Media relations – jak budować relacje z dziennikarzami – EY Academy of Business

Media relations – jak budować relacje z dziennikarzami

Szkolenie skupia się na praktycznej stronie pracy PR-owców szczególnie w pracy z dziennikarzami, budowania trwałych relacji oraz odpowiadania na potrzeby dziennikarzy.

Praktyczny aspekt wiąże się przede wszystkim z tym, że szkolenie wraz z ćwiczeniami prowadzi dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem pracy w każdego typie redakcji (od prasowej przez telewizyjną po radiową i internetową), dzięki czemu uczestnicy będą mieli okazję spojrzeć na swoje działania z perspektywy osób pracujących w redakcjach medialnych i zrozumieć różne potrzeby w zależności od typu redakcji czy medium.

Dzięki przeprowadzonym warsztatom uczestnicy będą mogli lepiej dopasować swoje strategie komunikacyjne z jednej strony do oczekiwań redakcji, z drugiej – odpowiednio zadbać o komunikacyjne cele swoich klientów.

  • Osoby pracujące w agencjach PR-owych – zarówno początkujących, jak i z wieloletnim doświadczeniem
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację i PR w firmach
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację ekspertów

  • Zyskanie perspektywy dziennikarskiej i weryfikacja własnych strategii budowania relacji z dziennikarzami i dziennikarkami
  • Poznanie i przećwiczenie sprawdzonych i skutecznych zasad redagowania informacji prasowych oraz innych form komunikacyjnych interesujących dla mediów
  • Sprawdzenie w praktyce różnych strategii tworzenia komunikacji, która odpowiada na potrzeby klientów, a jednocześnie dociera do mediów
  • Poznanie i przećwiczenie scenariuszy radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych

  1. Jak skutecznie budować relacje PR-owców z dziennikarzami? 3 strategie sukcesu
  2. Zasady inicjowania kontaktów z dziennikarzami i tworzenia bazy mediów
  3. Zarządzanie celami komunikacyjnymi klientów vs. cele komunikacji dziennikarskiej
  4. Strategia komunikacji a strategia treści w projekcie. Case study
  5. Informacje prasowe – jak skutecznie operować i planować komunikację dotarcia
  6. Warsztat praktyczny: redagowanie informacji prasowych i planowanie ich dystrybucji
  7. Zarządzanie kryzysami wizerunkowymi
  8. Najlepsze praktyki w komunikacji z redakcjami i dziennikarzami

Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.

Media relations – jak budować relacje z dziennikarzami

Cena

1350 zł netto ( 1661 zł brutto )

Media relations – jak budować relacje z dziennikarzami

Szkolenie skupia się na praktycznej stronie pracy PR-owców szczególnie w pracy z dziennikarzami, budowania trwałych relacji oraz odpowiadania na potrzeby dziennikarzy.

Praktyczny aspekt wiąże się przede wszystkim z tym, że szkolenie wraz z ćwiczeniami prowadzi dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem pracy w każdego typie redakcji (od prasowej przez telewizyjną po radiową i internetową), dzięki czemu uczestnicy będą mieli okazję spojrzeć na swoje działania z perspektywy osób pracujących w redakcjach medialnych i zrozumieć różne potrzeby w zależności od typu redakcji czy medium.

Dzięki przeprowadzonym warsztatom uczestnicy będą mogli lepiej dopasować swoje strategie komunikacyjne z jednej strony do oczekiwań redakcji, z drugiej – odpowiednio zadbać o komunikacyjne cele swoich klientów.

Dla kogo?

  • Osoby pracujące w agencjach PR-owych – zarówno początkujących, jak i z wieloletnim doświadczeniem
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację i PR w firmach
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację ekspertów
Cele i korzyści

  • Zyskanie perspektywy dziennikarskiej i weryfikacja własnych strategii budowania relacji z dziennikarzami i dziennikarkami
  • Poznanie i przećwiczenie sprawdzonych i skutecznych zasad redagowania informacji prasowych oraz innych form komunikacyjnych interesujących dla mediów
  • Sprawdzenie w praktyce różnych strategii tworzenia komunikacji, która odpowiada na potrzeby klientów, a jednocześnie dociera do mediów
  • Poznanie i przećwiczenie scenariuszy radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych

Program
  1. Jak skutecznie budować relacje PR-owców z dziennikarzami? 3 strategie sukcesu
  2. Zasady inicjowania kontaktów z dziennikarzami i tworzenia bazy mediów
  3. Zarządzanie celami komunikacyjnymi klientów vs. cele komunikacji dziennikarskiej
  4. Strategia komunikacji a strategia treści w projekcie. Case study
  5. Informacje prasowe – jak skutecznie operować i planować komunikację dotarcia
  6. Warsztat praktyczny: redagowanie informacji prasowych i planowanie ich dystrybucji
  7. Zarządzanie kryzysami wizerunkowymi
  8. Najlepsze praktyki w komunikacji z redakcjami i dziennikarzami

Cena

1350 zł netto ( 1661 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

10 grudnia 2024

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 15:30

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane