicznego, czyli czy opierać się na konsultantach zewnętrznych, czy zbierać zasoby wewnątrz

Rafał Płotnicki - ekspert w zakresie budowania doskonałości operacyjnej, poprawy wydajności procesów, transformacji biznesu, eliminacji ograniczeń w organizacjach oraz rozwoju strategii wzrostu.

Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych - Warszawa

Cena

1980 zł netto

Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych - Online Live

Cena

1980 zł netto

Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych

Szkolenie poświęcone jest budowaniu organizacji stale doskonalącej się. Jak to osiągnąć? Trzeba zapewnić skuteczny przepływ informacji, zaangażować pracowników i nastawić się na ciągłą zmianę. Na szkoleniu podpowiadamy, jak to mądrze zrobić.

Szkolenie jest częścią programu „Lean Management & ToC dla usług”.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i specjalistów, kierowników procesów oraz liderów, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu ciągłego doskonalenia w organizacjach usługowych.

Cele i korzyści

Cele:

  • Praca indywidualna – LAWO: Wdrożenie wizualnych tablic/uruchomienie systemu Kaizen dla wybranego procesu biznesowego
  • Zrozumienie istoty cyklu doskonalenia oraz cyklu PDCA
  • Umiejętność realizacji cyklu doskonalenia za pomocą narzędzi Zarządzania Wizualnego
  • Wskazanie sposobów skutecznego zaangażowania pracowników w usprawnianie ustawiczne
  • Pokazanie roli i postawy lidera w zarządzaniu i usprawnianiu procesów
  • Poznanie koncepcji trwałych podstaw organizacji usprawniającej procesy
  • Pokazanie mechanizmów przechodzenia przez zmianę i w konsekwencji metod jej zarządzania
Program
  • Przedstawienie zarządzania wizualnego realizującego cykl doskonalenia w procesach usługowych
  • Jak zaprojektować skuteczny przepływ informacji – kaskada i gradacja spotkań statusowych, ich skuteczność, czym różni się to od formalnej hierarchii raportowania
  • Przedstawienie optymalnej organizacji miejsca oraz sposobu pracy w biurze
  • Model doskonalenia/model zarządzania organizacji ustawicznie się doskonalącej – jak skłonić pracowników do usprawniania, a liderów do wyjścia zza biurek
  • Nauka skutecznej komunikacji i pracy zespołowej – minimum słów, maksimum obrazów
  • Praktyczne przećwiczenie warsztatów – zaprojektowanie systemu zarządzania wizualnego na przykładzie firmy
  • Doskonalenie poprzez warsztaty – LAWO: przygotuj, wdróż, standaryzuj i świętuj!
  • Praktyczne przećwiczenie LAWO na przykładzie problemów komunikacyjnych między symulowanymi działami organizacji
  • Zarządzanie zmianą i matryce kompetencji – jak prowadzić swoich pracowników w warunkach ciągłej zmiany, jak rozwijać zespoły
  • Rola standardów i procedur – jak nie zwariować z ISO i biurokracją
  • Model Lean Office i Kaizen w biurze – jak zobaczyć wnętrza serwerów
  • Automatyzacja i robotyzacja procesów w usługach – od czego zacząć, gdzie skończyć – przykłady udanych wdrożeń
  • Jak budować komórki usprawniania ustawicznego, czyli czy opierać się na konsultantach zewnętrznych, czy zbierać zasoby wewnątrz

Cena

1980 zł netto

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

10-11 czerwca 2024

Kontakt

Oktawia Wróblewska

Koordynator kursu

  • +48 517 882 348
  • oktawia.wroblewska@pl.ey.com