Ochrona danych osobowych – EY Academy of Business

Ochrona danych osobowych

Nagranie

Ochrona danych osobowych

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze, w którym poruszamy tematykę ochrony danych osobowych w obecnym porządku prawnym.

Podczas webinaru porozmawiamy o:

  • Prawidłowym doborze podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych
  • Odpowiedniej identyfikacji relacji administrator–administrator i administrator–procesor
  • Najciekawszych karach z zakresu RODO

Biorąc udział w webinarze uzyskasz odpowiedzi na pytania: 

  • Jakie są sposoby przekazywania obowiązku informacyjnego?
  • Jakie postanowienia umowne dotyczące danych warto negocjować?

i nie tylko..

Prowadzący:
Olga Legat – adwokatka specjalizująca się w ochronie prywatności. Założycielka i wiceprzewodnicząca Sekcji Ochrony Danych Osobowych przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Pracowała w największych polskich kancelariach prawnych, w tym w ramach praktyki IP, wyróżnionej przez Chambers and Partners. Olga prowadziła audyty i wdrożenia RIDI w sektorze farmaceutycznym, żywnościowym, branży hutniczej, motoryzacyjnej i wielu innych. Pełniła również funkcję Inspektora Ochrony Danych w polskim oddziale japońskiej firmy produkującej samochody oraz w polskim klastrze globalnej grupy medialnej, a także koreańskiej spółce farmaceutycznej.

Webinar zorganizowany został we współpracy z Krajową Izbą Radców Prawnych.
Ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa

Masz pytania? Skontaktuj się:
Katarzyna Pudelska | 510 201 305 | katarzyna.pudelska@pl.ey.com

Chcesz poszerzyć swoją wiedzę? Zapoznaj się z naszą dedykowaną ofertą szkoleń dla prawników.

Zainteresowanym tematyką ochrony danych osobowych polecamy szkolenie: Ochrona danych osobowych po reformie.

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.

Powiązane wpisy
Dylematy instytucji obowiązanych, czyli kim właściwie jest klient?

Prawnik w erze technologii: Zabezpieczanie danych i ochrona klientów przed cyberatakami

Szybki rozwój produktów cyfrowych sprawił, że praktycznie każdy produkt czy usługa dąży zwrócenia...