Legal Design w praktyce – EY Academy of Business

Legal Design w praktyce

Jak projektować usługi i produkty prawne?

Warsztaty pomogą zbudować przewagę konkurencyjną i usprawnić pracę prawnika i kancelarii. W pierwszym dniu szkolenia dowiesz się, dlaczego powinieneś zajmować się Legal Design oraz poznasz 4 kluczowe obszary Legal Design w praktyce. W drugim dniu szkolenia wspólnie z uczestnikami zaprojektujemy produkt lub usługę z wykorzystaniem metody Legal Design.

Szkolenie kierujemy do prawników pracujących w kancelariach i działach prawnych lub prowadzących własne kancelarie i samodzielną praktykę.

Warsztaty pomogą zbudować przewagę konkurencyjną i usprawnić pracę prawnika i kancelarii dzięki uzyskaniu odpowiedzi na pytania:

  • Jak zacząć pracować w kancelariach i działach prawnych w sposób, który uwzględnia prawdziwe potrzeby klientów, zespołu i biznesu?
  • Jak upraszczać teksty prawne bez uszczerbku dla znaczenia prawnego zapisów?
  • Jak tworzyć produkty i usługi prawne, które są przydatne, użyteczne i realnie odpowiadają na potrzeby?
  • Jak prawnik może skuteczniej komunikować się z osobami niebędącymi prawnikami?
  • Jak zmieniać obecne oraz tworzyć innowacyjne modele świadczenia usług prawnych?
  • Jak zmiana sposobu pracy prawników może być odpowiedzią na zmiany technologiczne, wyzwania biznesowe oraz złożoność świata?

Dzień 1

  • Prawnik jako projektant rozwiązań prawnych
  • Inni już to robią – jak Legal Design wspiera prawników?
  • Przykłady i antyprzykłady stosowania Legal Design

Dlaczego powinieneś zajmować się Legal Design?

  • Jakie korzyści płyną z Legal Design dla klientów i kancelarii/zespołu prawnego oraz organizacji
  • Jak Legal Design przekłada się na korzyści finansowe
  • Czy empatia ma sens w pracy prawnika?
  • Legal Design jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej kancelarii

Kluczowe obszary Legal Design w praktyce

  • Jak organizować pracę kancelarii i zespołu prawnego w podejściu agile legal project management?
  • Jak projektować usługi prawne w podejściu legal service design?
  • Jak projektować produkty prawne, czyli legal product design w praktyce
  • Legal Tech vs Legal Design – omówienie przykładów i zastosowania

Dzień 2

W drugim dniu szkolenia wspólnie z uczestnikami zaprojektujemy produkt lub usługę z wykorzystaniem metody Legal Design

Legal Design w praktyce – warsztat

  • Odkrywanie problemu i potrzeb
  • Projektowanie produktu/usługi prawnej
  • Prototypowanie i testowanie
  • Wdrożenie produktu/usługi

Legal Design w życiu kancelarii

  • Modele współpracy z biznesem
  • Wyzwania przedsiębiorcy w zmieniającym się środowisku prawnym
  • Wzory dokumentów jako uproszczone formy komunikacji
  • Prosty język – warsztat upraszczania języka na przykładach dokumentów
  • Jak projektować pozytywne doświadczenia osób korzystających z usług prawnych?

Izabela Turczyńska-Buszan - projektantka rozwiązań prawnych. Radczyni prawna z 15-letnim doświadczeniem w prowadzeniu własnej kancelarii, wykładowczyni. Wierzy w nieuniknioność zmiany sposobu funkcjonowania prawników — na taki, który będzie włączać ludzi w rozumienie prawa.

Rafał Kamiński - mentor i trener biznesu. Projektant innowacji biznesowych, społecznych i technologicznych. Entuzjasta i metodyk zwinnych metod oraz projektowania skoncentrowanego na człowieku (human–centered design).

Legal Design w praktyce

Cena

2500 zł netto ( 3075 zł brutto )

Legal Design w praktyce

Jak projektować usługi i produkty prawne?

Warsztaty pomogą zbudować przewagę konkurencyjną i usprawnić pracę prawnika i kancelarii. W pierwszym dniu szkolenia dowiesz się, dlaczego powinieneś zajmować się Legal Design oraz poznasz 4 kluczowe obszary Legal Design w praktyce. W drugim dniu szkolenia wspólnie z uczestnikami zaprojektujemy produkt lub usługę z wykorzystaniem metody Legal Design.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do prawników pracujących w kancelariach i działach prawnych lub prowadzących własne kancelarie i samodzielną praktykę.

Cele i korzyści

Warsztaty pomogą zbudować przewagę konkurencyjną i usprawnić pracę prawnika i kancelarii dzięki uzyskaniu odpowiedzi na pytania:

  • Jak zacząć pracować w kancelariach i działach prawnych w sposób, który uwzględnia prawdziwe potrzeby klientów, zespołu i biznesu?
  • Jak upraszczać teksty prawne bez uszczerbku dla znaczenia prawnego zapisów?
  • Jak tworzyć produkty i usługi prawne, które są przydatne, użyteczne i realnie odpowiadają na potrzeby?
  • Jak prawnik może skuteczniej komunikować się z osobami niebędącymi prawnikami?
  • Jak zmieniać obecne oraz tworzyć innowacyjne modele świadczenia usług prawnych?
  • Jak zmiana sposobu pracy prawników może być odpowiedzią na zmiany technologiczne, wyzwania biznesowe oraz złożoność świata?
Program

Dzień 1

  • Prawnik jako projektant rozwiązań prawnych
  • Inni już to robią – jak Legal Design wspiera prawników?
  • Przykłady i antyprzykłady stosowania Legal Design

Dlaczego powinieneś zajmować się Legal Design?

  • Jakie korzyści płyną z Legal Design dla klientów i kancelarii/zespołu prawnego oraz organizacji
  • Jak Legal Design przekłada się na korzyści finansowe
  • Czy empatia ma sens w pracy prawnika?
  • Legal Design jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej kancelarii

Kluczowe obszary Legal Design w praktyce

  • Jak organizować pracę kancelarii i zespołu prawnego w podejściu agile legal project management?
  • Jak projektować usługi prawne w podejściu legal service design?
  • Jak projektować produkty prawne, czyli legal product design w praktyce
  • Legal Tech vs Legal Design – omówienie przykładów i zastosowania

Dzień 2

W drugim dniu szkolenia wspólnie z uczestnikami zaprojektujemy produkt lub usługę z wykorzystaniem metody Legal Design

Legal Design w praktyce – warsztat

  • Odkrywanie problemu i potrzeb
  • Projektowanie produktu/usługi prawnej
  • Prototypowanie i testowanie
  • Wdrożenie produktu/usługi

Legal Design w życiu kancelarii

  • Modele współpracy z biznesem
  • Wyzwania przedsiębiorcy w zmieniającym się środowisku prawnym
  • Wzory dokumentów jako uproszczone formy komunikacji
  • Prosty język – warsztat upraszczania języka na przykładach dokumentów
  • Jak projektować pozytywne doświadczenia osób korzystających z usług prawnych?

Cena

2500 zł netto ( 3075 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane